SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi amar. can you tell me how to integrate selenium test tool with testNG testingframework and Jenkins by running an Ant script? pls help me write the program.quote:
Heb al mn tentamens gehaald. Ben bang voor mn scriptie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat kan. 'Te dom' is een beetje overdreven, maar het kan zijn dat niet je niveau is.
HEB AL MN TENTAMENS BEHAALD. MEESTE IN 1 X.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:04 schreef Biebsie het volgende:
Je kan ook te dom voor vmbo zijn, dus waarom niet voor de hbo?
Dan ben je niet te dom. Iedereen heeft scriptievrees.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb al mn tentamens gehaald. Ben bang voor mn scriptie.
Hoe verminder je zoiets?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan ben je niet te dom. Iedereen heeft scriptievrees.
Been There, Seen That, Done That.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HEB AL MN TENTAMENS BEHAALD. MEESTE IN 1 X.
BEN ALLEEN KK BANG VOOR SCRIPTIE.
Dan ga je niet en kijk je voetbal.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:28 schreef AMAR420 het volgende:
ik moet zo trainen maar ik heb helemaal geen zin
Gewoon veel lezen en voorbereiden dan maar..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Been There, Seen That, Done That.
Heb je een goede scriptiebegeleider?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon veel lezen en voorbereiden dan maar..
Hmm... hij geeft advies. Denkt mee. Maar is een universitair geschoolde en die praten vaak onsamenhangend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb je een goede scriptiebegeleider?
Naar de club of iets? Wat doe je dan precies de hele nacht :squote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:16 schreef Stimorol- het volgende:
Net uitgeweest en alles. Sleeping time.
Ik vind half 8 de deur uit al vroeg. Dan haat ik mijn leven elke seconde tijdens de rit naar bestemming :pquote:
Watwatwat, waar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 05:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vieze homo. Ik ben heel open en dan reageer je niet eens.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Naar de club of iets? Wat doe je dan precies de hele nacht :s
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Naar de club of iets? Wat doe je dan precies de hele nacht :s
Met meisjes is leukerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ook niet. Kom, gaan we er verandering in brengen.
Ademhaling wordt ineens manueel, je benen zwaarder en vergeten hoe je moet lopen, de persoon tegenover kijkt je aan, jij geeft een indringende nerveuze blik en bliksemt weg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik mij moet gedragen
Zijn dit de lyrics van mijn soon to be fave liedje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ademhaling wordt ineens manueel, je benen zwaarder en vergeten hoe je moet lopen, de persoon tegenover kijkt je aan, jij geeft een indringende nerveuze blik en bliksemt weg.
Nooit meer zal ik je verlaten lieve zolder.
The FOK! Anthem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zijn dit de lyrics van mijn soon to be fave liedje?
Ik ging uit voor de lol en zo. Mannen werden genegeerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee? Ik ga niet uit, vandaar mijn vraag aan jou.
Laat me denken aan mannen die meerdere malen per week uitgaan om vrouwen te scoren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ging uit voor de lol en zo. Mannen werden genegeerd.
Die sukkels kwamen altijd naar mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Laat me denken aan mannen die meerdere malen per week uitgaan om vrouwen te scoren.
Kom eens met wat nieuws kneus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef AMAR420 het volgende:
Het peynir-gehalte ligt hier weer behoorlijk laag..
Beter ga je sporten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef AMAR420 het volgende:
Het peynir-gehalte ligt hier weer behoorlijk laag..
Ga je op jezelf wonenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand een elektrische kookplaat over?
Hahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neej voor een goede vriendin van me
quote:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/8quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand een elektrische kookplaat over?
oh kijk eens aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/8
Marktplaats, kringloopwinkelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neej voor een goede vriendin van me
ja, moeilijk. Halsoverkop verhuizenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Marktplaats, kringloopwinkel
Heeft ze geen geld?
Hij speelde Uday ook tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe Dracula-film doet me denken aan 300. Alleen zijn de bad guys nu dus de Turken i.p.v. de Perzen.
[ afbeelding ]
Sultan Mehmet II
Zeer losjes gebaseerd op Vlad de Spietser dus...
http://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_the_Impaler
Geef eens wat extra informatie..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja, moeilijk. Halsoverkop verhuizen
Mensen geven niet zomaar dingen weg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo is dat relevant dan?Wil niet haar hele leven hier op FOK! zetten.
Ze wil niet zomaar alles krijgen hoor, ze wil best een kleine vergoeding er voor geven geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen geven niet zomaar dingen weg.
Ik heb banken. Kom er alleen lastig bij. Wil dus weten wat t verhaal is. Als in: doen we hier moeite voor of niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze wil niet zomaar alles krijgen hoor, ze wil best een kleine vergoeding er voor geven geloof ik.
Hoe groot zijn die banken? Ze heeft een kleine ruimte.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb banken. Kom er alleen lastig bij. Wil dus weten wat t verhaal is. Als in: doen we hier moeite voor of niet.
Ik kan er iig niet op liggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die banken? Ze heeft een kleine ruimte.
Haha, dat schiet toch niet op baby.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij iemand waar ik geen contact meer mee heb
Heeft Erdogan al commentaar gegeven op dit laatste stukje cinemaproza van de Turkofobe lobbyclub?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe Dracula-film doet me denken aan 300. Alleen zijn de bad guys nu dus de Turken i.p.v. de Perzen.
[ afbeelding ]
Sultan Mehmet II
Zeer losjes gebaseerd op Vlad de Spietser dus...
http://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_the_Impaler
Ik heb een oven/magnetron combi in de box. Zo een grote:quote:
Oh wauw. Wat aardig!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb een oven/magnetron combi in de box. Zo een grote:
[ afbeelding ]
Mag gratis mee. Schaam me er wel voor omdat ik m niet echt heb onderhouden; Lees schoongemaakt.
Schaam me wel
Ja hoorde ik!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef Santello het volgende:
Trouwens de film Maze Runner die nu in de bios draait is echt gruwelijk vet.
Ik denk dat een auto wel te regelen valt, heeft ze zelf niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Morgen ga ik even peilen of het nog bruikbaar is. Heeft ze een auto? Ding is Heavy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |