SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi amar. can you tell me how to integrate selenium test tool with testNG testingframework and Jenkins by running an Ant script? pls help me write the program.quote:
Heb al mn tentamens gehaald. Ben bang voor mn scriptie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat kan. 'Te dom' is een beetje overdreven, maar het kan zijn dat niet je niveau is.
HEB AL MN TENTAMENS BEHAALD. MEESTE IN 1 X.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:04 schreef Biebsie het volgende:
Je kan ook te dom voor vmbo zijn, dus waarom niet voor de hbo?
Dan ben je niet te dom. Iedereen heeft scriptievrees.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb al mn tentamens gehaald. Ben bang voor mn scriptie.
Hoe verminder je zoiets?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan ben je niet te dom. Iedereen heeft scriptievrees.
Been There, Seen That, Done That.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HEB AL MN TENTAMENS BEHAALD. MEESTE IN 1 X.
BEN ALLEEN KK BANG VOOR SCRIPTIE.
Dan ga je niet en kijk je voetbal.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:28 schreef AMAR420 het volgende:
ik moet zo trainen maar ik heb helemaal geen zin
Gewoon veel lezen en voorbereiden dan maar..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Been There, Seen That, Done That.
Heb je een goede scriptiebegeleider?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon veel lezen en voorbereiden dan maar..
Hmm... hij geeft advies. Denkt mee. Maar is een universitair geschoolde en die praten vaak onsamenhangend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb je een goede scriptiebegeleider?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |