Beetje fatsoenlijk graag.quote:
twitter:Catenaccio twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:49:12Lex Immers 0 Schoten0 Kansen gecreëerd0 Steekpasses0 Dribbels0 Tackles0 Intercepties#feysta reageer retweet
Jaloers?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoord-publiek zingt massaal "waar is dat feestje? hier is dat feestje!".
Dat was ook behoorlijk triest.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoord-publiek zingt massaal "waar is dat feestje? hier is dat feestje!".
Ik dacht de hele tijd dat het een uitwedstrijd van Feyenoord was, maar toen ik besefte dat het uitvak wel op een vreemde plek zat, drong het pas tot me door dat ze thuis speeldenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Wel goede inzetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:49:12Lex Immers 0 Schoten0 Kansen gecreëerd0 Steekpasses0 Dribbels0 Tackles0 Intercepties#feysta reageer retweet
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Catenaccioquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Het Standard publiek zong dat 20 minuten eerder, daarom de reactie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Weet ik eigenlijk ook niet.quote:
Ditquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat FOK! de laatste weken zuigt. De jaren ervoor nauwelijks last gehad van storingen.
ik ben 90 euro misgelopen door zo'n klootzak van Sevilla die rood moest pakkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vraag het die wannabe eigenaar maar
VBL / FEIJENOORD #1518: Plezier en vertier: Standardquote:
15 jaar oud, begint spontaan gebreken te tonenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat FOK! de laatste weken zuigt. De jaren ervoor nauwelijks last gehad van storingen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik ben 90 euro misgelopen door zo'n klootzak van Sevilla die rood moest pakken
Mbia zeker ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik ben 90 euro misgelopen door zo'n klootzak van Sevilla die rood moest pakken
Ik ben een flapuit, rené.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat je voortaan even nadenkt voordat je iets zegt.
Klopt, je ziet ze nog maar weinig, voetballers die een bal rechtdoor kunnen schieten in plaats van huizenhoog over of naast.quote:
Dit is de samenvatting van Dinamo - PSV, een hele lange samenvatting.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Kutfok pauperzooi
Komt er nog een wedstrijd op 7?
en daarna alle samenvattingen tot 23:30quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is de samenvatting van Dinamo - PSV, een hele lange samenvatting.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:54 schreef Faux. het volgende:
Iemand gifje van eerste doelpunt Feyenoord?
Die goal van Gladbachquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zurich - Gladbach is een aanradertje.
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-10-2014 om 22:02:32Ik zag dat de spelerstunnel in De Kuip gewoon weer met het standaard luik werd geopend. Prima! #feysta #feyenoord reageer retweet
KoertGODquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-10-2014 om 22:02:32Ik zag dat de spelerstunnel in De Kuip gewoon weer met het standaard luik werd geopend. Prima! #feysta #feyenoord reageer retweet
Gelukkig zit Kieft er nog om de waarheid te vertellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft gezegd dat ze in Europa een visitekaartje hebben afgegeven?![]()
![]()
![]()
In negatieve zin hopelijk. Niet eens normaal positiespel kunnen spelen is wel zeer bedroevend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft gezegd dat ze in Europa een visitekaartje hebben afgegeven?![]()
![]()
![]()
Ja, wat een pegelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die goal van GladbachTorino-Kopenhagen is ook genot
Duitsers zijn altijd geweldig op gebied van sfeerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, wat een pegel
Super sfeer bij Gladbach ook. 8000 mee uit Duitsland, flink pyro. Voor EL echt verassend sfeervol!
Staan toch ook 9e ofzo?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef L3gend het volgende:
Net op de belg, coach van Standard vond dat ze de beste wedstrijd van het seizoen hebben gespeeld![]()
![]()
Moet je nagaan hoe slecht ze normaal spelen
Jezus wat slecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De belgische competitie is zo te zien ook net zo genivelleerd als de eredivisie als de beste man blij is met het vertoonde spel. Dan is het echt nog triester gesteldquote:
Die Hanh ofzo wat een klootzak is dat. Doet steeds alles alleen. Zijn mede spelers de hele tijd tekeer gaan op hem.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:17 schreef vluggejapie99 het volgende:
Als Mönchengladbach niet wint mogen ze van mij nooit meer Europa in. Zo.
Hoeveel staat hetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:17 schreef vluggejapie99 het volgende:
Als Mönchengladbach niet wint mogen ze van mij nooit meer Europa in. Zo.
Schoot er laatst toevallig twee in tegen Schalke en denkt nu dat hij Ronaldo is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Hanh ofzo wat een klootzak is dat. Doet steeds alles alleen. Zijn mede spelers de hele tijd tekeer gaan op hem.
Tottenham moet winnen, want daar heb ik geld op staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
Besiktas mag van mij wel winnen van Tottenham. Vind dat maar een rare club. Het is niet echt een volksclub ook.
JIJ MOET LEKKER JE MOND HOUDEN MET JE SARCASMEquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker, nu nog een samenvatting van Feyenoord op RTL 7.
Pochettino stelt ook niet zijn sterkste 11 op. Dat vind ik altijd zo knulligquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
Besiktas mag van mij wel winnen van Tottenham. Vind dat maar een rare club. Het is niet echt een volksclub ook.
Kansen over en weer vooralsnog. Besiktas meer de bal en Tottenham countert erop los. You will have to trust in Lloris.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tottenham moet winnen, want daar heb ik geld op staan.
Haal Lamela weg bij Tottenham en je houdt een team van het niveau West Ham United over.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pochettino stelt ook niet zijn sterkste 11 op. Dat vind ik altijd zo knullig.
Heb al 4 van de 5 vanavond gewonnen. Staan nog 5 open. Sowieso dat ik met winst de avond afsluit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kansen over en weer vooralsnog. Besiktas meer de bal en Tottenham countert erop los. You will have to trust in Lloris.
En ook het begrijpelijke verkoop van bijvoorbeeld manequote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Salzburg is ook helemaal ingestort sinds het vertrek van Roger Schmidt.
Mane kan er niet zo heel veel van, vrij domme draver.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ook het begrijpelijke verkoop van bijvoorbeeld mane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |