Slapen op een vlucht van Oslo naar Amsterdam, het hele vliegtuig? Lijkt mij lichtelijk overdreven, niet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Had er deze week weer 1. Vlucht van Oslo naar Amsterdam. En dan niet een jankend kind, maar een kind dat aan het krijsen en schreeuwen is om aandacht. En de ouders maar lachen; ja lachen man, als de rest van het vliegtuig probeert te slapen..
Misschien heeft het met de opvoedmentaliteit te maken. Was geen Westers gezin. Of zou dat het niet zijn en toevallig weer aso's?
Leuk voor onze trip naar de abc-eilanden, al is onze zoon dan al wel euim 2.5 jaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:56 schreef Fogel het volgende:
Feli Blik!
En een tip:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.side2.no/forel(...)-smelte/8521374.html (en die hebben het vast ook ergens gejat)
Dat inderdaad. Zo'n anderhalf uur is die vlucht maar, is geeneens de moeite om je ogen dicht te maken en daarnaast lijkt het me sterk dat echt iedereen er last van had, geluid draagt nou ook weer niet zo verrekte veel rijen in een vliegtuig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Slapen op een vlucht van Oslo naar Amsterdam, het hele vliegtuig? Lijkt mij lichtelijk overdreven, niet?
Was een klein vliegtuig. Redelijk wat tranfers die wel wilde slapen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Zo'n anderhalf uur is die vlucht maar, is geeneens de moeite om je ogen dicht te maken en daarnaast lijkt het me sterk dat echt iedereen er last van had, geluid draagt nou ook weer niet zo verrekte veel rijen in een vliegtuig.
Tip aan Lenny: koop een quietcomfort 25, dan scheelt veel.
Verrassende stad.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanuit Solo op Java iedereen alvast een zalige Kerst toegewenst!
En niet vergeten: Vanavond wordt op het themakanaal van NPODoc de documentaire ' Maria in tijden van crisis ' van mijn vriendin uitgezonden.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:26 schreef k_man het volgende:
Zo, weer een klusje afgerond. De vakantiefoto's.
Mijn foto's (en enkele filmpjes) van de VAE staan hier. Van Oman vind je ze hier.
De mensen die er werken, kenden hem wel. Verder veel toeristen uit Indonesië bedoelde ik. Het koningshuis van Solo is dan maar één van de velen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooi verhaal! Apart dat ook niemand verder daar blijkbaar weet wie hij is?
En ik deel je mening over foto's maken van mensen die daar niet om gevraagd hebben.
We treden in de voetsporen van de voorouders van mijn vriendin. Solo is de laatste plaats die we aandoen in dat kader. Haar moeder is geboren in Malang en haar overgrootvader was daar dokter.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:47 schreef Individual het volgende:
Verrassende stad.
Bijzonder museum:
[ afbeelding ]
..niet zozeer het museum, maar vooral de koloniale bibliotheek.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 06:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Can we take a picture with you? vraag ik nu zelf eens voor de verandering.
Wat maakt jou beter dan de Indonesiërs die met je op de foto willen?quote:ik begrijp het hele idee van mensen op de gevoelige plaat vastleggen niet.
Die broer speelde toch ook in Clouseau? Of waren er meer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
In Yogjakarta slapen we trouwens in de guesthouse van de broer van Koen Wauters, de zanger van Clouseau..
Sinds wanneer is UIO een prins?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:32 schreef k_man het volgende:
Mooie ontmoeting UIO, maar je verhaal over foto's maken komt een beetje dubbel over. Wie probeer je voor de gek te houden?
[..]
[..]
Wat maakt jou beter dan de Indonesiërs die met je op de foto willen?
Ik denk dat mijn punt niet geheel is overgekomen, want ik snap je reactie niet. Ik maak juist wel foto's, ook waar mensen op staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is UIO een prins?
En maak je zelf nooit fotos waar mensen op staan?
UIO wilde op de foto met een prins, da's minder alledaags dan mensen die met een willekeurige toerist op de foto willen. Daarnaast respecteerde UIO de "no pictures".quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn punt niet geheel is overgekomen, want ik snap je reactie niet. Ik maak juist wel foto's, ook waar mensen op staan.
Hij ergert zich aan al die mensen die continu vragen of ze met hem op de foto mogen. Zegt dat-ie niet snapt waarom je iemand zou willen fotograferen. En vraagt vervolgens zelf om met iemand op de foto te mogen. Dat is niet heel consequent.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
UIO wilde op de foto met een prins, da's minder alledaags dan mensen die met een willekeurige toerist op de foto willen. Daarnaast respecteerde UIO de "no pictures".
Aan de familiefoto en het krantenbericht te zien zijn er meer broers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Die broer speelde toch ook in Clouseau? Of waren er meer?
Hier een post vanuit een lobby van een hotel in Agrigento. Door mijn fysieke problemen loop ik ook niet meer zo het hotel uit, ik loop zelfs nog maar heel weinig. De eerste keer reizen met een rolstoel.quote:Op zondag 28 december 2014 01:43 schreef UIO_AMS het volgende:
En als je zes weken op reis bent, plan je ook wel eens een rustdag in aan de rand van het zwembad met een boekje/FOK!/Sudoku/weetikveelwat. Indonesië is redelijk overweldigend, zeker als je ook fysieke problemen hebt en niet elke dag er vol voor kan gaan.
Het was geen kritiek op mij? Ik post hier een linkje naar mijn foto's en direct daaronder kom jij met een heel verhaal over waarom foto's maken suf is. Hoe moet ik dat dan opvatten? Daar word ik dus een beetje kriegelig van ja.quote:Op zondag 28 december 2014 03:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Als dat jouw waarheid is, prima joh. Het was geen kritiek op jouw linkje. Ik vind dat je mooie foto's maakt en dat heb ik in het verleden vaak genoeg gezegd.
Oh, gaat iedereen zich nu verdedigen voor het posten op vakantie?quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef Individual het volgende:
Hier een post vanuit een lobby van een hotel in Agrigento.
Alsof mijn leven draait om jou te bekritiseren.quote:Op zondag 28 december 2014 15:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Het was geen kritiek op mij? Ik post hier een linkje naar mijn foto's en direct daaronder kom jij met een heel verhaal over waarom foto's maken suf is. Hoe moet ik dat dan opvatten? Daar word ik dus een beetje kriegelig van ja.
Je had gewoon kunnen vertellen over een mooie, bijzondere ontmoeting, zonder het aan te grijpen als een gelegenheid om mij af te katten.
Het is beter geweest zoals toen ik nog kon lopen (en wegrennen als het moest). Het is nu veel gelimiteerder. Ben ik even blij dat ik niet gewacht heb tot een pensioen om te reizen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:21 schreef k_man het volgende:
Hoe bevalt het reizen op deze manier Indi? Het zal voor jou een geleidelijk proces geweest zijn, maar het lijkt mij heel anders reizen als je grotendeels gebonden bent aan een rolstoel.
Ja, absoluut. Dat is ook mijn idee; nu zoveel mogelijk doen, vooral de wat 'lastige' bestemmingen. Je weet nooit hoe lang het nog kan. Ik kijk met bewondering naar de zeventigers die ik wel eens op vakanties tegenkom en hoop dan dat mij dat ook gegeven is.quote:Op zondag 28 december 2014 15:54 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is beter geweest zoals toen ik nog kon lopen (en wegrennen als het moest). Het is nu veel gelimiteerder. Ben ik even blij dat ik niet gewacht heb tot een pensioen om te reizen.
Ach, er is er al een kwijt, dan is statistisch gezien de kans kleiner dat er nog een kwijtraaktquote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Lekker vroeg op voor een vlucht met AirAsia..
de kans is absoluut kleiner omdat er 1 vliegtuig minder isquote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, er is er al een kwijt, dan is statistisch gezien de kans kleiner dat er nog een kwijtraakt
Op de Filipijnen hebben ze er vandaag ook nog eentje uitgeschakeld door van de baan af te schieten bij de landing.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:28 schreef komrad het volgende:
[..]
de kans is absoluut kleiner omdat er 1 vliegtuig minder is(sorry kon het niet laten hier op door te gaan)
Het is hier nu 15 graden kouder dan het zou moeten zijn voor de tijd van het jaar.. sneeuw zelfs!quote:Op woensdag 31 december 2014 22:15 schreef Gaoxing het volgende:
Hoe is Palermo, Indi? Ik hoop dat jullie er een onvergetelijke tijd hebben.
Waarom de laatste? Hopelijk niet vanwege gezondheidsredenen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:48 schreef Individual het volgende:
We hebben het nu wel over (wellicht mijn laatste) trip naar Albuquerque om de familie te zien en dat zal wel warm worden.
Ik las het elders, en ik schrok ervan. Das best wel sh*t, Indi. Dat het wellicht je laatste reis wordt dan. Niet Albuquerquequote:Op donderdag 1 januari 2015 01:48 schreef Individual het volgende:
We hebben het nu wel over (wellicht mijn laatste) trip naar Albuquerque om de familie te zien en dat zal wel warm worden.
M'n geest wil wel maar m'n lichaam niet meer. Wellicht de laatste ABC reis. Nog een winter is teveel of er moet iets serieus veranderen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 06:23 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik las het elders, en ik schrok ervan. Das best wel sh*t, Indi. Dat het wellicht je laatste reis wordt dan. Niet AlbuquerqueDat zal juist wel weer een groot feest worden, nietwaar?
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig Indi! Dat is heftig!
Heel veel gezondheid (en geluk, leuke dingen en mooie reizen!) toegewenst voor jullie allemaal, maar een beetje meer gezondheid voor Indi!
Heftig om te lezen. Veel sterkte met alles wat komen gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 09:58 schreef Individual het volgende:
M'n geest wil wel maar m'n lichaam niet meer. Wellicht de laatste ABC reis. Nog een winter is teveel of er moet iets serieus veranderen.
Fatsoenlijk internet regelen!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:45 schreef Individual het volgende:
In Dubai een dishdash gekocht en wilde het aan doen, maar een (expat) vriendin zei dat de locals het niet leuk zouden vinden. Misschien schaamde ze zich wat.. Ik blended wel vaker in met lokale tradities.
Ik wilde er een keer naar de dierentuin. Die schijnt goed te zijn. En lieve hemel, die rotondes inderdaad! Ze kwamen voor ons na een lange dag door de bergen van Oman rijden, en het was een beetje veel van het goede!quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
El Ain is inderdaad niet echt een topattractie en kan ik alleen aanraden als je echt heel erg van over rotondes rijden houdt (als de snelweg nog niet af is ondertussen). Ook voor de Jebel Hafeet ( http://www.dangerousroads(...)untain-road-uae.html ), wat één van de mooiste wegen ter wereld zou moeten zijn, hoef je er niet heen te gaan; in Europa ben je wel wat anderssoortige haarspeldbochten en steilere hellingen gewend. De anticlimax van boven aankomen was wel priceless
Oja vijf, ik trapte er zomaar in.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:15 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Piet, Klaas, Wim en Dirk en DT, toch? Of was het Henk in plaats van Dirk?
Die heeft het te druk met het echte (politieke) levenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Hik was natuurlijk ook jarig, maar die zien we hier niet meer..
En helaas vergeten zand en ansichtkaarten mee te nemen uit Indonesië.
In het verleden wilden we nog wel eens een meet hebben. Alleen zijn de meesten van toen niet meer aktief.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat? Kennen jullie elkaar allemaal persoonlijk?
Ik ken niemand persoonlijk, dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 22 januari 2015 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar wij hebben samen eens in een vliegtuig gezeten. Of telt dat niet?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ken niemand persoonlijk, dus je bent niet de enige
Denk het niet, want ik zou je straal voorbij lopenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wij hebben samen eens in een vliegtuig gezeten. Of telt dat niet?
Persoonlijk kennen gaat wat ver, maar ik heb diverse mensen uit deze reeks wel ontmoet. Meer wel dan niet, denk ik zelfs.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |