Turkije ook, reden genoeg om ze naar de filistijnen te knallen vind ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:28 schreef Biebsie het volgende:
#care ..... Ze hebben onschuldig Turks bloed aan hun handen, reden genoeg om ze naar de filistijnen te knallen vind ik.
Het Turkse leger heeft ook onschuldig Koerdisch bloed aan hun handen, stuur je die ook naar de filistijnen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:28 schreef Biebsie het volgende:
#care ..... Ze hebben onschuldig Turks bloed aan hun handen, reden genoeg om ze naar de filistijnen te knallen vind ik.
http://en.wikipedia.org/wiki/Communist_Party_of_Chinaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:29 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hopelijk
Zoals ik al zei, geloof je echt dat China nog communistisch is? Weet jij wel waar het communisme voor staat?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Communist_Party_of_China
[ afbeelding ]
Ze willen de Turken daar niet eens hebben, wapens willen ze hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Aloulou het volgende:
Grappig dat men nu boos naar Turkije kijkt...waarom zou Turkije zich geroepen moeten voelen om PKK-Koerden te helpen voordat ze het onderspit delven? We verwachten toch ook niet dat Amerika zich na veel gehuil en verwijten geroepen voelt al-Qaida-Arabieren te helpen voordat ze naar het hiernamaals worden geschoten?
Dit is een probleem van de Syrische Koerden, moeten ze zelf maar oplossen. Turkije zou helemaal leip zijn die PKK-ers daar te helpen
Dan moeten ze bij Amerika zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:01 schreef UpsideDown het volgende:
Ze willen de Turken daar niet eens hebben, wapens willen ze hebben.
Ze krijgen ze nu van de PUK en PKK, alleen zijn ze daar door die lastige Turken moeilijk de grens over te krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dan moeten ze bij Amerika zijn.
Of anders Barzani? Die heeft aardig wat versterkingen gekregen toch?
Gezien de problematische geschiedenis tussen de PKK en de Turkse staat kan je niet verwachten dat de Turken hen een handje mee gaan helpen. Die houden de deur gewoon dicht. Verstandig. En hopen dat ze het onderspit delven in Kobane en vervolgens andere steden. Wat ze zelf niet konden heeft dan ISIS wel (bij PKK in Syrie in ieder geval) voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:08 schreef UpsideDown het volgende:
Ze krijgen ze nu van de PUK en PKK, alleen zijn ze daar door die lastige Turken moeilijk de grens over te krijgen.
SPOILER: oogst in KobaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Dan mogen de Turken zelf ISIS verslaan in noord Syrië, niemand anders gaat het doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Gezien de problematische geschiedenis tussen de PKK en de Turkse staat kan je niet verwachten dat de Turken hen een handje mee gaan helpen. Die houden de deur gewoon dicht. Verstandig. En hopen dat ze het onderspit delven in Kobane en vervolgens andere steden. Wat ze zelf niet konden heeft dan ISIS wel (bij PKK in Syrie in ieder geval) voor elkaar gekregen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:13 schreef UpsideDown het volgende:
Wil je dode PKK zien?SPOILER: oogst in KobaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Kobane zijn het voornamelijk dode baardapen, ze lopen als ratten in de YPG vallen.quote:
Zeg dat nog een keer wanneer de zwarte vlaggen over kobane wapperenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:16 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In Kobane zijn het voornamelijk dode baardapen, ze lopen als ratten in de YPG vallen.
Dat roep je al maanden, nog steeds niet gelukt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:17 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Zeg dat nog een keer wanneer de zwarte vlaggen over kobane wapperen.
Ben je pro isis ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:17 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Komt ie weer met z'n verkapte pro-baardapenpostsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:17 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Je baardvriendjes kunnen de PKK niet eens verslaan, hoe moet dat straks met het Syrisch leger en Hezbollah?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:22 schreef Biebsie het volgende:
Nee ik ben niet pro IS, ik ben pro FSA / IF. Maar de PKK zijn we liever kwijt dan rijk, als IS het vuile werk doet vind ik dat allemaal best.
Waarom zo lang wachten, ze durven zeker niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:27 schreef Biebsie het volgende:
Nogmaals, zeg dat maar wanneer kobane is gevallen en veel pkk hoofdjes (letterlijk) gaan rollen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |