quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
TS begint met deze kermis meets brocante
[ afbeelding ]
Goeie tetjes!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:24 schreef Koeiendeeg het volgende:
Nou vooruit, bij m'n ma op Facebook in het freubelalbum
[ afbeelding ]
Deadprez ook niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:15 schreef hugecooll het volgende:
Uiteraard zonder namen te noemen
edit: en zonder mensen uit die reeks belachelijk te maken
Mijn god wat een lelijke dingenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooooooh! Wat prachtig!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:
Er is wel een trend te ontwaren: koop iets, doop dat in de witte/bleke verf en flikker er eventueel diamantjes op. Tadaa, kunst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:28 schreef Elvi het volgende:
Zelfs pompoenen zijn niet veilig
[ afbeelding ]
Glasbak doen we niet aan, gewoon papiermache er tegenaan kletsen en deco verf eroverheen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ze moeten een nieuwe tv-serie maken, Tussen kots en kitsch, waarin kunstkenners met groot kaliber geweren mogen jagen op de mensen die zulke zooi maken.
En daarom een tvp van mijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Argggg....wat een heerlijke zelf pijniging door dit topic te scrollen...wat een ellende![]()
.....beetje als aan een korstje trekken waarvan je weet dat het pijn doet maar toch voelt het stiekem lekker!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ze moeten een nieuwe tv-serie maken, Tussen kots en kitsch, waarin kunstkenners met groot kaliber geweren mogen jagen op de mensen die zulke zooi maken.
Doet me weer denken aan dat topic over de noordpool en die user die een ijsbeer ging schietenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar dienen tisshoes eigenlijk voor?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Elvi het volgende:
Zelfs de tissuebox is niet veilig, terwijl die toch al redelijk 'brocante' van zichzelf was:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Jankende huisvrouwen als Hello Goodbye op TV is of voor snokkende Arie's, Harry's en Sjaken als de huisvrouw boven op zolder een nieuw freubeltje in elkaar zet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar dienen tisshoes eigenlijk voor?
FOUT!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Jankende huisvrouwen als Hello Goodbye op TV is of voor snokkende Arie's, Harry's en Sjaken als de huisvrouw boven op zolder een nieuw freubeltje in elkaar zet.
It will haunt you in your dreams foreverquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
FOUT!
Je maakt er een kerstkrans van![]()
[ afbeelding ]
Ik pak even de bezem om m weg te jagen!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
It will haunt you in your dreams forever
[ afbeelding ]
Ik zou het toch niet kunnen laten die poppetjes even anders te positioneren als ik daarlangs zou lopenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik pak even de bezem om m weg te jagen!
Oh wacht![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand die lijsten met die dooie kinderen posten?WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mijn broertje gebruikt ook tisshoes, want hij heeft lenzen. Hij moet dus s'ochtends één tissue gebruiken en 's avonds ook eentje. Met een doos van 200 tisshoes is hij dus 100 dagen bezig in principe. Toch moet ik om de maand weer nieuwe tisshoes voor hem komen. Hoe kan dit, Hyaenidae?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar dienen tisshoes eigenlijk voor?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef Elvi het volgende:
En in het Action-topic kwam deze dus voorbij.
Iemand maakte van deze kitsch:
[ afbeelding ]
Ultra-brocante-kitsch:
[ afbeelding ]
Ibizastokken, duidelijk!quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:17 schreef Saisai het volgende:
Dit vind ik echt afgrijselijk.
[ afbeelding ]
Hmmm, lekkere tetjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:17 schreef Saisai het volgende:
Dit vind ik echt afgrijselijk.
[ afbeelding ]
Net toch maar gegoogled omdat ik nieuwsgierig wasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:21 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Geen idee. Troep voor action-volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |