quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent aan het raaskallen. Jij zei het zelfs nog expliciet.
Ik zei helemaal niets, maar HIZ heeft ook geen enkele conclusie aan zijn bewering gebonden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh, vreemd genoeg worden bejaarde niet-moslims hier in Turkije vaker beroofd rond de feestdagen. Just saying.
Goede bron!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_verdachtmaking.html
Gelukkig is HIZ zelf intelligent genoeg om terug te komen op zijn standpunt. Nu jij nog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:06 schreef HardMetal het volgende:
[..]
[..]
Ik zei helemaal niets, maar HIZ heeft ook geen enkele conclusie aan zijn bewering gebonden.
Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn […] houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht […] bindt hen dan in boeien […].quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Gij zult niet stelen' is toch redelijk ondubbelzinnig.
Kan je echt met niets beters komen dan je discussiepartner zonder argumenten af te zagen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig is HIZ zelf intelligent genoeg om terug te komen op zijn standpunt. Nu jij nog.
Dus moslims moeten ongelovigen afslachten in plaats van beroven?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn […] houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht […] bindt hen dan in boeien […].
Net als bovenstaand vers......
Gelukkig staan verzen niet op zichzelf. Maar die discussie is al vijf miljoen keer gevoerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn […] houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht […] bindt hen dan in boeien […].
Net als bovenstaand vers......
Jij reageert niet op de rationele argumenten die hier voorbij zijn gekomen. Dus dat vind ik ergens wel typisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Kan je echt met niets beters komen dan je discussiepartner zonder argumenten af te zagen?
Nog vrij aardig van ze dat ze dan voor beroven kiezen :pquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus moslims moeten ongelovigen afslachten in plaats van beroven?
Zijn ze niet bepaald goed bezig, die jongens.
Het kan heel goed de interpretatie zijn van een minder stabiele moslim, het staat immers in het boek, dat de perfecte uiting is van Allah.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus moslims moeten ongelovigen afslachten in plaats van beroven?
Zijn ze niet bepaald goed bezig, die jongens.
Daar verschillen we dan in mening, zal ik jou dan nu ook even afbranden........ nah, daar voel ik me veel te goed voor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij reageert niet op de rationele argumenten die hier voorbij zijn gekomen. Dus dat vind ik ergens wel typisch.
Jij denkt dat de gemiddelde scooter-Marokkaan de Koran uit z'n hoofd kent en dergelijke verzen uit de hoge hoed tovert om zijn gedrag te rechtvaardigen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Het kan heel goed de interpretatie zijn van een minder stabiele moslim, het staat immers in het boek, dat de perfecte uiting is van Allah.
Nee, maar genoeg om allerlei ongein tegenover niet-moslims goed te rechtvaardigen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat de gemiddelde scooter-Marokkaan de Koran uit z'n hoofd kent en dergelijke verzen uit de hoge hoed tovert om zijn gedrag te rechtvaardigen?
Waaruit blijkt dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:13 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee, maar genoeg om allerlei ongein tegenover niet-moslims goed te rechtvaardigen.
Waaruit blijkt dat ze die ongein rechtvaardigen vanuit de Koran?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:14 schreef HardMetal het volgende:
http://web.avrotros.nl/opsporingverzocht/
Zoek jij maar eens een voorbeeld waarbij een moslim hier in Nederland een geloofsgenoot heeft beroofd.....quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze die ongein rechtvaardigen vanuit de Koran?
Mijn eigen moeder is beroofd door twee moslims toen zij zelf onderweg was naar de moskee. Maar los daarvan is het geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:17 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens een voorbeeld waarbij een moslim hier in Nederland een geloofsgenoot heeft beroofd.....
Denk je niet dat die jongens iemand beroven om daar zelf financieel beter van te worden, zonder dat er allerlei religieuze motieven bij komen kijken, een veel logischere verklaring is?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:13 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee, maar genoeg om allerlei ongein tegenover niet-moslims goed te rechtvaardigen.
En toen was het stilquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn eigen moeder is beroofd door twee moslims toen zij zelf onderweg was naar de moskee. Maar los daarvan is het geen antwoord op mijn vraag.
Verzin je dit nu ter plekke of heb je nog een feitelijk iets waaruit ik kan aannemen dat je dit niet ter plekke verzint. Politiebericht ofzo?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn eigen moeder is beroofd door twee moslims toen zij zelf onderweg was naar de moskee.
Het is ook echt iets dat je ter plekke gaat verzinnen. Zieke gozer. Zo ver heen ben je..quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:19 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Verzin je dit nu ter plekke of heb je nog een feitelijk iets waaruit ik kan aannemen dat je dit niet ter plekke verzint. Politiebericht ofzo?
bedankt, ik weet genoeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ook echt iets dat je ter plekke gaat verzinnen. Zieke gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |