Deze kaarten van wikipedia zijn wel één van de beteren die te vinden zijn op het net, ze staan al in de OP's.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Is er misschien een site die deze kaarten goed up to date bijwerkt? Kunnen we gebruiken voor ons topic.
Ondanks de bombardementen rukt IS op, dit is 'surprising' zegt de verslaggever.quote:
Ok, want ik zag weinig beweging wekenlang in die kaarten (alleen maar beter).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:49 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Deze kaarten van wikipedia zijn wel één van de beteren die te vinden zijn op het net, ze staan al in de OP's.
Dat is geen optie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:54 schreef TeenWolf het volgende:
Als ik een Koerdisch leider was zou ik als tactiek Kobane laten vallen en me meer concentreren op de lappen grond in oost Syrië en Noord Irak die tevens ook in verbinding met elkaar staan.
Zoals iemand al aangaf, tactiek is soms belangrijker dan trots en eer..Kobane gaat hem denk ik niet wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is geen optie.
Trots enzo.
Voor hen niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zoals iemand al aangaf, tactiek is soms belangrijker dan trots en eer..Kobane gaat hem denk ik niet worden
Ditquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:57 schreef UpsideDown het volgende:
Inderdaad, Kobane is een Koerdische stad die grotendeels door locals met behulp van de PKK verdedigd wordt. Ze verdedigen de stad al 2 jaar, dus nu zomaar vluchten zie ik niet gebeuren.
Ze verdedigen de stad al 2 jaar maar het is een kwestie van tijd geworden, het koord om de nek wordt steeds strakker.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:57 schreef UpsideDown het volgende:
Inderdaad, Kobane is een Koerdische stad die grotendeels door locals met behulp van de PKK verdedigd wordt. Ze verdedigen de stad al 2 jaar, dus nu zomaar vluchten zie ik niet gebeuren.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze verdedigen de stad al 2 jaar maar het is een kwestie van tijd geworden, het koord om de nek wordt steeds strakker.
Ik zie ze het niet vasthouden en de IS'ers zijn echte maniakken, vechten echt tot de dood erop volgt.
Ik had het meer over vechten tot de dood. In principe weet iedere strijder dat hij wel eens dood kan gaan, met dat risico gaat hij (soms zij) dan ook vechten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:23 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ja idd, volgens mij is hij zelf een maniak😉
Meer opkomen voor je onderdanenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is geen optie.
Trots enzo.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meer opkomen voor je onderdanen
Je moet niet alles geloven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
seksslaven ISIS zijn lokkertje voor jeugd
Wat een randdebielen...
Ik geloof dat soort artikelen niet nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus het is niet waar wat er in dat VN rapport staat?
Dus je gelooft de VN niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof dat soort artikelen niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |