Ah. Je geeft dus wel om ze.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:52 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? PKK zijn laffe terroristen net zoals de IS, I could care less about them.
NEDERLANDSE moslimsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:16 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Hans en Margriet vechten ook voor IS. Klopt helemaal.
Dus Turken blijken niet allemaal zo trouw aan pappa Erdogan, die deze overlopers hard zal straffen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja, duuuuh.
Er zijn tevens ook veel Turken van Arabische afkomst die in het oosten/zuidoosten leven en er zijn ook Nederlanders met Nederlands bloed die bij de IS vechten.Die praten ook Nederlands op video's.
Afgelopen dagen veel fitties op universiteiten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk nu anders naar Turken die voor Isid zijn en een hele universiteit naar de kanker helpen.
Ze maken mij boos. Stomme Turken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Afgelopen dagen veel fitties op universiteiten.
Niemand hier die beweert dat PKK lieverdjes zijn, zij vechten echter om hun grondgebied en mede-Koerden te beschermen tegen nihilistische honden als ISIS, een groepering waar jij in verhulde bewoordingen zeker wel sympathie lijkt te hebben als ik zo je postgeschiedenis doorneem en je opmerkingen over sjiieten en dergelijke.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:52 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? PKK zijn laffe terroristen net zoals de IS, I could care less about them. Je hebt dubbele standaarden want als ik met zulke woorden over de IS zou spreken dan zou je het niet erg vinden.
Oh the ironyquote:
Ik krijg net wat berichten door dat er idd gevechten zijn tussen ISIS sympathisanten en linksen/liberalen op de universiteiten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Afgelopen dagen veel fitties op universiteiten.
Jij bent zelf een Alevitische Turk dan neem ik aan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze maken mij boos. Stomme Turken.
Van die baardapen inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:37 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik krijg net wat berichten door dat er idd gevechten zijn tussen ISIS sympathisanten en linksen/liberalen op de universiteiten.
Is het te zwaar om te stellen dat het ook hoogstwaarschijnlijk AKP-stemmers zullen zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Van die baardapen inderdaad.
Walgelijke figuren.
twitter:PaulaSlier_RT twitterde op donderdag 02-10-2014 om 12:30:1939 people have been killed in #US-led #airstrikes in #Syria just yesterday, 30 of which children as young as 9. reageer retweet
twitter:HebaDelacres twitterde op donderdag 02-10-2014 om 12:43:19#Syria | The final resting place for the Angels martyred in the double bombing in Al-Akrama, #Homs - Allah yer7amon http://t.co/TzBV2El7BA reageer retweet
Waarom wordt in deze Tweet de VS verantwoordelijk gehouden voor de autobommen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef SadPanda het volgende:
twitter:PaulaSlier_RT twitterde op donderdag 02-10-2014 om 12:30:1939 people have been killed in #US-led #airstrikes in #Syria just yesterday, 30 of which children as young as 9. reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op donderdag 02-10-2014 om 18:42:06YPG commandr tells me: "No YPG retreat. We'll fight ISIS till last man. We expect ISIS 2 enter #Kobane any moment; they won't get out alive" reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op donderdag 02-10-2014 om 18:46:38YPG commander in #Kobane: "ISIS outside Kobane had upper hand due to heavy weapons. Inside town, its man to man. We wait 4 them' @akhbar reageer retweet
Waar zie jij in vredesnaam autobommen staan? Er staat airstrikes, luchtaanvallen dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:50 schreef Toga het volgende:
[..]
Waarom wordt in deze Tweet de VS verantwoordelijk gehouden voor de autobommen?
Ja, maar de slachtoffers die ze noemt zijn de slachtoffers van de autobommen, tenzij de "door de VS geleide aanvallen" héél toevallig evenveel slachtoffers heeft opgeleverd..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar zie jij in vredesnaam autobommen staan? Er staat airstrikes, luchtaanvallen dus.
oh god, hier komt jouw anti vs propagandaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:42 schreef SadPanda het volgende:
Dan zal de BBC het wel verwisseld hebben want het aantal doden bij de autobommen is hoger:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:54 schreef Toga het volgende:
[..]
Ja, maar de slachtoffers die ze noemt zijn de slachtoffers van de autobommen, tenzij de "door de VS geleide aanvallen" héél toevallig evenveel slachtoffers heeft opgeleverd..
twitter:
Koerd ipv TR.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:37 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik krijg net wat berichten door dat er idd gevechten zijn tussen ISIS sympathisanten en linksen/liberalen op de universiteiten.
[..]
Jij bent zelf een Alevitische Turk dan neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |