quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De schiereiland Arabieren zitten hun giftige versie van de islam te verspreiden en chillen verder met gratis alles (alsof de olie nooit opraakt) maar innovatie ho maar. En alles wat eromheen is is een constante chaos.
En de mensen worden tegen elkaar uitgespeeld. Je ziet het hier ook. Turken, Koerden, Syriërs, soennieten, shietten, er is een wantrouwen en haat tegen elkaar.
Grotendeels ook eigen schuld. Waarom is men zo achterlijk om voor die haatretoriek te vallen.
Ze liegen hier het 1 en ander zonder bronvermelding lekker bijelkaar, dat gaat al weken zo.quote:
Goed, jij zou dus je dochter vermoorden met stenen als ze met een moslim thuiskomt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ja meeste moslims djoeken liever het vriendje. Is wat minder erg...
Hij zei dat isis dit nu bij doet, omdat ze Assad steunen. Met andere woorden 'dit verdienen ze en is terecht', want Turkije is zwaar anti assadquote:
Als dat gebeurt is ze niet meer mijn dochterquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed, jij zou dus je dochter vermoorden met stenen als ze met een moslim thuiskomt?
En dan even tegen haar zeggen, ja hunnie doen het ook sorry man.
Dat is jouw interpretatie. Onnodig om te liegen, als je weet dat hij nergens heeft gesteld dat de Koerdische bevolking dit zou verdienen. Best wel jammer dat je dit zomaar zegt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zei dat isis dit nu bij doet, omdat ze Assad steunen. Met andere woorden 'dit verdienen ze en is terecht', want Turkije is zwaar anti assad
Alleen als het een mocro isquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed, jij zou dus je dochter vermoorden met stenen als ze met een moslim thuiskomt?
En dan even tegen haar zeggen, ja hunnie doen het ook sorry man.
Je haat ze nu even niet nee. Omdat het je even goed uitkomt. Je haat tegen moslims kun je echter niet onder stoelen of banken steken. Maar die 1+1 snap je dan niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is niet beter. Het is een achterlijke manier van denken.
Net als eerwraak. Blijkbaar denk jij dat Yezidi's geen kwaad kunnen doen, want trouwen met een moslim moet wel zo erg zijn, dat je dan maar je dochter moet doden met stenen.
Ik haat Koerden niet. Saudi's ook niet. Jij denkt kennelijk zo simpel....
Blijkbaar voorzien zij het gevaar wel en handelen ze daar naar. Je kunt ook een kop thee gaan drinken, maar zij hebben door de jaren heen wel geleerd dat dat niets uithaalt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is niet beter. Het is een achterlijke manier van denken.
Net als eerwraak. Blijkbaar denk jij dat Yezidi's geen kwaad kunnen doen, want trouwen met een moslim moet wel zo erg zijn, dat je dan maar je dochter moet doden met stenen.
Ik haat Koerden niet. Saudi's ook niet. Jij denkt kennelijk zo simpel....
Je haat ze nu even niet nee. Omdat het je even goed uitkomt. Je haat tegen moslims kun je echter niet onder stoelen of banken steken. Maar die 1+1 snap je dan niet.
Stoere praat voor een 16-jarige.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is ze niet meer mijn dochter
Maar hoe interpreteer jij het dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Onnodig om te liegen, als je weet dat hij nergens heeft gesteld dat de Koerdische bevolking dit zou verdienen. Best wel jammer dat je dit zomaar zegt.
Leuke performatieve tegenspraak weer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is ze niet meer mijn dochter
( Tenzij het een goeie gast is die zijn geloof niet drukt op haar)
Kijk edit, als het een goeie jongen is die niet zijn geloof op haar dan drukt dan vind ik het bestquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stoere praat voor een 16-jarige.
Uiteindelijk blijft het je dochter en als die jongen verder normaal is , is het prima.
Maar dat leer je nog wel allemaal.
Zeker (:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef primakov het volgende:
[..]
Leuke performatieve tegenspraak weer.
Als een Moslim mijn dochter lastig valt, dan pak ik hem aan. Blijft ze toch aanpappen met die geitendrijver, dan wil ik er niets meer mee te maken hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijft het je dochter en als die jongen verder normaal is , is het prima.
Dat durven ze nu ook te zeggen wanneer je zegt 'wat als je kind homo is', maar wanneer het echt is praten ze niet zo stoer meer. Alsof je je kind zo makkelijk weg kan doen wanneer je 16 jaar lang 24 uur per dag met je kind bent en alle kleine stapjes mee maakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet zo voorkomen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef primakov het volgende:
[..]
Je haat ze nu even niet nee. Omdat het je even goed uitkomt. Je haat tegen moslims kun je echter niet onder stoelen of banken steken. Maar die 1+1 snap je dan niet.
Afvalligheid en trouwen met iemand die niet Yezidi is, is helaas bij hen taboe, jij doet het voorkomen alsof het bij trouwen met een niet-moslim niet zou voorkomen, aan jouw dan te bewijzen dat dat het geval zal zijn. (Niet raar trouwens dat die Yezidi's het niet zo op moslims hebben gezien de vervolging van hun kant en de voornamelijk door moslims omgeven gebieden waar ze wonen)
Ik ben half Assyrisch maar moslimquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef vigen98 het volgende:
Nee weet je wat eigenlijk neeGeen moslims in mijn familie, Assyrisch bloed of Armeens bloed
Wat...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben half Assyrisch maar moslim
Zou jij een Griek tolereren?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef vigen98 het volgende:
Nee weet je wat eigenlijk neeGeen moslims in mijn familie, Assyrisch bloed of Armeens bloed
Met hun achterlijke beleid zou je dat ook niet eens hoeven te doen, voor elk rationeel persoon is het zo klaar als een klontje dat er heel wat mis is daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik post al jaren en vrijwel nooit negatief over SA.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 02-10-2014 om 22:24:19Amed = Diyarbakir RT @fgeerdink: @HaraldDoornbos ze reageren al, in koerdistan clashes met politie, hier in Amed 7uur lang. ook elders mot. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |