Een vliegbasis is niet echt te vergelijken met een stad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:34 schreef Biebsie het volgende:
Het verbaast me niks, IS heeft zeker meer dan week intensief oorlog gevoerd om een zwaar bewapende vliegbasis (tabqa) over te nemen. Dus ik geef kobane nog een paar dagen tijd, er zijn al berichten dat de straatgevechten binnen de stad al zijn begonnen.
Ik vind het nogal knap ziek als je zo over andere mensen praat. Kijken of je dat nog zo fier beweerd als ISIS in Turkije tekeer gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:27 schreef Biebsie het volgende:
Nogmaals, zeg dat maar wanneer kobane is gevallen en veel pkk hoofdjes (letterlijk) gaan rollen.....
Zijn die lichamen isis ? Lijkt alsof er vrouwen bij liggen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:45 schreef UpsideDown het volgende:
De YPG haalt ISIS-vlag neer in het bevrijde Rabia:
Dode baardapen ja, de beelden zijn geblurd dus slecht te zien wat het precies is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn die lichamen isis ? Lijkt alsof er vrouwen bij liggen ?
Hmm mja. Maar die in het midden lijkt echt op een vrouw.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:50 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dode baardapen ja, de beelden zijn geblurd dus slecht te zien wat het precies is.
Wat zeg je nou? PKK zijn laffe terroristen net zoals de IS, I could care less about them. Je hebt dubbele standaarden want als ik met zulke woorden over de IS zou spreken dan zou je het niet erg vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik vind het nogal knap ziek als je zo over andere mensen praat. Kijken of je dat nog zo fier beweerd als ISIS in Turkije tekeer gaat.
Nou en. Hoe meer ISIS-doden hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm mja. Maar die in het midden lijkt echt op een vrouw.
Lang haar idd, ik kan ook geen onbewerkte beelden vinden. Kunnen ook nog gesneuvelde YPG'ers zijn, daar zitten veel vrouwen bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm mja. Maar die in het midden lijkt echt op een vrouw.
Ik heb geen dubbele standaard. Iedereen die het prachtig vind dat andere mensen afgemaakt worden is in mijn ogen een onbenul.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:52 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? PKK zijn laffe terroristen net zoals de IS, I could care less about them. Je hebt dubbele standaarden want als ik met zulke woorden over de IS zou spreken dan zou je het niet erg vinden.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef Biebsie het volgende:
Turken zijn trouw aan hun vaderland, het zijn eerder laffe koerden die zich hebben aangesloten bij de IS die nu oorlog voeren tegen hun eigen soort.
In dit topic is vanmorgen anders nog een ISIS-video gepost waar Turken in voorkwamen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef Biebsie het volgende:
Turken zijn trouw aan hun vaderland, het zijn eerder laffe koerden die zich hebben aangesloten bij de IS die nu oorlog voeren tegen hun eigen soort.
Report: as many as 1,000 Turks fighting among ISISquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef Biebsie het volgende:
1000 op een bevolking van 77 miljoen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Report: as many as 1,000 Turks fighting among ISIS
http://english.alarabiya.(...)ting-among-ISIS.html
Om maar te zwijgen over de stroom buitenlandse strijders die via Turkije hun weg weten naar ISIS toe. Ja ja die Turken toch.....
Ben jij Turk?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef Biebsie het volgende:
Ja, duuuuh.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:02 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In dit topic is vanmorgen anders nog een ISIS-video gepost waar Turken in voorkwamen.
Hans en Margriet vechten ook voor IS. Klopt helemaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja, duuuuh.
Er zijn tevens ook veel Turken van Arabische afkomst die in het oosten/zuidoosten leven en er zijn ook Nederlanders met Nederlands bloed die bij de IS vechten.Die praten ook Nederlands op video's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |