SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee klopt maar wel handig om te weten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
kost 6 euro, dat is de moeite niet
Die van mij heb ik trouwens nog steeds niet (de fysieke)Had al gemaild maar blijkbaar is de drukker erg druk of zo.
![]()
volgens mij gaan er sowieso 4 weken overheen. Nog een check of je geen stadionverbod hebt enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee klopt maar wel handig om te weten.
Die van mij heb ik trouwens nog steeds niet (de fysieke)Had al gemaild maar blijkbaar is de drukker erg druk of zo.
![]()
![]()
Uh ik heb hem al in juni aangevraagdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
volgens mij gaan er sowieso 4 weken overheen. Nog een check of je geen stadionverbod hebt enzoHeb wel de barcode al lang dus ik kan gewoon kaartjes kopen.
![]()
ah, dat is wel matig dan inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik heb hem al in juni aangevraagdHeb wel de barcode al lang dus ik kan gewoon kaartjes kopen.
![]()
Sowieso een stel prutsers daar. Ik kreeg mn kaart niet omdat ik niet betaald zou hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik heb hem al in juni aangevraagdHeb wel de barcode al lang dus ik kan gewoon kaartjes kopen.
Ik had gewoon betaald en moet 8x bellen voordat ik eindelijk een kaart kreeg. Heb er 1, maar nu staat ineens op mijn ajax kaart dat ik er 2 heb en 2x betaald
![]()
![]()
Ik heb ze nog maar eens gemaild. Duurt zo wel erg lang. Stel ik had naar Cyprus gewild, had dus niet gekund zonder fysieke kaart.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ah, dat is wel matig dan inderdaad.![]()
Trouwens zeer bazig, ik was op Ajax TvKan wel, had je ff moeten overleggen met klantenservicequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze nog maar eens gemaild. Duurt zo wel erg lang. Stel ik had naar Cyprus gewild, had dus niet gekund zonder fysieke kaart.![]()
Kun je 2x zoveel kaartjes bestellenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Sowieso een stel prutsers daar. Ik kreeg mn kaart niet omdat ik niet betaald zou hebbenIk had gewoon betaald en moet 8x bellen voordat ik eindelijk een kaart kreeg. Heb er 1, maar nu staat ineens op mijn ajax kaart dat ik er 2 heb en 2x betaald
![]()
![]()
Nee want maar 1 geldige barcodequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je 2x zoveel kaartjes bestellen![]()
![]()
baasje!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens zeer bazig, ik was op Ajax TvJa had ik willen gaan dan had ik ook zeker wel gebeld natuurlijk. Maar wel erg slordig allemaal.quote:Kan wel, had je ff moeten overleggen met klantenserviceDat is dan weer jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee want maar 1 geldige barcode![]()
![]()
Ik had wel een poosje twee geldige barcodes. Dacht ook dat dat niet kon. En bij mij was het precies andersom. Er stond 'betaald', terwijl ik dat helemaal niet had gedaan. Werd uiteindelijk pas maanden later afgeschreven.![]()
Over het lek van PEC gesproken, doet Schrijvers eigenlijk nog iets bij Ajax of is die gewoon met pensioen?![]()
dat was de beer van de meer of de bolle van zwolle, volgens mij heeft hij nooit wat bij Ajax gedaan na zijn actieve carrière.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:36 schreef Tchock het volgende:
Over het lek van PEC gesproken, doet Schrijvers eigenlijk nog iets bij Ajax of is die gewoon met pensioen?![]()
Schrijvers was én de Bolle van Zwolle én het Lek van PEC.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was de beer van de meer of de bolle van zwolle, volgens mij heeft hij nooit wat bij Ajax gedaan na zijn actieve carrière.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schrijvers was én de Bolle van Zwolle én het Lek van PEC.dat laatste heb ik nooit meegekregen, vond hem wel een goeie keeper bij Ajax, misschien toch iets te lang doorgegeaan
edit, ja dus
De Beer van de Meer
De Bolle van Zwolle
Het Lek van PEC
De Kolos uit Oss
De Flop van TOP![]()
Hij is na PEC met pensioen gegaan, heeft nooit bij TOP of Oss gekeept volgens mij.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]dat laatste heb ik nooit meegekregen, vond hem wel een goeie keeper bij Ajax, misschien toch iets te lang doorgegeaan
edit, ja dus
De Beer van de Meer
De Bolle van Zwolle
Het Lek van PEC
De Kolos uit Oss
De Flop van TOP![]()
Daar was hij dus trainer, geen succes waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is na PEC met pensioen gegaan, heeft nooit bij TOP of Oss gekeept volgens mij.![]()
Haha, dat zal niet nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar was hij dus trainer, geen succes waarschijnlijk
Ik ben wel benieuwd naar zondagAjax speelt in de competitie niet echt sterk, maar Europees wel.
![]()
Ook als hij wel meedoet maar een keertje banken zal hem goed doen en ons ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
PEC thuis moet geen probleem zijn als Siggy niet mee doet.![]()
Zit genoeg voetbal in alleen moet het concentratieniveau omhoog, bij PEC staat nog wat open dus dat moet lukken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, dat zal niet nee.
Ik ben wel benieuwd naar zondagAjax speelt in de competitie niet echt sterk, maar Europees wel.
![]()
Enkeltje tribune.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook als hij wel meedoet maar een keertje banken zal hem goed doen en ons ook.AFCA!![]()
Als ze nou niet een keer winnen van PEC dan word ik supporter van F....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door WhateverWhatever op 02-10-2014 16:47:23 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: