Het helpt als erbij wordt gezegd over welk gebied het gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:19 schreef primakov het volgende:
[..]
Ja veel Koerden klinkt zo relatief, ik snap dat je vanuit jouw referentiekader toelicht (de Turkse Koerden zijn idd veelal conservatiever ja).
Dat heb ik gezien ja, in de Turkse series lijken de Turken ook allemaal een Balkanesk uiterlijk te hebben, en dat valt natuurlijk weer samen met welvaart en interetnische achtergronden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je zeggen dat hoe verder je naar het westen gaat in Turkije, hoe meer de levensstijl gaat lijken op de Europese/Amerikaanse.
Zeg gewoon 0/16, want die 1/16 van jou is een neppe Koerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb veel familie daar en zijn geen Koerden hoor.
Via mijn pa ben ik wel 1/16 Koerdisch ofzo.
Koerden roven gewoon altijd christelijke vrouwen, is traditie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je half Assyrisch bent? Want dit is best een NO DONE in onze cultuur
Hier?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier slaan ze elkaar de koppen in.
Ik ben chaldeeuws... Wij zijn Assyrische mensen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:15 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze ook nog klappen gekregen van Chaldeeën.
Zo rollen wijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Koerden roven gewoon altijd christelijke vrouwen, is traditie.
Hij zit momenteel in een straatgevecht vandaar.quote:
Dat verklaart de ook de vorm van de neuzen, zullen veel Armeens-Koerdische koppels zijn geweestquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Koerden roven gewoon altijd christelijke vrouwen, is traditie.
Nee is gewoon echt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg gewoon 0/16, want die 1/16 van jou is een neppe Koerd.
Maar als bazen als Andranik of Agha Petros langskomen roepen jullie den Turk om hulpquote:
Watte?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar als bazen als Andranik of Agha Petros langskomen roepen jullie den Turk om hulp
Zegt niks. Als hij het niet doorgegeven heeft, schaamte hij blijkbaar ervoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee is gewoon echt.
De opa van mijn opa. Hij sprak ook Koerdisch enzo, aldus mijn opa.
Dus jammer voor je. Met je DNA.
Ja. Antwerpen. Het is al meer dan eens flink uit de hand gelopen. En dan wordt er niet alleen met vuisten gevochten.quote:
Ik denk eerder vooral dat Turken blauwe en groene ogen op TV willen zien. Schoonheidsideaal enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef primakov het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja, in de Turkse series lijken de Turken ook allemaal een Balkanesk uiterlijk te hebben, en dat valt natuurlijk weer samen met welvaart en interetnische achtergronden.
Af en toe lekker knokken toch.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Antwerpen. Het is al meer dan eens flink uit de hand gelopen. En dan wordt er niet alleen met vuisten gevochten.
Andersom ook wel hoor, de Koerden waren ook de executeurs van de Ottomanen bij het afmaken van Armenen e.d.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar als bazen als Andranik of Agha Petros langskomen roepen jullie den Turk om hulp
Je ziet ook weleens geblondeerde dames.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk eerder vooral dat Turken blauwe en groene ogen op TV willen zien. Schoonheidsideaal enzo.
Grappig dat je juist bij veel Koerden juist gekleurde ogen ziet.
Inderdaad maar meerderheid heeft gewoon bruine ogen :pquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk eerder vooral dat Turken blauwe en groene ogen op TV willen zien. Schoonheidsideaal enzo.
Grappig dat je juist bij veel Koerden juist gekleurde ogen ziet.
Twee bazen die Koerden geen shit accepteerden van halve wilde Koerden.quote:
Uncle Tom's aldus jouquote:Zegt niks. Als hij het niet doorgegeven heeft, schaamte hij blijkbaar ervoor.
Schaamde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Watte?
[..]
Zegt niks. Als hij het niet doorgegeven heeft, schaamte hij blijkbaar ervoor.
Pffff, zij durfden alleen dorpjes aan te pakken waarvan de mannelijke bevolking al was gedeporteerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:27 schreef primakov het volgende:
[..]
Andersom ook wel hoor, de Koerden waren ook de executeurs van de Ottomanen bij het afmaken van Armenen e.d.
Wel eens native mensen uit Izmir en Istanbul gezien?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Inderdaad maar meerderheid heeft gewoon bruine ogen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |