Sorry, maar het is hoogstonwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Als K. na vier dagen is overleden, dan is het niet zo heel fantastisch wanneer L. haar dierbare vriendin een provisorisch graf heeft gegeven. En ook haar spijkerbroek heeft uitgedaan, omdat ze die zelf nog kon gebruiken.
Jou bedoel ik nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:18 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Grappig om mensen te noemen die je niet bedoeld. En wat wil je er nu eigenlijk mee zeggen?
De botten die wél gevonden zijn zijn zelf het graf uitgewandeld? Of hadden die aaseters schuimrubber tanden?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Op de twee botten die gevonden zijn niet, maar wat zegt dat over de andere botten?
Yep, Agter, ik weet het, ik heb ze alledrie al duidelijk in the picture.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef agter het volgende:
[..]
Het zijn er maar een paar hoor, die zo afzeiken en op de man blijven spelen.
Ik ervaar dat toch anders. Maar goed, ieder forum heeft voor- en nadelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Op WS is de discussie constructiever, veel minder afgezeik (zowiezo typisch Hollands),
meer gericht op de zaak en niet zozeer op de ego's en het gelijk willen hebben.
Het is een mogelijkheid, die m.i. onderzocht zou moeten worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar het is hoogstonwaarschijnlijk. Wa
- de resten zijn nu eenmaal gevonden waar ze gevonden zijn en ze waren nog gaaf (afgezien van de fosfor op de rib van Kris). Dus hoe komen die uit dat graf?
- Waarom zou Lisanne Kris'spijkershort uitdoen om zelf te gebruiken en vervolgens ergens dichtgeknoopt en wel achterlaten?
- Etc
Ik heb de uitzending niet gezien, maar waarom die stellige conclusie (oprechte vraag!)?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef agter het volgende:
Na vier dagen overleden, dat impliceert een ernstige verwonding?
Tientallen plausibele antwoorden? Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid, die m.i. onderzocht zou moeten worden.
Op jouw twee vragen zijn tientallen plausibele antwoorden mogelijk, maar het punt is: we weten het niet.
Het is een hypothese, gebaseerd op het feit dat eerst vier keer (of vier dagen) de juiste pincode van K. is gebruikt en daarna alleen nog maar foute codes (door L. misschien).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending niet gezien, maar waarom die stellige conclusie (oprechte vraag!)?
Sorry, ik ga slapen. Morgen misschien.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tientallen plausibele antwoorden? Ben benieuwd
Ah, een hypothese. Ok. Men doet hier echter alsof het een feit is (zo lees ik het althans).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is een hypothese, gebaseerd op het feit dat eerst vier keer (of vier dagen) de juiste pincode van K. is gebruikt en daarna alleen nog maar foute codes (door L. misschien).
Ik zal maar niet zeggen wat ik denkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Sorry, ik ga slapen. Morgen misschien.
Na meerdere keren de foutieve pin zal gevraagd worden om de puc. Deze is op te vragen bij je provider of heb je destijds bij je sim gekregen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:13 schreef MidnightB00m het volgende:
Maar als je paar keer verkeerde pincode intoetst, wordt je sim toch geblokkeerd?
Op Websleuths hadden we pas een nieuwe user die met een hele interessante bijdrage kwam,quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:16 schreef jackie12 het volgende:
Het grappige op dit forum vind ik dat er vaak plotsklaps mensen verdwijnen en er plotsklaps nieuwe mensen bij komen die er heel opmerkelijk vaak alles over de zaak weten...
Ik heb het niet over de Kloothommels, Whiskers, Za, Domnivoor Jezus9 , Perico ,Ouder1 en misschien nog een paar.
Als je hier zat en nu opnieuw zit onder een andere naam (of meerdere namen!) en doet alsof je nieuw bent.....tja
De ouders zeiden dat er vier a vijf dagen correct was ingelogd, daarna 4 a 5 dagen incorrect geprobeerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending niet gezien, maar waarom die stellige conclusie (oprechte vraag!)?
Kun je aub ophouden over WS? Dat zou ik echt heel erg op op prijs stellenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:28 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Op Websleuths hadden we pas een nieuwe user die met een hele interessante bijdrage kwam,
kreeg meteen 'thanks' van 10 users en dat bij zijn 1e bijdrage. Hier zou hij door een aantal types
meteen worden afgebrand, want hij is 'nieuw', komt uit een ei gekropen en dat kan natuurlijk niet
goed zijn, daar moet je natuurlijk meteen op in hakken met 'en wie denk jij dan wel niet dat je
bent'. Alsof iemand die de zaak al maanden volgt, maar nog nooit iets gepost heeft, niet heel
veel kan weten over deze zaak.
Het kan denk ik, ook door een kleine verwonding ---> bloedvergiftiging oid. Maar ik ben geen arts.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:28 schreef agter het volgende:
[..]
De ouders zeiden dat er vier a vijf dagen correct was ingelogd, daarna 4 a 5 dagen incorrect geprobeerd.
De aanname is dan dat Kris dus nog vier a vijf dagen geleefd heeft (haar telefoon, haar pincode).
Als dat zo is, dan kan ze niet door honger omgekomen zijn.
Een eventuele verwonding zou dan plausibel zijn?
Overigens is het geen stellige conclusie maar een vraag.
Is vanavond met stelligheid gezegd dat het alleen de telefoon van Kris betrof?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
het feit dat eerst vier keer (of vier dagen) de juiste pincode van K. is gebruikt en daarna alleen nog maar foute codes (door L. misschien).
Ok, daar heb je gelijk in. Het gaat met de snelheid hier in ieder geval wel 10 x zo snel,quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ervaar dat toch anders. Maar goed, ieder forum heeft voor- en nadelen.
Goede posts van mensen zijn altijd welkom maar als iemand opeens van gedaante verwisseld vind ik dat schijnheilig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:28 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Op Websleuths hadden we pas een nieuwe user die met een hele interessante bijdrage kwam,
kreeg meteen 'thanks' van 10 users en dat bij zijn 1e bijdrage. Hier zou hij door een aantal types
meteen worden afgebrand, want hij is 'nieuw', komt uit een ei gekropen en dat kan natuurlijk niet
goed zijn, daar moet je natuurlijk meteen op in hakken met 'en wie denk jij dan wel niet dat je
bent'. Alsof iemand die de zaak al maanden volgt, maar nog nooit iets gepost heeft, niet heel
veel kan weten over deze zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |