Vraag je je qt3.14 asian amazone toch even of die je in bed tiltquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik kan denk ik niet meer opstaan en me bed instappen
brb ff babyolie over mijn torso smerequote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
brb ff babyolie over mijn torso smere
Deel twee alweer? pfft ik word oud.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:12 schreef Klokov het volgende:
Hallo, werkt dit topic nog af staat deze alvast in de schaduw van het aankomende kettlebell #2 topic?
En morgen is het zaterdag!!quote:
Weet je waar dat woord vandaan komt? Vroeger gebruikte men een schijfje citroen als voorbehoedsmiddel bij de vrouw. Dit was echter niet zo prettig en veel vrouwen werden daar chagrijnig van. Vandaar het woord 'zuurpruim'.quote:
TILquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet je waar dat woord vandaan komt? Vroeger gebruikte men een schijfje citroen als voorbehoedsmiddel bij de vrouw. Dit was echter niet zo prettig en veel vrouwen werden daar chagrijnig van. Vandaar het woord 'zuurpruim'.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet je waar dat woord vandaan komt? Vroeger gebruikte men een schijfje citroen als voorbehoedsmiddel bij de vrouw. Dit was echter niet zo prettig en veel vrouwen werden daar chagrijnig van. Vandaar het woord 'zuurpruim'.
[..]
quote:
Serieus ik maak geen grappen. Mijn hoofd zit vol met dit soort nutteloze weetjesquote:
Kijk Sap weetquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb dat idd wel eens gehoord. Het zuur in de citroen doodt het sperma zei men.
Doet me denken aan mijn oud Nederlands leraar, kwam ook altijd met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Serieus ik maak geen grappen. Mijn hoofd zit vol met dit soort nutteloze weetjes
Dat kan echt niet. Dat mag pas als de 5 in de klok zit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef Ethanolic het volgende:
Gvd zie nu al mensen aan drank zitten. 2 over 12 gvd!!!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |