Precies. Nog liever een niet-Islamitische Nederlander of zo dan een Moslim.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef vigen98 het volgende:
Nee weet je wat eigenlijk neeGeen moslims in mijn familie, Assyrisch bloed of Armeens bloed
Precies.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat durven ze nu ook te zeggen wanneer je zegt 'wat als je kind homo is', maar wanneer het echt is praten ze niet zo stoer meer. Alsof je je kind zo makkelijk weg kan doen wanneer je 16 jaar lang 24 uur per dag met je kind bent en alle kleine stapjes mee maakt.
Wie is Assyrisch dan... Je moeder of je vader?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben half Assyrisch maar moslim
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef primakov het volgende:
[..]
Met hun achterlijke beleid zou je dat ook niet eens hoeven te doen, voor elk rationeel persoon is het zo klaar als een klontje dat er heel wat mis is daar.
Nou lezen jullie dit Fok Koerden , dit is jullie 'vriend'.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als een Moslim mijn dochter lastig valt, dan pak ik hem aan. Blijft ze toch aanpappen met die geitendrijver, dan wil ik er niets meer mee te maken hebben.
Hmmm, zoek een Serviër voor je dochter.quote:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 02-10-2014 om 22:21:38Turkey readies for action as Islamic State advances on a Syrian border town: http://t.co/O02JgYqjI7 reageer retweet
Privéquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wie is Assyrisch dan... Je moeder of je vader?
Niemand is perfect. Ook Koerden niet. Dat geloof laten ze ook ooit wel voor wat het is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou lezen jullie dit Fok Koerden , dit is jullie 'vriend'.
Omdat je (wellicht door het voorbeeld van het gestenigde meisje dat met een moslim ging) steeds het moslim zijn van het vriendje benadrukt, waar je ook had kunnen zeggen dat Yezidi's niet met buiten-geloofsgenoten trouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet zo voorkomen?
Hoe kom je daar bij? Bron? Ik zeg dat iedereen in het MO in die haatspiraal zit. Inclusief Yezidis.
Vervolgens vallen jullie allemaal over elkaar heen om te zeggen dat moslims ook in die spiraal van haat zitten. Goh, echt? Waar heb ik dat ontkend? Of zelfs geïmpliceerd ? Lees de discussie vanaf het begin. Ik klaagde juist over moslims.
Maar wat ik wel ziek vind is dat er goedpraat pogingen worden gedaan van het stenigen van meisjes, omdat ze trouwen met iemand waar ze verliefd op zijn. Ongeacht religie word ik daar een beetje misselijk en boos van
Doen ze wel even voor jou ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Ook Koerden niet. Dat geloof laten ze ook ooit wel voor wat het is.
Dan moet je eens naar noord Irak gaan. Zijn veel 'interracial' kidsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wauw... Dat is best... wow... Ergere verraad is er niet meer
Met een atheïstische of christelijke Koerd is niets mis.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:54 schreef De_Guidance het volgende:
En een Turk of Koerd die niet (meer) gelovig is?
Of zit er toch een racistisch element ook in of gaat het echt alleen om de religie?
Kom er dan ook gewoon openlijk voor uit dat je dus wat tegen moslims hebtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met een atheïstische of christelijke Koerd is niets mis.
Precies.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:54 schreef primakov het volgende:
[..]
Omdat je (wellicht door het voorbeeld van het gestenigde meisje dat met een moslim ging) steeds het moslim zijn van het vriendje benadrukt, waar je ook had kunnen zeggen dat Yezidi's niet met buiten-geloofsgenoten trouwen
Niet voor mij, maar het gaat wel gebeuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Doen ze wel even voor jou ja.
En Perziërs ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef vigen98 het volgende:
Nee weet je wat eigenlijk neeGeen moslims in mijn familie, Assyrisch bloed of Armeens bloed
Maar een Turk wel?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met een atheïstische of christelijke Koerd is niets mis.
Never nooit niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet voor mij, maar het gaat wel gebeuren.
Er is maar een oplossing voor deze regio en we weten allemaal diep van binnen welke dat is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:39 schreef De_Guidance het volgende:
Grotendeels ook eigen schuld. Waarom is men zo achterlijk om voor die haatretoriek te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |