abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145140538
quote:
9s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:39 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De schiereiland Arabieren zitten hun giftige versie van de islam te verspreiden en chillen verder met gratis alles (alsof de olie nooit opraakt) maar innovatie ho maar. En alles wat eromheen is is een constante chaos.
En de mensen worden tegen elkaar uitgespeeld. Je ziet het hier ook. Turken, Koerden, Syriërs, soennieten, shietten, er is een wantrouwen en haat tegen elkaar.

Grotendeels ook eigen schuld. Waarom is men zo achterlijk om voor die haatretoriek te vallen.
^O^
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:46:00 #52
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145140542
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:45 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is niet wat hij zei. :)
Ze liegen hier het 1 en ander zonder bronvermelding lekker bijelkaar, dat gaat al weken zo. :')
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_145140552
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nee.

Maar ja meeste moslims djoeken liever het vriendje. Is wat minder erg...
Goed, jij zou dus je dochter vermoorden met stenen als ze met een moslim thuiskomt?

En dan even tegen haar zeggen, ja hunnie doen het ook sorry man.
pi_145140567
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:45 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is niet wat hij zei. :)
Hij zei dat isis dit nu bij doet, omdat ze Assad steunen. Met andere woorden 'dit verdienen ze en is terecht', want Turkije is zwaar anti assad
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_145140604
quote:
5s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Goed, jij zou dus je dochter vermoorden met stenen als ze met een moslim thuiskomt?

Als dat gebeurt is ze niet meer mijn dochter :Y

( Tenzij het een goeie gast is die zijn geloof niet drukt op haar ;) )

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2014 22:47:56 ]
pi_145140614
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij zei dat isis dit nu bij doet, omdat ze Assad steunen. Met andere woorden 'dit verdienen ze en is terecht', want Turkije is zwaar anti assad
Dat is jouw interpretatie. Onnodig om te liegen, als je weet dat hij nergens heeft gesteld dat de Koerdische bevolking dit zou verdienen. Best wel jammer dat je dit zomaar zegt.
pi_145140630
quote:
5s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Alleen als het een mocro is ;)
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145140632
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is niet beter. Het is een achterlijke manier van denken.
Net als eerwraak. Blijkbaar denk jij dat Yezidi's geen kwaad kunnen doen, want trouwen met een moslim moet wel zo erg zijn, dat je dan maar je dochter moet doden met stenen.

Ik haat Koerden niet. Saudi's ook niet. Jij denkt kennelijk zo simpel....
Je haat ze nu even niet nee. Omdat het je even goed uitkomt. Je haat tegen moslims kun je echter niet onder stoelen of banken steken. Maar die 1+1 snap je dan niet.
[/quote]

Afvalligheid en trouwen met iemand die niet Yezidi is, is helaas bij hen taboe, jij doet het voorkomen alsof het bij trouwen met een niet-moslim niet zou voorkomen, aan jouw dan te bewijzen dat dat het geval zal zijn. (Niet raar trouwens dat die Yezidi's het niet zo op moslims hebben gezien de vervolging van hun kant en de voornamelijk door moslims omgeven gebieden waar ze wonen)
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_145140641
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is niet beter. Het is een achterlijke manier van denken.
Net als eerwraak. Blijkbaar denk jij dat Yezidi's geen kwaad kunnen doen, want trouwen met een moslim moet wel zo erg zijn, dat je dan maar je dochter moet doden met stenen.

Ik haat Koerden niet. Saudi's ook niet. Jij denkt kennelijk zo simpel....

Je haat ze nu even niet nee. Omdat het je even goed uitkomt. Je haat tegen moslims kun je echter niet onder stoelen of banken steken. Maar die 1+1 snap je dan niet.
Blijkbaar voorzien zij het gevaar wel en handelen ze daar naar. Je kunt ook een kop thee gaan drinken, maar zij hebben door de jaren heen wel geleerd dat dat niets uithaalt.

Ik heb Koerden nooit gehaat. Saudi's ook niet. Ik post al jaren en vrijwel nooit negatief over SA.
pi_145140656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Stoere praat voor een 16-jarige.

Uiteindelijk blijft het je dochter en als die jongen verder normaal is , is het prima.

Maar dat leer je nog wel allemaal. :)
pi_145140674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie. Onnodig om te liegen, als je weet dat hij nergens heeft gesteld dat de Koerdische bevolking dit zou verdienen. Best wel jammer dat je dit zomaar zegt.
Maar hoe interpreteer jij het dan?
pi_145140676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef vigen98 het volgende:

[..]

( Tenzij het een goeie gast is die zijn geloof niet drukt op haar ;) )
Leuke performatieve tegenspraak weer.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_145140696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Uiteindelijk blijft het je dochter en als die jongen verder normaal is , is het prima.

Kijk edit, als het een goeie jongen is die niet zijn geloof op haar dan drukt dan vind ik het best ;)
pi_145140704
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Alleen als het een mocro is ;)
_O-
pi_145140713
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef primakov het volgende:

[..]

Leuke performatieve tegenspraak weer.
Zeker (:
pi_145140735
quote:

[..]

Als een Moslim mijn dochter lastig valt, dan pak ik hem aan. Blijft ze toch aanpappen met die geitendrijver, dan wil ik er niets meer mee te maken hebben.
pi_145140738
quote:

[..]

Dat durven ze nu ook te zeggen wanneer je zegt 'wat als je kind homo is', maar wanneer het echt is praten ze niet zo stoer meer. Alsof je je kind zo makkelijk weg kan doen wanneer je 16 jaar lang 24 uur per dag met je kind bent en alle kleine stapjes mee maakt.
pi_145140764
Nee weet je wat eigenlijk nee :') Geen moslims in mijn familie, Assyrisch bloed of Armeens bloed O+
pi_145140787
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef primakov het volgende:

[..]

Afvalligheid en trouwen met iemand die niet Yezidi is, is helaas bij hen taboe, jij doet het voorkomen alsof het bij trouwen met een niet-moslim niet zou voorkomen, aan jouw dan te bewijzen dat dat het geval zal zijn. (Niet raar trouwens dat die Yezidi's het niet zo op moslims hebben gezien de vervolging van hun kant en de voornamelijk door moslims omgeven gebieden waar ze wonen)
Dat doe ik helemaal niet zo voorkomen?

Hoe kom je daar bij? Bron? Ik zeg dat iedereen in het MO in die haatspiraal zit. Inclusief Yezidis.

Vervolgens vallen jullie allemaal over elkaar heen om te zeggen dat moslims ook in die spiraal van haat zitten. Goh, echt? Waar heb ik dat ontkend? Of zelfs geïmpliceerd ? Lees de discussie vanaf het begin. Ik klaagde juist over moslims.

Maar wat ik wel ziek vind is dat er goedpraat pogingen worden gedaan van het stenigen van meisjes, omdat ze trouwen met iemand waar ze verliefd op zijn. Ongeacht religie word ik daar een beetje misselijk en boos van :)
pi_145140791
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef vigen98 het volgende:
Nee weet je wat eigenlijk nee :') Geen moslims in mijn familie, Assyrisch bloed of Armeens bloed O+
Ik ben half Assyrisch maar moslim :{
pi_145140800
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik ben half Assyrisch maar moslim :{
Wat...
pi_145140806
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef vigen98 het volgende:
Zou jij een Griek tolereren?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145140817
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik post al jaren en vrijwel nooit negatief over SA.
Met hun achterlijke beleid zou je dat ook niet eens hoeven te doen, voor elk rationeel persoon is het zo klaar als een klontje dat er heel wat mis is daar.
pi_145140821
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Zou jij een Griek tolereren?
Zeker.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:52:16 #75
426473 .Exe
And Justice for All
pi_145140832
HaraldDoornbos twitterde op donderdag 02-10-2014 om 22:24:19 Amed = Diyarbakir RT @fgeerdink: @HaraldDoornbos ze reageren al, in koerdistan clashes met politie, hier in Amed 7uur lang. ook elders mot. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')