quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vier van de meegereisde PSV-gangbang.
Die had ik al gemaaktquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vind je het gek. Alle PSV'ers zitten nu op de tribune in Moskou.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vind je het gek. Alle PSV'ers zitten nu op de tribune in Moskou.
Dit is niet echtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:20 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lekker gewoon gebleven.
In Friesland lopen ze wat achterquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Loopt hij bij jullie voor ofzo? Jullie kijken toch gewoon via RTL7.
Ja 25 idd, vind haar wel cute 7,5-8/10quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat 25? Overigens ziet ze er daar wel minde op uit.
Mijn 6.8 wordt een 6.3 door die fotos.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja 25 idd, vind haar wel cute 7,5-8/10
Vallen tegen ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van Moskou. Nicosia was beter.
Wat een wereldse vergelijking, Rens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van Moskou. Nicosia was beter.
110% anti RTL7quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom mag Sierd de kakkies niet doen?
Die is zo saai en slechtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijgen wij zeker Leo Driessen.
neequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die Sierd echt niet uit kan staan?
Dat kanaal heeft legendarische filmpjes op youtube staanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
'
Ik vond dit vroeger wel een leuk filmpje![]()
Is dit jouw kanaal?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat kanaal heeft legendarische filmpjes op youtube staan
die is legendarisch man.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
'
Ik vond dit vroeger wel een leuk filmpje![]()
Dat is ook een held.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik ben de man achter Superbeelden
vind hem best aardigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef Tchock het volgende:
Uit winnen ze wel bijna altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Thuiswedstrijden Dinamo Moskou 2014-15.
Premier League
4 2-1-1 12-7
Europa League
2 0-2-0 3-3
Pas 2 thuiswedstrijden gewonnen.
http://en.wikipedia.org/w(...)Dynamo_Moscow_season
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker tegendraads, lekker andersquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef Tchock het volgende:
Ik zou Wilfred wel als commentator willen bij een wedstrijd van Cambuurquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Zouden Wilfred en Johan niet eens een duo-commentaar kunnen geven?
Wilfred als hoofdcommentaar als Johan als co-commentator voor de leuke anekdotes.
Nope.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef Tchock het volgende:
En Boskamp met Gijp bij Feyenoord-Maakt niet uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou Wilfred wel als commentator willen bij een wedstrijd van Cambuur
Heerenveen - Cambuur?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou Wilfred wel als commentator willen bij een wedstrijd van Cambuur
Milik had nu al een dubbele hattrick gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax stond hier al met 0-4 voor. Tenzij Siggy meedeed.
Meestal tegen Ajaxquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die speelde altijd maar 2 wedstrijden per jaar goed.
Hebben ze 19 miljoen voor betaald zei Sierd :quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die speelde altijd maar 2 wedstrijden per jaar goed.
Nee hij denkt dat Van Beek (quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:37 schreef Nober het volgende:
Hiddink zal toch wel op de tribune zitten voor Büttner en Douglas?
Bedankt Rens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax stond hier al met 0-4 voor. Tenzij Siggy meedeed.
wel erg gespeeld tegendraads imo. Het is het tegendraads zijn om tegendraads te zijn.quote:
Jup. Terwijl hij voor 14 miljoen van PSV naar Anzhi ging.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben ze 19 miljoen voor betaald zei Sierd :
Ik moet zo zelfs wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:40 schreef Ties02 het volgende:
Als Sierd deze wedstrijd niet deed was ik allang wat anders gaan doen
Dit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:40 schreef Ties02 het volgende:
Als Sierd deze wedstrijd niet deed was ik allang wat anders gaan doen
Photoshop helaas. Hij is wel klein, maar niet zó klein.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk valt deze man jongen nog in bij Dynamo:
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Photoshop helaas. Hij is wel klein, maar niet zó klein.
[ afbeelding ]
De afwas?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zo zelfs wat anders gaan doen.
Met Remy aan de koffie?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed geradenZit nog te eten nu (of eigenlijk aan de koffie).
Ik laat de afwas meestal staan tot het eind van de weekquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed geradenZit nog te eten nu (of eigenlijk aan de koffie).
Nee man kan ik niet uitstaan. Moet gewoon meteen na het etenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik laat de afwas meestal staan tot het eind van de week
Ik heb hier koffie voor je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man kan ik niet uitstaan. Moet gewoon meteen na het eten
Letterlijk niks beters te doenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan?
Elke wedstrijd weer
trouwensquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb net gehad tx
Wat saai dit weer trouwens. Ik heb wel op Moskou ingezet trouwens.
PSV heeft lekkere value nu dus tientje op psvquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb net gehad tx
Hoeveel heb je trouwens ingezet?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb net gehad tx
Oh ik doe altijd maar 2 of 3 euro dus mocht het fout gaan geen man overboord.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PSV heeft lekkere value nu dus tientje op psv
Het geld van de belastingbetaler dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
3 euro geloof ik. Ik doe nooit zo dol.
Op donderdags? poe poequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Het leven van een student gaat niet over rozen
Uh nee, WW heb ik zelf voor betaald hequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het geld van de belastingbetaler dus.
Laat me nou gewoon lekker goedkoop scoren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee, WW heb ik zelf voor betaald he
Dynama
Ik hap altijd he? Weet je tochquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me nou gewoon lekker goedkoop scoren.
Oh geen WoW? Ik ga gewoon afwassen nu. Ik hoor het wel uit de verte of er wat gebeurt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zowaar GW2 opgestart om deze live stream te kunnen volhouden.
Ja, want stiekem is het een geweldige wedstrijd, ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
Wat ben jij toch een verschrikkelijke jodentrol GGMM. xD
*gebeurtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh geen WoW? Ik ga gewoon afwassen nu. Ik hoor het wel uit de verte of er wat gebeurt.
Ik leer over stakingsaftrek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak ondertussen de naamvalsanalyse van mijn Duitsbrief.
Uiteraard, standaard om 18.00 in de toko.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja watdan
Moet ik om 18:00 de stad in ofzo?
Iedere wedstrijd minstens een spelerswisseling, is dat het voornemen van FR?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim, Manu #feysta
Manu. Koekoek.
Oh "de toko"quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uiteraard, standaard om 18.00 in de toko.
Al ruim 7 jaar geen subscription meer. GW2 is gratis (Account van mijn broertje gekregen) en speel ik af en toe met een bekende.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh geen WoW? Ik ga gewoon afwassen nu. Ik hoor het wel uit de verte of er wat gebeurt.
Volens mij is dit dezelfde opstelling als tegen GAE zondag, toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd minstens een spelerswisseling, is dat het voornemen van FR?
Ohquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volens mij is dit dezelfde opstelling als tegen GAE zondag, toch?
Ik over de bureaucratie van Weber en scientific management. Mijn concentratieboog is zo gespannen dat ik nu dit topic bekijkquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja watdan
Moet ik om 18:00 de stad in ofzo?
Is Weber niet dat bedrijf dat barbecues maakt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik over de bureaucratie van Weber en scientific management. Mijn concentratieboog is zo gespannen dat ik nu dit topic bekijk
Gewoon stoppen joh. Hier wil je je leven niet aan wijden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik over de bureaucratie van Weber en scientific management. Mijn concentratieboog is zo gespannen dat ik nu dit topic bekijk
Maar stiekem weet jij heel goed dat ik het niet over dat regeltje had, ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want stiekem is het een geweldige wedstrijd, ofzo.
Hap Hap xDquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar stiekem weet jij heel goed dat ik het niet over dat regeltje had, ofzo.
Het was erg bondig helaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:00 schreef Ties02 het volgende:
Is Kieft al geweest? Kom net terug van de wc
Ja, de opa van de oprichter van Weber barbecues is degene die rond 1920 de theorie heeft bedacht die ik nu leesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is Weber niet dat bedrijf dat barbecues maakt?
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:00 schreef Ties02 het volgende:
Is Kieft al geweest? Kom net terug van de wc
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, de opa van de oprichter van Weber barbecues is degene die rond 1920 de theorie heeft bedacht die ik nu lees
Je zei het wel degelijk nav die post.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zei het wel degelijk nav die post.
Nee sorry Ludo. Je slaat hier een enorme partij wartaal uit.
Ik zal jou eens terugspoelenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je de RTL stream moeten pakken. Die kun je terugspoelen.
Ik heb ook GW2. Tijdje niet meer gespeeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ruim 7 jaar geen subscription meer. GW2 is gratis (Account van mijn broertje gekregen) en speel ik af en toe met een bekende.
Tijd voor Kieft
0-0 gaat gelijk opquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel staat het? Hopelijk spelen ze zoals mijn tentamen
Zaten er vijf mensen verveeld te kijken toen je je tentamen maakte? Want dan spelen ze net zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel staat het? Hopelijk spelen ze zoals mijn tentamen
Je bent wellicht een beetje ingedut na die zaadpartij, maar als je even je eigen post nogmaals leest zul je begrijpen dat ik het niet over dat eerste zinnetje had.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zei het wel degelijk nav die post.
Nee sorry Ludo. Je slaat hier een enorme partij wartaal uit.
Alsof jij een briljante voortplanting bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent wellicht een beetje ingedut na die zaadpartij, maar als je even je eigen post nogmaals leest zul je begrijpen dat ik het niet over dat eerste zinnetje had.
Elke wedstrijd van PSV is kut. De afgelopen 3 jaar al.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent wellicht een beetje ingedut na die zaadpartij, maar als je even je eigen post nogmaals leest zul je begrijpen dat ik het niet over dat eerste zinnetje had.
Toch honderd keer mooier dan twintig keer per wedstrijd horen: Rekik, Bruma, Wjnaldum, Arias, Rekik, Bruma, Hendrix, Willemsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:05 schreef Karina het volgende:
Mijn god Sierd gaat weer los hoorMet zijn wolven los of wat was het.
Ja tuurlijk ik vind het wel grappig, waar haalt hij al die onzin vandaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Toch honderd keer mooier dan twintig keer per wedstrijd horen: Rekik, Bruma, Wjnaldum, Arias, Rekik, Bruma, Hendrix, Willems
En je mist geen wedstrijdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke wedstrijd van PSV is kut. De afgelopen 3 jaar al.
Nee ik geef mezelf groot gelijk.
Psv - vitesse vorig jaar ook?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke wedstrijd van PSV is kut. De afgelopen 3 jaar al.
Nee ik geef mezelf groot gelijk.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]met ''en je mist geen wedstrijd'', schele bakvis
daarquote:
Haha ja kom, we gaan proberen een inhoudelijke discussie met davy aan te gaan.quote:
Dat is ook het enige wat jullie kunnen posten héquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja kom, we gaan proberen een inhoudelijke discussie met davy aan te gaan.![]()
![]()
Hij geeft je altijd het misleidende gevoel dat jijzelf een domme opmerking maaktquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja kom, we gaan proberen een inhoudelijke discussie met davy aan te gaan.![]()
![]()
Die Stijn. Altijd in voor een grapje.
Mwa valt wel mee. Op mij komt het nogal onzeker over. Geen verantwoordelijkheid durven nemen enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij geeft je altijd het misleidende gevoel dat jijzelf een domme opmerking maakt.
Tot het niveau van het gooien van een bal in een korf heb ik mij in ieder geval nog niet weten te verlagen. Waar bemoei jij je nu plots mee, ga topics openen man.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij een briljante voortplanting bent.
Dit zegt meer over jou dan over mij dat je hierover begintquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tot het niveau van het gooien van een bal in een korf heb ik mij in ieder geval nog niet weten te verlagen.
Tij voor radio Bendeleider ludoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een rare persoonlijke post gelijk zeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tot het niveau van het gooien van een bal in een korf heb ik mij in ieder geval nog niet weten te verlagen. Waar bemoei jij je nu plots mee, ga topics openen man.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tot het niveau van het gooien van een bal in een korf heb ik mij in ieder geval nog niet weten te verlagen. Waar bemoei jij je nu plots mee, ga topics openen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |