Turken to the rescue wellicht?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:42 schreef theunderdog het volgende:
Zou wel een ramp zijn als ISIS daadwerkelijk de stad bereikt.
Ik verwacht wel dat de stad vol hinderlagen zit, wordt een hel voor ISIS daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:42 schreef theunderdog het volgende:
Zou wel een ramp zijn als ISIS daadwerkelijk de stad bereikt.
quote:Harald Doornbos@HaraldDoornbos·1 min
Cynisch dat 1000en jaren Koerdische geschiedenis wordt uitgewist, niet door Syriers maar door strijders uit DenHaag, Berlijn, Benghazi etc
quote:Harald Doornbos@HaraldDoornbos·15 min
Tja, weer een enclave die de wereld onder de voet laat lopen vanwege geo-politieke redenen. #kobane #srebrenica #zepa
Onderschat een .50 nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk. IS zou van dat zware materieel hebben, maar op de beelden van de gevechgen die vrijkomen is ongeveer het zwaarste wat ik zie een .50 kaliber op een pick-up truck.
Ze schijnen nog andere spullen te hebben ook hebben ze vorige maand een vliegveld veroverd waar wat migs gevechtsvliegtuigen en air to air rockets lagen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:44 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze hebben ook artillerie waarmee ze van een afstand de stad bestoken.
Ik hoop het maar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat de stad vol hinderlagen zit, wordt een hel voor ISIS daar.
Zelfde opoffering als Srebrenica? Dan kunnen we na inname door IS van Kobane een bommen tapijt verwachten.quote:
Gaan ze niet doen.quote:
Die tanks staan daar dus puur defensief?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:59 schreef TeenWolf het volgende:
Gaan ze niet doen.
Ten eerste dan schreeuwt Assad moord en brand vanwege grens schennis en ten tweede zitten er veel pkk'ers waar Turkije niets van moet hebben.
Tevens wilt Turkije zich niet vrijwillig in een wespennest gooien.
Haha, wat lul je nou? Heb je de filmpjes niet gezien dan of was dat ook in scene gezet?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog steeds mijn vraagtekens bij ja.
Gelukkig blijven er nog genoeg PKK'ers over.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:09 schreef Biebsie het volgende:
Win win situatie voor turkije! Eeuwenoude vijand (pkk) wordt nu door jihadisten afgeslacht, IS WEET dat turkije niet zal ingrijpen en daarom stoppen ze niet met de kobane offensief.
Heb jij de daadwerkelijke onthoofding gezien dan ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, wat lul je nou? Heb je de filmpjes niet gezien dan of was dat ook in scene gezet?
Ja, misselijkmakend filmpje is het, ik heb 1 seconde gezien toen kon ik niet verder kijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij de daadwerkelijke onthoofding gezien dan ?
Van die Foley heb je de onthoofding gezien ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, misselijkmakend filmpje is het, ik heb 1 seconde gezien toen kon ik niet verder kijken.
Als Kobane valt, zal het aantal PKK'ers in Turkije vertienvoudigen. Daarnaast: het gaat hier om de YPG vooral.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:09 schreef Biebsie het volgende:
Win win situatie voor turkije! Eeuwenoude vijand (pkk) wordt nu door jihadisten afgeslacht, IS WEET dat turkije niet zal ingrijpen en daarom stoppen ze niet met de kobane offensief.
ISIS propagandaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:17 schreef Biebsie het volgende:
Van mij mag de rest van de PKK hun communistische broeders joinen. Zijn we gelijk van dat tuig af en daarna IS afmaken en de IF goed bewapenen, harakt hazm ook natuurlijk...
De PKK is allang geen communistische partij meer. Of geloof je dat China en Rusland dat ook nog zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:17 schreef Biebsie het volgende:
Van mij mag de rest van de PKK hun communistische broeders joinen. Zijn we gelijk van dat tuig af en daarna IS afmaken en de IF goed bewapenen, harakt hazm ook natuurlijk...
China wel ze noemen het niet voor niets de communistische partijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:18 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
De PKK is allang geen communistische partij meer. Of geloof je dat China en Rusland dat ook nog zijn?
Je maakt een grapje hopelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
China wel ze noemen het niet voor niets de communistische partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |