Ik ontken ook nergens dat ik het niet zo heb op aanbidders van de pedofiele en slachtende struikrover Mo. Iemand die dat sujet aanbidt kan nooit een goede partij zijn voor je dochter.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef primakov het volgende:
[..]
Kom er dan ook gewoon openlijk voor uit dat je dus wat tegen moslims hebt
Avveroes moet reïncarneren en de mensen wat beschaving bijbrengen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:57 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Er is maar een oplossing voor deze regio en we weten allemaal diep van binnen welke dat is.
Niet waar. We hebben meer gemeen met joodse en Perzische DNA dan Turkse DNAquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar een Turk wel?
Wist je dat veel Koerden en Turken gewoon half of kwartbloedjes zijn? Er is veel gemengd daar.
Laat je dan de helft van zijn lichaam wel met je dochter trouwen en de ander niet?
Weet je wel zeker dat je half Assyrisch bent? Want dit is best een NO DONE in onze cultuurquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar noord Irak gaan. Zijn veel 'interracial' kids
Mijn ideequote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat ik het niet zo heb op aanbidders van de pedofiele en slachtende struikrover Mo. Iemand die dat sujet aanbidt kan nooit een goede partij zijn voor je dochter.
Dus je haat ook Koerden. Voor de komende paar honderd jaar zullen die in overgrote meerderheid moslim blijven. Prima, goed om te weten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat ik het niet zo heb op aanbidders van de pedofiele en slachtende struikrover Mo. Iemand die dat sujet aanbidt kan nooit een goede partij zijn voor je dochter.
Nee, een Turk ook niet. Niets mis mee, zolang ze maar geen aanbidder zijn van die valse profeet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar een Turk wel?
Wist je dat veel Koerden en Turken gewoon half of kwartbloedjes zijn? Er is veel gemengd daar.
Laat je dan de helft van zijn lichaam wel met je dochter trouwen en de ander niet?
Niet de Koerden in Turkije. Zeker niet in het overgangsgebied.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet waar. We hebben meer gemeen met joodse en Perzische DNA dan Turkse DNA
Haha echt niet man. Koerd komt nummer 1 en dan pas geloofquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Never nooit niet.
Koerden zijn over het algemeen superconservatief en overtuigd moslim.
Doen ze wel even voor jou.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je haat ook Koerden. Voor de komende paar honderd jaar zullen die in overgrote meerderheid moslim blijven. Prima, goed om te weten.
Niemand had het over haat. Dochters en trouwen enzoooquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je haat ook Koerden. Voor de komende paar honderd jaar zullen die in overgrote meerderheid moslim blijven. Prima, goed om te weten.
Ja. Ik weet zelfs heel historie daar achter. DM me als je meer over wilt weten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je half Assyrisch bent? Want dit is best een NO DONE in onze cultuur
Assyrische intolerantie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je half Assyrisch bent? Want dit is best een NO DONE in onze cultuur
Ze mogen doen wat ze willen. Boeit mij het.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet de Koerden in Turkije. Zeker niet in het overgangsgebied.
Veel gemengde mensen daar. Wat wil jij met hun doen?
Yup, ik ben in Mosul geborenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Assyrische intolerantie.
Jullie komen ook uit het Midden-Oosten zeker. Een en al haat?
Wat weet je eigenlijk over de Koerden man.quote:
Jij weet er in elk geval niet heel veel van.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat weet je eigenlijk over de Koerden man.
Dat je denkt dat ze van de islam af gaan stappen zegt wel genoeg.
Valse profeet vind ik nog zacht uitgedrukt hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, een Turk ook niet. Niets mis mee, zolang ze maar geen aanbidder zijn van die valse profeet.
Neuh vast niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij weet er in elk geval niet heel veel van.
Mag andersom ook niet hoor dus ik hoef niet veel te vrezenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En waarom ga je mee in die haat van je ouders dat je dochter niet met een moslim mag trouwen?
Hij is een Assyriërs in Nederland. Dan ben je vaak wat krachtiger in je standpunten. De groei van tolerantie die Assyriërs in Irak mee hebben gemaakt, heeft hij gemist. Is 'normaal' wat hij nu doormaakt. Hebben veel meer allochtoon last van. Denk aan de Koerden haar jij de Turken hier in vergelijking met in Turkije. Of de Turken haat bij de Koerden hier in vergelijk met de Koerden daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En waarom ga je mee in die haat van je ouders dat je dochter niet met een moslim mag trouwen?
Ik hoop dat tegen de tijd dat jij kinderen hebt, dat het bij jou en ook andersom geen probleem meer is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mag andersom ook niet hoor dus ik hoef niet veel te vrezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |