abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145152666
quote:
op 11 april is er geen pin gebruikt staat in het overzicht in de OP...
Oeps, ik ging er vanuit van wel. :@
Daar gaat m'n theorietje ...
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:46:14 #77
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145152930
quote:
dat laatste denk ik ook, dat het expres is gedaan, maar zie ik niet als reden dat elk rood vlaggetje voor 1 van de meiden staat oid. Meer als, ok, nu ff een echte foto tussendoor, eens ff kijken, ja dat takje, scherp in beeld, klik.
In de trant van: iemand is toevallig langsgelopen, ziet tas en gaat de inhoud uitproberen? Waarom laat hij dan op dat moment de telefoons ongemoeid? Waarom die dan niet uitproberen? Dat snap ik dan niet en daarom vind ik dat niet erg aannemelijk. Ik denk ook niet dat de foto symbolisch is. De meiden waren bezig met overleven en ik denk niet dat ze bezig waren met hints maken en achterlaten. Als de foto van de tak de tak als onderwerp had, dan was de foto in landscape gemaakt, niet portret. De foto's lijken mij wèl van K&L. Ze hoorden iets, of werden in hun slaapplaats overvallen door stijgend water/iets anders? Klommen op de rots, wisten dat die hoog was en ze er af konden vallen en maakten wat foto's om zich heen om zich te oriënteren, hoever ze konden op de rots. Of de tak (om te zwaaien) was gevallen en konden ze in het donker niet terugvinden. Zoiets denk ik dat er achter de foto's zit.
pi_145153110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:29 schreef Ouder1 het volgende:
in de puberteit vergroeide botten
Vergroeid dus en geen los onderdeel. Lassen door vergroeiing zijn zelfs nog steviger dan het bot zelf. Het darmbeen moet dan toch wel met kracht afgebroken zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 03-10-2014 13:13:13 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:05:42 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145153234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:54 schreef Ceto het volgende:

[..]

In de trant van: iemand is toevallig langsgelopen, ziet tas en gaat de inhoud uitproberen? Waarom laat hij dan op dat moment de telefoons ongemoeid? Waarom die dan niet uitproberen? Dat snap ik dan niet en daarom vind ik dat niet erg aannemelijk. Ik denk ook niet dat de foto symbolisch is. De meiden waren bezig met overleven en ik denk niet dat ze bezig waren met hints maken en achterlaten. Als de foto van de tak de tak als onderwerp had, dan was de foto in landscape gemaakt, niet portret. De foto's lijken mij wèl van K&L. Ze hoorden iets, of werden in hun slaapplaats overvallen door stijgend water/iets anders? Klommen op de rots, wisten dat die hoog was en ze er af konden vallen en maakten wat foto's om zich heen om zich te oriënteren, hoever ze konden op de rots. Of de tak (om te zwaaien) was gevallen en konden ze in het donker niet terugvinden. Zoiets denk ik dat er achter de foto's zit.
nee. Ik denk dat degene die deze fotos heeft gemaakt de tas al wat langer in bezit had. Na half twee smiddags op 6 april had een telefoon het laatst een activiteit (ok, op die ene op 11 april na dan). Ik heb niet zo'n duidelijk idee erover, maar of al vanaf ongeveer het begin of kort nadat de telefoon voor het laatst activiteit vertoonde was de tas in bezit van degene die de nachtfotos heeft gemaakt, denk ik. En dan meer omdat ie van de tas afwilde, het door de zoekactie misschien te heet onder de voeten werd? En waarom dan die 90 foto's... Het is sowieso een afwijkend tijdstip voor welke activiteit dan ook. En ik blijf erbij, dat ik denk dat het een plek is waar vaker mensen komen om wat te zitten, uitrusten, tijd voorbij te laten gaan oid.
pi_145153429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:38 schreef Ceto het volgende:

[..]

Interessante gedachte. Wat ik dan vreemd vind is die ene foto (tak met zakjes) die in portretstand (verticaal beeld) is gefotografeerd ipv landscape (horizontaal). Niet scheef, maar keurig portretstand. Dat doe je alleen expres, om een reden.
Aangezien mijn match van de steen en de analyse van de metadata door Perico nog steeds niet gedebunkt zijn sluit de waarschijnlijke lokatie van de steen nog steeds uit dat K en L de nachtfoto's zelf gemaakt hebben. De optie per ongeluk afdrukken door inboorling valt door de compositie af. Het doel wordt zo wel duidelijk: een verdwaling ensceneren door daders eventueel in combinatie met overschrijven van belastend beeldmateriaal.
pi_145153742
Mbt tot die 80 pogingen met de telefoon.
Je kan op de iPhone instellen dat na 5 aantal mislukte pogingen alles op de iPhone gewist wordt.
Iemand vroeg of de inlogcode 4 cijfers zijn. Klopt, dat betreft dan een eenvoudige code. Je kan ook kiezen voor een 6-cijferige code.
pi_145153805
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:01 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Vergroeid dus en geen los onderdeel. Lassen door vergroeiing zijn zelfs nog steviger dan het bot zelf. Het darmbeen moet dan toch wel met kracht afgebroken zijn.
Nee, dit klopt niet. Nog even afgezien van het feit dat de beenderen van het bekken niet aan elkaar gelast zitten.
pi_145153920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:12 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Aangezien mijn match van de steen en de analyse van de metadata door Perico nog steeds niet gedebunkt zijn sluit de waarschijnlijke lokatie van de steen nog steeds uit dat K en L de nachtfoto's zelf gemaakt hebben. De optie per ongeluk afdrukken door inboorling valt door de compositie af. Het doel wordt zo wel duidelijk: een verdwaling ensceneren door daders eventueel in combinatie met overschrijven van belastend beeldmateriaal.
Inboorling?
In welke tijd leef jij?
pi_145153951
quote:

[..]

Die locatie waar jij op doelt ligt die hoog? Ik denk dat die eerste foto van een soort plateau kwam dat "hoog" ligt en die ronde steen meer aan/ in water.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:33:34 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145154055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:29 schreef SAJ het volgende:

[..]

Inboorling?
In welke tijd leef jij?
autochtoon is misschien wat hipper, maar volgens mij is inboorling bewust gekozen met het oog op de indianen die niet zouden weten hoe ze met een camera om zouden kunnen gaan. Als soort van grapje met een link naar vorige topics hoe erover werd gepraat.
pi_145154257
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:29 schreef SAJ het volgende:

[..]

Inboorling?
In welke tijd leef jij?
Speciaal gekozen voor de mensen die posten alsof de indianen in het park daar met botjes door de neus rondlopen.

edit: wat Marrije wel oppikt dus.
pi_145154338
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:25 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Nee, dit klopt niet. Nog even afgezien van het feit dat de beenderen van het bekken niet aan elkaar gelast zitten.
Ook al zat het been nog vast aan weefsel, spieren ed dan kan ik me voorstellen dat het been erg gaat mee geven en je dan de broek kan verwijderen.
pi_145154505
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:30 schreef ToniB het volgende:

[..]

Die locatie waar jij op doelt ligt die hoog? Ik denk dat die eerste foto van een soort plateau kwam dat "hoog" ligt en die ronde steen meer aan/ in water.
Eens met jou dat het de combinatie van hoogteverschil/verval en positie t.o.v. water is die het aantal mogelijke plekken limiteert.
pi_145154534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:42 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ook al zat het been nog vast aan weefsel, spieren ed dan kan ik me voorstellen dat het been erg gaat mee geven en je dan de broek kan verwijderen.
Nee dit is zeer onwaarschijnlijk. Het been krijgt door een breuk van het bekken niet tot nauwelijks extra bewegingsvrijheid. Het been zit namelijk vooral vast aan het bekken door pezen en spieren. Een bekkenbreuk (afhankelijk van waar de breuk zit), maakt het juist heel erg moeilijk om een broekje uit te doen. Mocht jij je bekken breken, dan hoop je dat ze je broek gewoon openknippen in plaats van naar beneden trekken, want het doet erg veel pijn.
De connectie die hier wordt gezocht tussen het vinden van een deel van het bekken en het dichtgeknoopte broekje is mijn s inziens zeer zeer onwaarschijnlijk. :)
pi_145154554
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:40 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Speciaal gekozen voor de mensen die posten alsof de indianen in het park daar met botjes door de neus rondlopen.

edit: wat Marrije wel oppikt dus.
Zelfde grapjes als bij HJK op de site dus
pi_145154570
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:01 schreef 11en30 het volgende:

[..]

FF terug. Een bekkengordel bestaat uit 3 delen. Twee heupbeenderen en het heiligbeen.
Ik gebruik liever de term 'darmbeen' dan 'heupbeen' omdat dat voor leken beter te begrijpen is (een gebroken heup is namelijk een deel van het dijbeen en niet van het bekken).
Dus twee darmbenen en een heiligbeen. Die zijn niet met elkaar vergroeid.
Het darmbeen bestaat uit 3 aan elkaar gegroeide botten. Er is één compleet darmbeen (heupbeen/bekkenbeen) gevonden.
pi_145154620
quote:
Aangezien mijn match van de steen en de analyse van de metadata door Perico nog steeds niet gedebunkt zijn
Er valt niets te debunken als jij je bron niet geeft.
Verder vind ik de foto's die je toonde verre van overtuigend. En wil je er niet aan dat er duizenden gelijkende stenen zijn waar geen foto's van zijn. Het is dus kas onmogelijk om via het internet de juiste steen te lokaliseren.
pi_145154651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

FF terug. Een bekkengordel bestaat uit 3 delen. Twee heupbeenderen en het heiligbeen.
Ik gebruik liever de term 'darmbeen' dan 'heupbeen' omdat dat voor leken beter te begrijpen is (een gebroken heup is namelijk een deel van het dijbeen en niet van het bekken).
Het darmbeen bestaat uit 3 aan elkaar gegroeide botten. Er is één compleet darmbeen (heupbeen/bekkenbeen) gevonden.
Ook al heb je nog zoveel pijn en als er een giga grote wond net in de lies zit dan zal toch die broek uit moeten om te kijken/ helpen!
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:57:07 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145154715
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er valt niets te debunken als jij je bron niet geeft.
Verder vind ik de foto's die je toonde verre van overtuigend. En wil je er niet aan dat er duizenden gelijkende stenen zijn waar geen foto's van zijn. Het is dus kas onmogelijk om via het internet de juiste steen te lokaliseren.
Het zal maar toevallig een steen zijn bij een fotoplek, waar toeristen min of meer langskomen en foto's maken. Dan zou het nog wel eens kunnen.
pi_145154734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:42 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet zo werkt. Als Kris in dat geval nog leefde is het volkomen onmogelijk die broek uit te trekken. Als ze was overleden dan is het een hele klus om iemand uit de kleren te krijgen, gebroken heup of bekken of niet. Een dood lichaam is erg lastig te hanteren.
In de praktijk zullen kleren dus ook vaak losgeknipt worden als er geen dringende reden is om ze heel te houden.
pi_145154735
Er is gepost over een improvisatorisch graf dat de langstlevende (L.) mogelijk zou hebben kunnen gemaakt. Daarna dieren er mee aan de haal.
Als L. niet meer via een ingetypt bericht zou kunnen laten weten (niet meer met haar eigen telefoon - batterij- leeg, niet met die van K - weet inlogcode niet) dat haar vriendin is overleden, lijkt het me dat ze een foto van dat graf gemaakt zou hebben.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:58:50 #98
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145154757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:50 schreef SAJ het volgende:

[..]

Zelfde grapjes als bij HJK op de site dus
HJK had ook een zinnige mededeling (als ie klopt), n.l. dat het niet gebruikelijk is dat forensische rapporten integraal aan nabestaanden worden toegezonden.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145154818
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:54 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ook al heb je nog zoveel pijn en als er een giga grote wond net in de lies zit dan zal toch die broek uit moeten om te kijken/ helpen!
Geloof mij; dat krijg je niet voor elkaar. In de ambulance hebben ze daar zelf een speciale kledingschaar voor die ook door leer en metaal heen kan. Uit trekken kan niet en zal onherroepelijk veel schade veroorzaken bij een breuk.
Maar eerst was het een breuk en nu een grote wond? Hoe kan het dan dat er geen bloedsporen zijn gevonden op het broekje?
pi_145154836
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je kan beter toch de normale naam gebruiken anders klopt het niet meer, ook niet voor leken. Het heupbeen (os coxae) bestaat namelijk uit drie aaneen gegroeide botten. Een van de drie is het darmbeen (os ileum), de andere twee het zitbeen en het schaambeen.

Als ik het goed begrijp is het deel van het heupbeen gevonden dat oorspronkelijk het darmbeen is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')