SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 25-9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is natuurlijk ook wel wat onenigheid en sarcasme op WS, maar het niveau is toch duidelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vraag ik me ook wel eens afHet niveau kan behoorlijk dalen maar het topic is toch interessant genoeg om te blijven. En eerlijk gezegd vind ik de sfeer op WS ook niet altijd geweldig.
een stuk hoger (of ligt het aan mij?). Natuurlijk zitten er ook wat mindere bijdragers bij, maar
ik vind ze daar wel een stuk ambitieuzer en doelgerichter dan hier. Maar goed, we komen er
daar ook niet uit, zonder meer informatie... net als hier...![]()
Dat ligt aan jou..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:02 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook wel wat onenigheid en sarcasme op WS, maar het niveau is toch duidelijk
een stuk hoger (of ligt het aan mij?). Natuurlijk zitten er ook wat mindere bijdragers bij, maar
ik vind ze daar wel een stuk ambitieuzer en doelgerichter dan hier. Maar goed, we komen er
daar ook niet uit, zonder meer informatie... net als hier...
Heb ook daar zeer debiele posts gezien daar. Bijv of de meiden dronken waren (nav van de foto's). Posts over en van helderzienden etc."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Lopen zeiken op FOK, WS de hemel inprijzen maar er wel als de kippen bij zijn om het nieuwe topic te openen.![]()
Dank voor het openen!
Ik begreep ook dat de ouders de info nog willen hebben van alle appjes etc van voor 1 april. Dus dat ze die vanaf 1 april wel hebben.Make my day!![]()
Al eerder gezegd, maar ik zou nog steeds gaan zoeken naar een graf in de buurt van waar die spijkerbroek is gevonden. Een graf van K. door L. gemaakt.![]()
Nee, dat ligt niet aan mij, want dat soort posts doe ik niet ;-)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou..
Heb ook daar zeer debiele posts gezien daar. Bijv of de meiden dronke waren (nav van de foto's). Post over en van helderzienden etc.
Op WS is de discussie constructiever, veel minder afgezeik (zowiezo typisch Hollands),
meer gericht op de zaak en niet zozeer op de ego's en het gelijk willen hebben.
Tja, de recente discussie over de verfemmerman en man met de hoed was wel weer jammer,
maar goed, ik respecteer in ieder geval de oprecht goed bedoelde pogingen aldaar.![]()
Vier a vijf dagen ingelogd met de juiste pincode...
Dus of de pincode is Kris afhandig gemaakt, of ze leefde nog minimaal zo lang.Make my day!![]()
En de gevonden resten zijn dan hóe terecht gekomen waar ze terechtgekomen zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Al eerder gezegd, maar ik zou nog steeds gaan zoeken naar een graf in de buurt van waar die spijkerbroek is gevonden. Een graf van K. door L. gemaakt.
Sommigen mensen (meerdere hier) hebben ietwat te veel fantasie naar mijn mening![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
In geval van het inloggen met de juiste code spreek je van inloggen niet van een poging daartoe.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:58 schreef agter het volgende:
Je zult toch altijd eerst een poging moeten doen.![]()
Het zijn er maar een paar hoor, die zo afzeiken en op de man blijven spelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan mij, want dat soort posts doe ik niet ;-)
Op WS is de discussie constructiever, veel minder afgezeik (zowiezo typisch Hollands),
Tja, de recente discussie over de verfemmerman en man met de hoed was wel weer jammer,
maar goed, ik respecteer in ieder geval de oprecht goed bedoelde pogingen aldaar.Make my day!![]()
Aaseters die het graf gedeeltelijk hebben opengemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de gevonden resten zijn dan hóe terecht gekomen waar ze terechtgekomen zijn?
Sommigen mensen (meerdere hier) hebben ietwat te veel fantasie naar mijn mening![]()
![]()
Dat is dikke onzin. Kennelijk hang jij er nog niet zo lang rond.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan mij, want dat soort posts doe ik niet ;-)
maar goed, ik respecteer in ieder geval de oprecht goed bedoelde pogingen aldaar.
Alleen afgezeken wordt er daar idd niet, want dat wordt gewoon verwijderd door mods.
En ik persoonlijk ben je constante gezeik op Fok! en je constante ophemelen van WS ook wel meer dan zat. Hou er over op en blijf of vertrek naar waar het je kennelijk beter bevalt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Lijkt me een kleine moeite om dat te doen, eigenlijk (dat onderzoeken, bedoel ik).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Al eerder gezegd, maar ik zou nog steeds gaan zoeken naar een graf in de buurt van waar die spijkerbroek is gevonden. Een graf van K. door L. gemaakt.Make my day!![]()
Geen bijtsporenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Aaseters die het graf gedeeltelijk hebben opengemaakt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Als K. na vier dagen is overleden, dan is het niet zo heel fantastisch wanneer L. haar dierbare vriendin een provisorisch graf heeft gegeven. En ook haar spijkerbroek heeft uitgedaan, omdat ze die zelf nog kon gebruiken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de gevonden resten zijn dan hóe terecht gekomen waar ze terechtgekomen zijn?
![]()
Het grappige op dit forum vind ik dat er vaak plotsklaps mensen verdwijnen en er plotsklaps nieuwe mensen bij komen die er heel opmerkelijk vaak alles over de zaak weten...
Ik heb het niet over de Kloothommels, Whiskers, Za, Domnivoor Jezus9 , Perico ,Ouder1 en misschien nog een paar.
Als je hier zat en nu opnieuw zit onder een andere naam (of meerdere namen!) en doet alsof je nieuw bent.....tja![]()
![]()
Wat maakt dat uit voor het bijdragen aan deze zaak?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:16 schreef jackie12 het volgende:
Het grappige op dit forum vind ik dat er vaak plotsklaps mensen verdwijnen en er plotsklaps nieuwe mensen bij komen die er heel opmerkelijk vaak alles over de zaak weten...
Ik heb het niet over de Kloothommels, Whiskers, Za, Domnivoor Jezus9 , Perico ,Ouder1 en misschien nog een paar.
Als je hier zat en nu opnieuw zit onder een andere naam (of meerdere namen!) en doet alsof je nieuw bent.....tjaMake my day!![]()
Een graf is geen rare gedachte, maar ze had natuurlijk geen schep bij haar, dus wellicht het lichaam bedekt met stenen/ takken?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Aaseters die het graf gedeeltelijk hebben opengemaakt.![]()
Grappig om mensen te noemen die je niet bedoeld. En wat wil je er nu eigenlijk mee zeggen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:16 schreef jackie12 het volgende:
Als je hier zat en nu opnieuw zit onder een andere naam (of meerdere namen!) en doet alsof je nieuw bent.....tja![]()
Precies, zo'n graf bedoel ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:17 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Een graf is geen rare gedachte, maar ze had natuurlijk geen schep bij haar, dus wellicht het lichaam bedekt met stenen/ takken?![]()
Ik zag dat niemand anders het deed en wilde antwoorden op een post van Domnivoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:05 schreef jackie12 het volgende:
Lopen zeiken op FOK, WS de hemel inprijzen maar er wel als de kippen bij zijn om het nieuwe topic te openen.
en besefte dat andere users het vast fijn zouden vinden als iemand (wie dan ook) een
nieuwe post zou openen, dus dat doe ik dan ook (waarom zou ik anderen niet helpen?).
Ik zeik niet op Fok zelf, niets mis met Fok en ook niet met de meeste users, maar er zitten
nogal een aantal users hier die ik liever zou zien vertrekken ja of in ieder geval zou willen
verzoeken hun toon aan te passen en wat meer bij te dragen aan een constructieve discussie.
Eigenlijk zou de Moderator dit moeten doen, maar de regels zijn kennelijk nogal vrij hier....
Ik zit hier niet voor mezelf, de zaak Kris en Lisanne heeft mij echt heel erg aangegrepen,
zelf ben ik ook vader van een dochter en hou ik van reizen en wandelen in de natuur en
heb al vele malen ontdekt dat je Lonely Planet niet al te serieus moet nemen (ik heb ze
al vele malen klachten gestuurd over hun waardeloze plattegronden, waar duidelijk uit
blijkt dat ze nog nooit van Google Earth/Maps hebben gehoord).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: