Dat is het ook. Mo = IS, IS = Mo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:02 schreef .Exe het volgende:
[..]
Valse profeet vind ik nog zacht uitgedrukt hoor.
Ja oké, maar vader-dochter relatie is wel leuk vaak.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil geen eens een dochterHet idee al wanneer je weet dat ze straks uit huis gaat en in bed duikt met zo'n gast
Heb liever een zoon
Hoe weet je zeker dat een zoon niet met een gast in bed duikt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil geen eens een dochterHet idee al wanneer je weet dat ze straks uit huis gaat en in bed duikt met zo'n gast
Heb liever een zoon
En als je een jongen krijgt die homoseksueel is?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef vigen98 het volgende:
Heb liever een zoon
Dat mag ook niet van de Assyrische Allah he.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat een zoon niet met een gast in bed duikt?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat mag ook niet van de Assyrische Allah he.
Dus dan zal hij hem wel 'ontzonen' ofzo.
Assyriërs zijn christelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat mag ook niet van de Assyrische Allah he.
Dus dan zal hij hem wel 'ontzonen' ofzo.
De Koerden in bijvoorbeeld Irak zijn wat meer seculier dan menig Moslim in Irak.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Neuh vast niet.
Jij kent alleen de leuke pics van die strijders en ze hebben geen hoofddoek om ,dus geen moslim.
De realiteit is verder dat bijvoorbeeld in Turkije, het Zuid-Oosten het meest conservatief is qua geloof. En weet je wie daar wonen? Ik wel.
Sowieso is er plots een enorme misvatting dat Koerden geen moslim of niet conservatief zouden zijn. Overigens, is er niks mis met moslims verder, dus ook niet met Koerden.
Assyrische Allah klonk raarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar Allah is Arabisch voor God.
Volgens mij noemen christenen in dat gebied God ook Allah, kan het mis hebben....quote:
Dat bepaal jij wel even ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
99% van de Koerden wil niks meer met jou te maken hebben na deze uitspraak.
Klopt. Iedereen die zich wat heeft verdiept in de roof- en slachtpartijen van Mo kan dat beamen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:07 schreef .Exe het volgende:
[..]
In principe is dat letterlijk zo.
Gewoon kopie van wat hij deed.
Ik ken een hoop Koerden, geloof me, die zijn beter in vasten en bidden dan Turken uit west Turkije.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Volgens mij noemen christenen in dat gebied God ook Allah, kan het mis hebben....
Dat is wat anders dan het aan anderen opdringen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ken een hoop Koerden, geloof me, die zijn beter in vasten en bidden dan Turken uit west Turkije.
Ja ze werden afgemaakt door Perzië.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:08 schreef De_Guidance het volgende:
Nja de Assyriërs hebben wel fokked up periode gehad natuurlijk ook.
Zowel Halcon als jij hebben gelijk. Koerden van Noord-Koerdistan zijn strenge moslims, maar Koerden van andere regio's niet. Je kan ze nier eens echt moslims noemen. Vaak doen alleen de vrouwen aan vastenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ken een hoop Koerden, geloof me, die zijn beter in vasten en bidden dan Turken uit west Turkije.
Leuk al dat anekdotisch bewijsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
En daarna een genocide erachteraan door de Turken. Toen gingen er rond 250000 Assyriërs dood.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:10 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Ja ze werden afgemaakt door Perzië.
Klopt, ik was in SanliUrfa.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |