Ademhaling wordt ineens manueel, je benen zwaarder en vergeten hoe je moet lopen, de persoon tegenover kijkt je aan, jij geeft een indringende nerveuze blik en bliksemt weg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik mij moet gedragen
Zijn dit de lyrics van mijn soon to be fave liedje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ademhaling wordt ineens manueel, je benen zwaarder en vergeten hoe je moet lopen, de persoon tegenover kijkt je aan, jij geeft een indringende nerveuze blik en bliksemt weg.
Nooit meer zal ik je verlaten lieve zolder.
The FOK! Anthem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zijn dit de lyrics van mijn soon to be fave liedje?
Ik ging uit voor de lol en zo. Mannen werden genegeerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee? Ik ga niet uit, vandaar mijn vraag aan jou.
Laat me denken aan mannen die meerdere malen per week uitgaan om vrouwen te scoren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ging uit voor de lol en zo. Mannen werden genegeerd.
Die sukkels kwamen altijd naar mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Laat me denken aan mannen die meerdere malen per week uitgaan om vrouwen te scoren.
Kom eens met wat nieuws kneus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef AMAR420 het volgende:
Het peynir-gehalte ligt hier weer behoorlijk laag..
Beter ga je sporten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef AMAR420 het volgende:
Het peynir-gehalte ligt hier weer behoorlijk laag..
Ga je op jezelf wonenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand een elektrische kookplaat over?
Hahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neej voor een goede vriendin van me
quote:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/8quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand een elektrische kookplaat over?
oh kijk eens aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/8
Marktplaats, kringloopwinkelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neej voor een goede vriendin van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |