abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145160869
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:49 schreef liedetector het volgende:

[..]

Jewil toch niet jezelf verlichten?
Bij mijn camera zit het display aan de ene kant en de lens aan de andere kant. Zou ik het display willen gebruiken om me bij te lichten
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:23 schreef JustinCase het volgende:
Nog simpeler: even op de knop drukken om de camera uit de energiespaarstand te halen, omdat je het display als lampje gebruikt. En dan iets te ver indrukken. Of de verkeerde knop.
dan zou ik de lens dus op mijzelf richten en het display op wat ik wil zien.

Maar misschien is dat bij die camera anders?
pi_145160897
Als straks blijkt dat er in al die dagen geen 1 keer naar huis is proberen te bellen/sms-en dan geloof ik niet eens dat de meiden zelf hebben gebeld.

Zelfs niet met de juiste pin.
pi_145160975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zou je dan niet juist foto's krijgen van de persoon die de camera vasthoudt?
Volgens mij krijg je dan ofwel inderdaad foto's van de persoon die de camera vasthoudt (als je hetgeen wil bijlichten dat VOOR je ligt), ofwel foto's van de lucht (als je de grond voor je wil bijlichten om te zien waar je moet stappen, dan richt je de display op de grond en wijst de lens dus naar boven).

Misschien hebben ze de camera dus gebruikt om de grond bij te lichten, vandaar de donkere foto's. Wat ik niet weet, is of het eigenlijk wel mogelijk dat je de lucht daar ziet. Is het daar niet te dichtbegroeid voor?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:58:53 #129
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145165322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De familie heeft dringend verzocht deze foto's niet meer te gebruiken.
Ouder1, wat is die rafelrand aan dat heupbeen?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:04:16 #130
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145165584
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:52 schreef jackie12 het volgende:
Als straks blijkt dat er in al die dagen geen 1 keer naar huis is proberen te bellen/sms-en dan geloof ik niet eens dat de meiden zelf hebben gebeld.

Niet op de zaken vooruit lopen. Eerst moeten alle telefoongegevens maar eens openbaar gemaakt/gelekt worden.
pi_145166160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Niet op de zaken vooruit lopen. Eerst moeten alle telefoongegevens maar eens openbaar gemaakt/gelekt worden.
mm... ik denk dat dat maar ten dele een reele verwachting is. Stel, er zou een rechtszaak komen, zou je dan in de rechtszaal als aanklager kunnen aankomen met voor de start van de zaak reeds in de MSM 'gelekt' feitenmateriaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 03-10-2014 22:38:18 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:21:30 #132
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145166269
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:18 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

mm... ik denk dat dat maar ten dele een reele verwachting is. Stel, er zou een rechtszaak komen, zou je dan in de rechtszaal als aanklager kunnen aankomen met voor de zaak in de MSM 'gelekt' feitenmateriaal?
Dat doet er niet toe. Zodra die gegevens in Panamese handen zijn, is er geld mee te verdienen door het stapsgewijs te lekken. Dat hebben we met de foto's ook gezien.
pi_145170160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:36 schreef Ouder1 het volgende:

Nee.. dit is de locatie!
[ afbeelding ]
Kan je dat debunken?
Ja hoor Ouder1, dat kan ik:

http://wandelfotootjes.bl(...)-bram-vermeulen.html
pi_145170682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:57 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niemand overtuigen. Ik heb er persoonlijk geen enkel belang bij dat de zaak opgelost wordt. Ik lig er niet wakker van als de eventuele daders of derden er vrolijk mee weg komen. Sterker nog ik zal extra rustig slapen want ik kan er alleen maar gezeik van krijgen als ik zo het aantal mannen en crackheads met machetes op die berg tel. Steen? Welke steen?
Flauwe post 11en30, wat doe je dan hier als je er geen belang bij hebt dat de zaak wordt opgelost
of zelfs liever wil dat het niet wordt opgelost? Volgens mij wil je vooral erg interessant doen met
"jouw steen". Niemand hier en ook niet op het andere forum is ervan overtuigd dat dit dezelfde steen is, terwijl jij zelf zegt er 100% van overtuigd te zijn (heb je de steen zelf gezien dan?).
pi_145174127
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ouder1, wat is die rafelrand aan dat heupbeen?
Weet ik niet. Kunnen resten van weke delen zijn maar het lijkt mij eerder iets plantaardigs, soort mos of haarwortels?
pi_145175294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:52 schreef jackie12 het volgende:

Dat zou in beide gevallen een vreemde zaak blijven, als er wel door daders toegang tot de telefoons is verkregen zouden ze ook toegang tot de contactenlijst hebben gehad. In het geval dat ze een dwaalspoor wilden maken konden ze ook pogingen om naar huisnummers te bellen faken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Grijzemassa op 03-10-2014 23:59:31 ]
pi_145176190
Vraag over de trails:

Waar beginnen die? Je hebt het Pianista en die van de vulkaan Baru.
Ook las ik dat er 1 is die naar de kust gaat en 2 a 3 dagen duurt.

Is er een kaart waar die opstaan? Een plattegrond ofzo van het gebied met daarin de verschillende hikes vermeld?
En is er een hike die begint of eindigt bij dat spookkasteel?
pi_145176474
Naar aanleiding van de afgelopen tv uitzending:
Zijn er mensen die denken dat de pincode afhandig gemaakt is?
Of denkt iedereen nu dat in elk geval 1 van beiden minimaal 4 a 5 dagen geleefd heeft en en zelf de telefoon gebruikt heeft?
Make my day!
pi_145176651
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 00:27 schreef agter het volgende:
Of denkt iedereen nu dat in elk geval 1 van beiden minimaal 4 a 5 dagen geleefd heeft en en zelf de telefoon gebruikt heeft?
Ik denk dan aan de laatste optie, in ieder geval 1 van beiden heeft 4 a 5 dagen geleefd.
Dan zou de ander plotseling niet meer aanspreekbaar geweest of overleden zijn, aangezien anders de pincode doorgegeven zou zijn. Ze kunnen elkaar ook kwijt geraakt.
pi_145176807
quote:
nee ik denk dat het mogelijk is dat ze elke keer inloggen onnodige batterij uitputting vonden, en daarom de instellingen veranderd hebben naar binnen zonder pin. maar dan iets te haastig...
uiteindelijk lukt altijd alles
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 00:51:43 #141
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145177168
quote:
Met de nieuwe informatie is dat ongeloofwaardig geworden: Een crimineel maakt de pincode afhandig, vergeet hem na 4 dagen weer, doet 80 mislukte pogingen en stopt dan de telefoon netjes in de rugzak?
quote:
Ja, ik denk nu dat K minimaal 4 à 5 dagen heeft geleefd, en L minimaal 10.
Ik wil naar de Kajuit!
pi_145178173

[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 04-10-2014 02:49:45 ]
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 03:13:43 #143
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145178516
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 00:19 schreef jackie12 het volgende:
Waar beginnen die? Je hebt het Pianista en die van de vulkaan Baru.
Ook las ik dat er 1 is die naar de kust gaat en 2 a 3 dagen duurt.
Het verlengde van het Pianista pad, Sendero Culebra, loopt door naar de kust en duurt zo'n 3 dagen, een kleine 40 kilometer.

Ik mocht wensen dat we alle foto's hadden van 1 april, vanaf het begin, die zijn namelijk helemaal niet irrelevant. Foto 493 is er 1 van het pad, in de serie mag je eruit afleiden dat ze overal oog voor hadden.

Ik zou graag weten of ze ook een foto hebben van deze oversteek van de Rio Pianista in het begin, een mooi markant punt, als je pas op weg bent.

Zou deze ontbreken in de serie, kan dat hinten op een eerste stuk in een 4x4.

Dat zou ook verklaren, waarom ze er zo piekfijn uitzien, op de top. Als je kijkt naar Eva Wiessing, andere reporters, ook gidsen, en de Kremers.. na 600 stevige overwonnen hoogtemeters zien die er getekend uit, transpireren, ze hebben (om in wielertermen te spreken) "een jasje uitgedaan".
pi_145178606
Op dinsdagmiddag (1 april) kreeg F, die al vele jaren zijn diensten als gids leverde aan de hen, een telefoontje van de school Spanish by the River, er werd hem verteld dat twee jongeren geïnteresseerd waren in het verkrijgen van zijn diensten.
Toen F woensdag aankwam bij de school en wachtte op de meisjes etc.

http://www.panamaamerica.(...)-su-paso-por-boquete

Volgens dit artikel zou F pas gebeld zijn voor zijn diensten op het moment dat Kris en Lisanne eigenlijk al verdwenen waren.
pi_145178653
Het is uit de media en het is een vertaling:

'Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag.
De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.'

Volgens dit forum kende Feliciano en de meiden mekaar niet en was de boeking via de Spaanse school gegaan.
Maar "voor het laatst zag" houdt dus in dat hij ze al kon en ze al eerder zag?
pi_145178679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:13 schreef Perico het volgende:

[..]

Het verlengde van het Pianista pad, Sendero Culebra, loopt door naar de kust en duurt zo'n 3 dagen, een kleine 40 kilometer.

Ik mocht wensen dat we alle foto's hadden van 1 april, vanaf het begin, die zijn namelijk helemaal niet irrelevant. Foto 493 is er 1 van het pad, in de serie mag je eruit afleiden dat ze overal oog voor hadden.

Ik zou graag weten of ze ook een foto hebben van deze oversteek van de Rio Pianista in het begin, een mooi markant punt, als je pas op weg bent.

Zou deze ontbreken in de serie, kan dat hinten op een eerste stuk in een 4x4.

Dat zou ook verklaren, waarom ze er zo piekfijn uitzien, op de top. Als je kijkt naar Eva Wiessing, andere reporters, ook gidsen, en de Kremers.. na 600 stevige overwonnen hoogtemeters zien die er getekend uit, transpireren, ze hebben (om in wielertermen te spreken) "een jasje uitgedaan".
Daar heb je absoluut een punt.
Alle mensen die de Pianista doen en die dingen op t internet zetten laten foto's en filmpjes zien eigenlijk al vanaf het begin van de Pianista.
Watervalletjes, rivieren enz. leuke dingen om te filmen/fotograveren.
Die van K en L beginnen pas veel later.
En shit he. Die NOS journaliste maar ook Hans en Roelie zien er moe en bezweet uit (zelfs de 2 gidsen bij Feliciona moeten effe zitten)
Lisanne en Kris zien er schoon en fit uit op de mirador.
Dus 4x4...geen gekke gedachte!
pi_145178699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:53 schreef jackie12 het volgende:

De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.'

Volgens dit forum kende Feliciano en de meiden mekaar niet en was de boeking via de Spaanse school gegaan.
Letterlijk zou het betekenen dat hij ze eerder dan ook zag idd, want anders zag hij ze voor het eerst en tevens voor het laatst die keer, imo gebruik je "voor het laatst" niet indien er nooit een eerdere ontmoeting aan vooraf is gegaan.
pi_145178714
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:53 schreef jackie12 het volgende:

Eigenlijk is het een hele aparte opmerking van hem, indien hij dit zo letterlijk gezegd heeft, waarom zou hij er uberhaupt 'voor het laatst' aan toevoegen wanneer dat voor zich spreekt, het was immers 'vlak voor ze verdwenen', alsof hij wil benadrukken ze daarna nooit meer gezien te hebben.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 07:11:24 #149
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145179058
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:13 schreef Perico het volgende:

[..]

:N
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 01:22 schreef Perico het volgende:

Dat is de mooie trek naar Las Cascadas Perdidas, de verloren watervallen.. meer westelijk van de Pianista.

Welkom in de wondere wereld, waar alles Culebra heet, ook de Rio Changuinola, maar de eigenlijke Rio Culebra, pas zo'n kleine veertig kilometer verderop begint.
8-)
Ik wil naar de Kajuit!
pi_145179285
pagina groot artikel in De Telegraaf vandaag, bladzijde 2!

(quotes)
...maar de 2 Panamese rechtshulpverzoeken van 20 juni 2014 aan de Nederlandse autoriteiten reppen over "een vermoedelijk delict van vrijheidsberoving van Lisanne Froon en Kris Kremers...

In het NFI rapport staat dat er geen SMS of Whatsapp na 31 maart op de telefoon is geconstateerd, aldus de justitie bronnen. .....

Om 11:05u begonnen de meiden aan het wandelpad.

De ouders van Kris hebben eergisteren een lange lijst met vragen ingediend bij justitie. En die komen eigenlijk allemaal neer op 1 verzoek, gedegen onderzoek naar de ware achtergrond van de verdwijning en dood van Kris Kremers en Lisanne Froon.
(eind quotes)

.....Ik zie meer noodoproepen staan dan volgens mij ons FOK! bekend, in de ochtend van 02/04, in de tijdlijn vh artikel, bovenaan...

[ Bericht 46% gewijzigd door Poekje01 op 04-10-2014 08:04:35 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')