quote:Rafael en Sabia uit elkaar
Het is over en uit tussen Rafael van der Vaart en Sabia Engizek, en zijn familie is daar niet rouwig om...
Geruchten deden al een tijdje de ronde dat de twee niet langer samen zouden zijn. De breuk is vandaag echter bevestigd door familie van Rafael aan Shownieuws.
"Wij zijn blij dat het voorbij is. Voor hem is het ook beter", zegt de bron. Eerder leek het er nog op dat het showbizzkoppel zou gaan trouwen. "Ja, ooit gaat hij wel trouwen. Als hij iemand heeft gevonden die bij hem past."
De familie van de voetballer zegt niet te weten waarom de twee uit elkaar zijn. Rafaels keuze voor Sevilla zou niet de keuze voor Sabia zijn geweest, zo berichtte Privé eerder. Niet alleen omdat hij daar het minste ging verdienen, maar ook omdat hij zo onder een huwelijk met haar uit kwam…
Rafael en Sabia vieren op dit moment apart van elkaar vakantie; de één bevindt zich in Marbella, de ander op Ibiza.
Bron: Telegraaf
Die kiest gewoon publiekelijk altijd de kant van haar zoon, als een goede moeder.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmmm in het begin was de familie zo enthousiast over Sabia en kon vooral zijn moeder het niet laten om (indirect) zeggen dat ze veel beter was dan Sylvie. Overigens liet diezelfde Lolita na de scheiding van Syl ook weten daar niet rouwig om te zijn.
Wellicht Jeroen Kool. Of Badr Hari. Zulke types vissen dikwijls in dezelfde vijver.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben benieuwd welke rijke vent er zal volgen.
Sylvie zal zich in ieder geval een breuk lachen.
Kant van de zoon kiezen oké maar dit riekt meer naar natrappen. Als ze zo graag haar zoon wilt steunen, hoeft ze zich niet met zijn exen bezig te houden.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kiest gewoon publiekelijk altijd de kant van haar zoon, als een goede moeder.
Dat.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kant van de zoon kiezen oké maar dit riekt meer naar natrappen. Als ze zo graag haar zoon wilt steunen, hoeft ze zich niet met zijn exen bezig te houden.
Ik denk stiekem dat Saab vooral heel graag gewoontjes wilde LIJKEN, omdat ze hem zo gestrikt heeft met haar bierkippen. Dat stak zo lekker af bij Sylvie.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Niet verwacht, ik vond het echt een match made in heaven, met hun bier en worst, lekker op de camping.
Ben wel benieuwd welke roddels en redenen er nog komen![]()
Als haar zwangerschap wel goed was verlopen, waren ze dan nog samen? Of waren ze dan ook uit elkaar en was Sabia een alleenstaande moeder met 4 kinderen van 3 mannen?
Welnee, er is vast nog wel ergens een voetballer met een slechte relatie.quote:
quote:Lolita van der Vaart heeft bewondering voor de manier waarop Sabia Engizek omgaat met het feit dat vorig jaar haar dochter na negentien weken stil werd geboren.
Lolita van der Vaart heeft bewondering voor de manier waarop Sabia Engizek omgaat met het feit dat eind vorig jaar haar dochter na negentien weken stil werd geboren. "Sabia is een krachtige vrouw. Zij slaat zich daar bewonderenswaardig goed doorheen", zegt de moeder van Rafael van der Vaart in Story.
Lolita vindt ook dat haar zoon sterk is. "Ik moet zeggen dat ze de draad van het leven dapper oppakken. Ze ondernemen samen weer leuke dingen", legt ze uit. "De liefde tussen hen is mooi, ze zijn echt dol op elkaar." Lolita vertelt dat Sabia 'ontroostbaar' was toen ze hun dochter verloren. "Dat raakte mij heel erg. Sabia is een schat van een vrouw, en ik beschouw haar als mijn dochter."
Lolita durft niet te zeggen of de twee denken aan een zwangerschap in de toekomst. "Dat is niet aan mij om daar uitspraken over te doen", zegt ze. "Voor mezelf hoop ik van wel, maar ik kan uiteraard niet voor mijn zoon en schoondochter praten."
Rafael scheidde vorig jaar van Sylvie Meis, met wie hij een zoon heeft. Engizek kreeg met haar ex-man voetballer Khalid Boulahrouz een zoon en een dochter. Ook heeft ze uit een eerdere relatie een dochter.
[NOVUM]
Laatste wijziging: 29-1-2014 11:09:58
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |