ik ook nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is nu nog steeds niet stabiel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Treehut362 op 02-10-2014 10:46:25 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Geen ideequote:
't Is echt 't is heus 't is raar maar waarquote:
Een TI TA Tovenaarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
't Is echt 't is heus 't is raar maar waar
fronto-temporale dementiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Mijn moeder begint de laatste tijd (voor haar doen) wat grof in de mond te worden.
Is dat een voorteken van 1 of andere aandoening?
Laat die rekening maar zitten. Ik stuur je wel een paar laarzen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef sacha het volgende:
[..]
fronto-temporale dementie
ik stuur de rekening wel van dit consult
dat heb je goed onthouden / genoteerd in je Excel sheetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat die rekening maar zitten. Ik stuur je wel een paar laarzen.
Je wilde me niet uitleggen wat een Heine was (afgezien van de Duitse schrijver), dus ben ik zelf maar gaan goochelen. Heeft een onuitwisbare indruk gemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:16 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heb je goed onthouden / genoteerd in je Excel sheet
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Mijn moeder begint de laatste tijd (voor haar doen) wat grof in de mond te worden.
Is dat een voorteken van 1 of andere aandoening?
Volgens mij lijdt de helft van de Fokkers daar aanquote:
Beter...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:18 schreef sacha het volgende:
maar ga alsjeblieft niet Googelen naar ziektes maar gewoon met je moeder naar een dokter
Mij vader is er ook nog....volgende maand zijn ze 50 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef FANN het volgende:
Woont je moeder nog zelfstandig King en alleen?
Ah.. 50 jaar samen en nog allebei gezondquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mij vader is er ook nog....volgende maand zijn ze 50 jaar getrouwd.![]()
Verder gezien hun leeftijd allebei nog erg gezond en m'n moeder naar een dokter gaat hem niet worden....daar is ze al een jaar of 40 niet geweest, want dat zijn allemaal kwakzalvers die er geen zak van snappen.
Ze is verschrikkelijk eigenwijs, tot op het absurde af, maar goed....daar heef m'n vader vooral last van.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. 50 jaar samen en nog allebei gezonddat is wel weer mooi...
Tja, dokters weten het ook niet altijd, heeft je moeder niet helemaal ongelijk in,
mijn vader had stapels met pillen voor zijn hart gekregen, 20 jaar terug ofzo, die
heeft ie op een goeie dag allemaal weggeflikkert vanwege de nare bijwerkingen,
nergens meer last van, en hij leeft nog steeds, wel hier en daar problemen, zeker met zijn
dementie maar NIET met zijn hart
Mijn moeder heeft ook zo'n periode gehad, we kende haar bijna niet meer terug, serieus...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze is verschrikkelijk eigenwijs, tot op het absurde af, maar goed....daar heef m'n vader vooral last van.Viel me alleen op dat ze de laatste tijd bepaalde termen gebruikt, die ze daarvoor echt nooit in haar mond nam. (Achterlijk, debiel en dat soort dingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |