Economisch voor commerciële omroepen is om iets dat impact heeft, zo te brengen dat het een mysterie is. En dat mysterieuze zo lang mogelijk te rekken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit zaakje stinkt![]()
Politici zullen wel weer hun belangen laten prevaleren![]()
En het economisch en politiek belang laten prevaleren
quote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit zaakje stinkt![]()
Politici zullen wel weer hun belangen laten prevaleren![]()
En het economisch en politiek belang laten prevaleren
Ik begrijp niet dat zo'n advocaat, die daar zit vanuit zijn professie, daar niks van zegt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:56 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Waarom bedoeling zoeken, uit iets wat door domheid / slordigheid / slechte journalistiek verklaarbaar is?
Welke advocaat?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:06 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zo'n advocaat, die daar zit vanuit zijn professie, daar niks van zegt.
Daar lijkt het nu wel op ja...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
K. was dus het eerst dood, na een dag of vier. L. heeft het nog langer volgehouden. Arm kind.
Ik heb al verschillende malen het woord 'aanname' hier voorbij zien komen, bij ongeveer elkequote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:48 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
volgens de gidsen daar is het onmogelijk zonder zaklampen in het pikkedonker op de trails te lopen.
Dus, wie lichtte in dat geval de dames bij? De ontvoerders? Waren die te paard misschien? En de dames gekneveld voor zich geplaatst?
Oud politie. Helpt de familie belangeloos.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Die flapdrol, of is hij geen advocaat?
????quote:
Aanname. Je weet niet of ze samen waren, of het overlijden plotseling kwam etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
????
Als Kris nog 4 dagen geleefd heeft zal ze haar pincode wel gegeven hebben aan Lisanne dunkt mij
Dat is een gevolgtrekking.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:11 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Oh en wat Domnivoor zegt is een feit?
Dat je daar niet op reageert zegt mij alweer genoeg.
Maar welke misdadiger laat zijn slachtoffers gaan? Als er nog 4/5 dagen juist is ingelogd... of zouden ze al die tijd vastgehouden zijn en gedwongen in te loggen? En rond die tijd omgebracht en vervolgens nog dagenlang met foute pincode proberen (die de misdadigers gemakkelijk hadden kunnen krijgen met dwang). Of zouden ze dus begeleid zijn, op dag 1 aangevallen/misbruikt en daarna aan hun lot overglaten. Scenario 1 lijkt me als midadiger echt heel veel gedoe.. Scenario 2 lijkt me riskant.. straks redden ze het? Vinden hikers/locals hen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:43 schreef agter het volgende:
RTL-late night
Ouders denken aan georganiseerde misdaad.
En verdwalen is al wel bewezen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is een gevolgtrekking.
Een misdaad moet eerst nog bewezen worden.
Ja, de ouders willen graag info over alle appjes etc van voor 1 april.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Maar welke misdadiger laat zijn slachtoffers gaan? Als er nog 4/5 dagen juist is ingelogd... of zouden ze al die tijd vastgehouden zijn en gedwongen in te loggen? En rond die tijd omgebracht en vervolgens nog dagenlang met foute pincode proberen (die de misdadigers gemakkelijk hadden kunnen krijgen met dwang). Of zouden ze dus begeleid zijn, op dag 1 aangevallen/misbruikt en daarna aan hun lot overglaten. Scenario 1 lijkt me als midadiger echt heel veel gedoe.. Scenario 2 lijkt me riskant.. straks redden ze het? Vinden hikers/locals hen?
Is er niets gevraagd over appjes en SMS? Andere nummers die gebeld zijn?
In een spoiler, ik kan de post helaas zelf al niet meer terugvinden, plaatste ik onlangs een lange post van iemand die bekend was met Search & Rescue. Hij legde goed uit hoe onlogisch gedrag je kan gaan vertonen. Verdwalen in het bos (jungle) doet rare dingen met je psyche.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
????
Als Kris nog 4 dagen geleefd heeft zal ze haar pincode wel gegeven hebben aan Lisanne dunkt mij
Nee. Ik redeneer vanuit wat we daadwerkelijk weten, niet vanuit verdwalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
En verdwalen is al wel bewezen?
Hoor je jezelf praten?
Aanname, je weet niet of ze wist dat ze ging overlijden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
????
Zoeken met paarden kwam ook voor in het forum http://boquete.ning.com/forum/topics/searching-for-in-home-care. Toch weer die Lux!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende malen het woord 'aanname' hier voorbij zien komen, bij ongeveer elke
post die ik deed, dus.... ontvoerders? paard? gekneveld?.....
Hypothetisch zou Kris nog kunnen leven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuwe info:
- de eerste 4 dagen is de juiste pincode ingetoetst op de telefoon (gaat waarschijnlijk over de iPhone, maar dat was niet duidelijk)
- daarna is er in 4 dagen 80 keer geprobeerd in te loggen met een verkeerde pincode
- de telefoons stonden niet in vliegtuigmodus
- de ouders hebben alleen de telefoongegevens vanaf 1 april, niet van de twee weken ervoor
- ze hebben niet alle NFI-rapporten, o.a. geen rapport over het broekje
- ze hebben nog geen uitsluitsel gekregen over de rib
- De ouders van Lisanne willen niet meer in de media. De ouders van Kris willen daar verder niets over zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |