Je moet dan een 360 graden foto hebben want die twee locaties moeten wel heel dicht op elkaar hebben gelegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het zal maar toevallig een steen zijn bij een fotoplek, waar toeristen min of meer langskomen en foto's maken. Dan zou het nog wel eens kunnen.
Die heb je helemaal niet nodig om vast te stellen dat ze identiek zijn. En dat niet alleen, ook de stenen in het water kloppen. Meer dan 100% match ga je inderdaad niet vinden. En nee, er zijn helemaal niet veel stenen die op elkaar lijken. Of je moet ze zien als Europese meisjes die ook allemaal op elkaar lijken in de ogen van een Panamees.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er valt niets te debunken als jij je bron niet geeft.
Nee, het gehele heupbeen is gevonden. Eén heupbeen dus. Dus drie aan elkaar gegroeide delen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:01 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Je kan beter toch de normale naam gebruiken anders klopt het niet meer, ook niet voor leken. Het heupbeen (os coxae) bestaat namelijk uit drie aaneen gegroeide botten. Een van de drie is het darmbeen (os ileum), de andere twee het zitbeen en het schaambeen.
Als ik het goed begrijp is het deel van het heupbeen gevonden dat oorspronkelijk het darmbeen is?
Ziet er wel naar uit ja. -edit-quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:01 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het deel van het heupbeen gevonden dat oorspronkelijk het darmbeen is?
Bron? Of is dat jouw perceptie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:03 schreef 11en30 het volgende:
En nee, er zijn helemaal niet veel stenen die op elkaar lijken.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:07 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit ja.De familie heeft dringend verzocht deze foto's niet meer te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net de foto's erbij gezocht:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:01 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Je kan beter toch de normale naam gebruiken anders klopt het niet meer, ook niet voor leken. Het heupbeen (os coxae) bestaat namelijk uit drie aaneen gegroeide botten. Een van de drie is het darmbeen (os ileum), de andere twee het zitbeen en het schaambeen.
>knip<quote:
Nogmaals: De familie heeft dringend verzocht deze foto's niet meer te plaatsen/posten/gebruiken.quote:
Niet iedere OP want ik heb ze er al meerdere malen uitgehaald. Als ze zo gemakkelijk te vinden zijn dan googlen mensen ze maar als ze ze zo graag willen zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:24 schreef oxylus11 het volgende:
Deze foto's zijn over de hele wereld vertoont onder andere op TV. Ze staan al bijna 100 topics lang in nota bene de OP van ieder topic
Die bron heb je inderdaad niet nodig. Toch zul je met een betere foto moeten komen om ons te overtuigen. Voor mij lijken al die stenen wel op elkaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:03 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig om vast te stellen dat ze identiek zijn. En dat niet alleen, ook de stenen in het water kloppen. Meer dan 100% match ga je inderdaad niet vinden. En nee, er zijn helemaal niet veel stenen die op elkaar lijken. Of je moet ze zien als Europese meisjes die ook allemaal op elkaar lijken in de ogen van een Panamees.
Nee.. dit is de locatie!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die bron heb je inderdaad niet nodig. Toch zul je met een betere foto moeten komen om ons te overtuigen. Voor mij lijken al die stenen wel op elkaar.
← Heb je mijn usericon gezien? Dat is De Locatie. Kun jij dat debunken?
Naar mijn idee is de foto van Kris - veel- later of juist -veel- vroeger genomen; het lijkt op die foto een beetje heiig. Op de foto's NA de Mirador is er meer zon ( oa aan de schaduw te zien) dan op de foto van K op de top.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:28 schreef ToniB het volgende:
Een vraag. Welke foto is volgens jullie eerder genomen op de top van K of L?, drijven de wolken landinwaarts of richting zee?
Ik wil helemaal niemand overtuigen. Ik heb er persoonlijk geen enkel belang bij dat de zaak opgelost wordt. Ik lig er niet wakker van als de eventuele daders of derden er vrolijk mee weg komen. Sterker nog ik zal extra rustig slapen want ik kan er alleen maar gezeik van krijgen als ik zo het aantal mannen en crackheads met machetes op die berg tel. Steen? Welke steen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die bron heb je inderdaad niet nodig. Toch zul je met een betere foto moeten komen om ons te overtuigen.
De foto's zijn in elk geval heel kort na elkaar genomen, omdat dezelfde wolk erop te zien is. Ik denk dat de foto van Lisanne eerder genomen is, omdat de wolk op de foto van Kris aan de rechterkant begint op te lossen, zoals schapenwolken dat doen. Ik denk niet dat er op die plaats spontaan een stukje wolk bij komt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:28 schreef ToniB het volgende:
Een vraag. Welke foto is volgens jullie eerder genomen op de top van K of L?, drijven de wolken landinwaarts of richting zee?
Het is jammer dat er net een stukje mist tussen de 2 foto's waar 6 seconden tussen zit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:23 schreef Gorraay het volgende:
[..]
De foto's zijn in elk geval heel kort na elkaar genomen, omdat dezelfde wolk erop te zien is. Ik denk dat de foto van Lisanne eerder genomen is, omdat de wolk op de foto van Kris aan de rechterkant begint op te lossen, zoals schapenwolken dat doen. Ik denk niet dat er op die plaats spontaan een stukje wolk bij komt.
Als dit een geflitste foto is, waar het naar uitziet, en als je één van die lichte, min of meer ronde vlekjes bedoelt, kan het van alles zijn. Klein en dicht bij de camera. doordat het zo dichtbij is, komt het lichter op de foto dan de rest, en als rondje vanwege verregaande onscherpte. Heel dichtbij komen ze als doorzichtige bollen op de foto. Ufo-gekkies zijn er dol op, die noemen ze Orbs. Ik heb heel wat stofjes en druppeltjes gezien op flitsfoto's van point&shoot camera's, die er zo uitzagen. In huis soms een stofje, en ik scholen bijna altijd op elke foto een aantal. Op deze foto staan er ook een stuk of wat. één is helderder dan de rest, tja... ze moeten dat woud beter stofzuigen, en horren voor de ingang doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:00 schreef ToniB het volgende:
op één van de foto's stond een "maan" die nog niet goed verklaart is aangezien er geen maan was en waarschijnlijk geen helikopter rond 1 uur 's nachts en ook geen waterdruppel. Kan het een vuurvliegje oid zijn? Komen die daar überhaupt voor?
[ afbeelding ]
"we went for a walk in the forest at night. The information was, that you could see glow worms at night on this path. And glow worms we did see ! I just can't get them with my little camera and my little photographic skills, so you just get a picture of the path"
New Zeeland
http://nicole-newzealand.(...)-joseph-glacier.html
Dat woud is ook afgekeurd als test-lab voor het bepalen van de snelheid van zulke processen. Er is niemand die zorgt voor homogene omstandigheden, en misschien lekt het dak ook nog. Wat een zooi. En zo'n schoen, dat verstoort de proef natuurlijk helemaal. Je zult zien, dat ze niet eens weten of dat een antibacteriële sok was. Het wil er bij mij niet in, dat het dan nog wat uitmaakt of die verschillen er bij jou of wie dan ook, wel of niet in willen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, het gehele heupbeen is gevonden. Eén heupbeen dus. Dus drie aan elkaar gegroeide delen.
Leken hier denken echter dat die aan het heiligbeen en het andere heupbeen vergroeid zijn en dat het dus gebroken is.
Overigens is het voor mij wel een punt dat die verbindingen tussen heiligbeen en heupbenen er erg lang over doen om te vergaan. Daar had ik direct een probleem mee toen ik die foto zag. Bij zo'n verbinding zal het bot eerder scheuren/breken dan de verbinding los zal gaan. Het gaat er bij mij niet in dat deze ligamenten ontbonden zijn en er tegelijkertijd een stuk huid wordt gevonden en nog weke delen in die schoen.
Aha, dat verklaart inderdaad waarom er geen afscheidsbericht was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 02:37 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn verschillende redenen te bedenken waarom ze wilde inloggen:
- misschien wilde ze een afscheidsboodschap achterlaten op de enige telefoon die nog werkte
- of wilde ze kijken of er iets op de iPhone stond waarmee ze de weg terug kon vinden: locatielogs, foto's, een navigatie-app etc.
- of ze dacht dat het wél zou lukken om 112/911 te bellen als ze ingelogd was.
Foto maken omdat je geen zaklantaren hebt. Tja, simpelste verklaring, en mensen maken vaak foto's om iets te bekijken wat niet goed te zien is. Als er een foto van van bovenaf tussen zat met wat ouwe troep, zonder dat je een schutting ziet zou daar ook van alles achter te zoeken zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:54 schreef Ceto het volgende:
[..]
In de trant van: iemand is toevallig langsgelopen, ziet tas en gaat de inhoud uitproberen? Waarom laat hij dan op dat moment de telefoons ongemoeid? Waarom die dan niet uitproberen? Dat snap ik dan niet en daarom vind ik dat niet erg aannemelijk. Ik denk ook niet dat de foto symbolisch is. De meiden waren bezig met overleven en ik denk niet dat ze bezig waren met hints maken en achterlaten. Als de foto van de tak de tak als onderwerp had, dan was de foto in landscape gemaakt, niet portret. De foto's lijken mij wèl van K&L. Ze hoorden iets, of werden in hun slaapplaats overvallen door stijgend water/iets anders? Klommen op de rots, wisten dat die hoog was en ze er af konden vallen en maakten wat foto's om zich heen om zich te oriënteren, hoever ze konden op de rots. Of de tak (om te zwaaien) was gevallen en konden ze in het donker niet terugvinden. Zoiets denk ik dat er achter de foto's zit.
Zou je dan niet juist foto's krijgen van de persoon die de camera vasthoudt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:23 schreef JustinCase het volgende:
Nog simpeler: even op de knop drukken om de camera uit de energiespaarstand te halen, omdat je het display als lampje gebruikt. En dan iets te ver indrukken. Of de verkeerde knop.
Jewil toch niet jezelf verlichten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:08 schreef Ouder1 het volgende:
Zou je dan niet juist foto's krijgen van de persoon die de camera vasthoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |