Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Geen blessures, wel een week kreupel gelopen Ik heb wel enorme fout gemaakt, ik hou er niet van om te eten tijdens het hardlopen, tijdens de 10 mijl trok ik dat altijd prima, echter tijdens de marathon kreeg ik op 22 KM een hongerklop waardoor ik eigenlijk op uitvallen stond, bizarre was dat niemand me wat eten wilde geven, ik heb me toen met mijn laatste krachten naar een snackbar kunnen slepen maar was toen uit me ritme
Op zich had ik met 2:04 op de helft een aardige split time, echter viel eindtijd tegen (nog wel onder 5 uur )
Je rookte toch ook nog in die tijd als ik het me correct herinner?
Mja, lol! Dat lijkt me iets te vroeg aangezien ik zondag een 43km loop . Maar even rust daarna. Maar komt volgend jaar wel een keer. Waarom kan jij hem niet lopen dan?
Dat vermoedde ik al ja Ik ga toch niet in Eindhoven lopen omdat ik die avond naar Japan ga vliegen. Dus het leek me niet zo handig om die dag ook nog eens helemaal naar Eindhoven af te reizen. Nu ga ik de dag ervoor denk ik een lokale 10km lopen
Voor diegenen die over anderhalve week wel in Eindhoven zouden willen lopen, maar nog geen startbewijs hebben: ik heb er nu een over om weg te geven. Het is een startbewijs voor de HM, maar je kan het vast ook nog over laten zetten naar een andere afstand (ik geloof 5k of marathon ). PM/DM maar bij interesse
Je rookte toch ook nog in die tijd als ik het me correct herinner?
Eigenlijk al 15 jaar als een ketter, 1 a 2 pakjes per dag, ben wel van plan binnenkort te stoppen, sinds een maand helemaal geen druppel meer gedronken ook
Gooi gewoon Nu die sigaretten in de gootsteen, water erover en in de kliko ermee. Als je wilt stoppen moet je 'gewoon' die knoop doorhakken. Klaar. Niet uitstellen.
Nah, je kunt best je pakje oproken Ik had nog even een sentimenteel momentje met m'n "laatste" sigaretje, traantje weggepinkt "ik ga jullie missen", en de volgende dag 's middags met trillende handjes oude uitgedroogde shag opgespoord om m'n wel voor het allerlaatst te roken en meteen m'n keel nog even extragratis uit te branden. Nu bijna 3 jaar gestopt
Maar uiteindelijk is het wel "gewoon niet meer doen".
Die naam kwam me al zo bekend voor. Ik ben even ons reisverslag aan het nalezen geweest en wij zijn daar ook geweest. Was inderdaad een leuke pub (waar je ook heel goed kan lunchen).
Gisteren weer getraind. Helaas is het nu echt te donker voor het bos, dus tot de zomertijd weer ingaat wordt het woensdagavond op de weg trainen. Ik heb geen verstand van dauwpunten en aerosolen (alleen aerosols als in reukloos gas voor onder andere deodorant), maar ik vond het aardig benauwd. Het was ook nog 18 graden zag ik onderweg.
Wel een lekkere intervaltraining gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik zaterdag niet mee kan trainen, wil ik zaterdag of zondag een duurloop voor mezelf gaan doen. Ik weet dat het qua opbouw verstandig is om een ldl langzaam te lopen, maar ik zit eraan te denken om deze eens te proberen op beoogd wedstrijdtempo. Dus 5.45/km en dan zo'n 12-15 km, afhankelijk van de vorm van de dag. Gewoon om eens te kijken of ik dit al volhoud. En de hm is nog zo'n 3 maanden, dus het lijkt me niet dat dit echt kwaad kan.
Op donderdag 2 oktober 2014 09:54 schreef raptorix het volgende: Mjah heb dermate stressvolle periode dat stoppen met roken voor nu even niet handig is, als de boel weer in beter vaarwater is knal ik ze gelijk weg.
Juist goed om nu te stoppen dan, anders blijf je stress met roken associëren en houd je het stoppen alleen vol zo lang het goed met je gaat. Het zal elk moment moeilijk zijn, dis waarom morgen ipv vandaag?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Juist goed om nu te stoppen dan, anders blijf je stress met roken associëren en houd je het stoppen alleen vol zo lang het goed met je gaat. Het zal elk moment moeilijk zijn, dis waarom morgen ipv vandaag?
Inb4 "Jij hebt nooit gerookt zeker?"
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼 Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Op donderdag 2 oktober 2014 09:54 schreef raptorix het volgende: Mjah heb dermate stressvolle periode dat stoppen met roken voor nu even niet handig is, als de boel weer in beter vaarwater is knal ik ze gelijk weg.
Sorry hoor, maar dit klinkt als: je bent nog lang niet klaar om te stoppen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Niet gerookt, maar wel andere slechte gewoontes af moeten leren. Het is al eerder gezegd, op een bepaald moment moet je gewoon besluiten dat je het belangrijk genoeg vindt en dan stop je.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Hé leuk, een topic over stoppen met roken! Ruim drie jaar geleden gestopt. Gewoon "de knop omzetten" en het daarna niet meer te doen. Ik heb het nog geen moment gemist
Nooit begonnen. Alleen op m'n 15e een keer een sigaret geprobeerd. Ik wilde het smerig vinden, en dat was gelukt. In een hijs bijna een hele sigaret opgerookt en vervolgens de hele avond hoesten en kotsen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼 Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Net als Hats gedaan. Op woensdag gezegd dat dit m'n laatste pakkie shag was (driekwart zware Javaanse jongens) en op vrijdagavond met veel gevoel voor drama en melancholie m'n laatst sjekkie gerookt. Da's nu 4 jaar terug. Nooit meer een sigaret gerookt erna. Maar nog steeds wel een beetje meesnuiven als iemand toevallig een driekwart zware Javaanse in de fik steekt.
Edit: toch zeggen ex-rokers graag hoe lang ze gestopt zijn
Ik weet het eigenlijk niet meer zeker. Enige wat ik zeker weet is dat het net na carnaval was. Maar welk jaar weet ik niet meer. Goed teken wel, ik denk er helemaal niet meer aan.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op donderdag 2 oktober 2014 10:17 schreef Mr.B. het volgende: Hé leuk, een topic over stoppen met roken! Ruim drie jaar geleden gestopt. Gewoon "de knop omzetten" en het daarna niet meer te doen. Ik heb het nog geen moment gemist
Jazeker Kijken of ik me kan plaatsen voor het WK OCR. Al ga ik niet helemaal naar de USA voor een run Maar beetje competitie is soms wel leuk!
Hhahaha zal tegen vallen, in het leger moesten we ook een obstacle koers doen, die instructeur was een mix van een hardloper en turner, was super grappig om te zien hoe hij obstacles nam, gleed er gewoon overheen