Anonymousz is een man die zich op dit forum als vrouw voordoetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anonymousz
koekoek
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef Max23 het volgende:
superniger:
[ afbeelding ]
Tja, ik denk altijd dat het een neger is om die het Afrikaanse land Niger in zijn naam heeft
quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anonymousz is een man die zich op dit forum als vrouw voordoet
Het is een vrouw. Karina en ik kunnen dit bevestigen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anonymousz is een man die zich op dit forum als vrouw voordoet
Wat jij zegtquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Karina en ik kunnen dit bevestigen.
Ja. En ik ben geen neger en geen homo. Karina, kan je dit ook ff bevestigen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat jij zegt
Tarado ziet er volgens mij ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
OK wat schuift het?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja. En ik ben geen neger en geen homo. Karina, kan je dit ook ff bevestigen?
Hij komt het 1 op 1 bewijzen. Dat heeft hij bij mij ook al gedaan en ik kan inderdaad stellen dat Ron geen neger isquote:
Ow dat verandert de zaak, dan mag ie langskomenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij komt het 1 op 1 bewijzen. Dat heeft hij bij mij ook al gedaan en ik kan inderdaad stellen dat Ron geen neger is
Ajacied4lf is gezien de titel duidelijk het middelpunt van de foto.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:15 schreef Mani89 het volgende:
En hier een groepsfoto van de VBL meet, weet alleen niet wie wie is.
[ afbeelding ]
Gezien hij de fles aan het pijpen is lijkt me dat eerder Tyron.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied4lf is gezien de titel duidelijk het middelpunt van de foto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |