Er zijn veel conservatievere partijen dan AKP dus denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:39 schreef primakov het volgende:
[..]
Is het te zwaar om te stellen dat het ook hoogstwaarschijnlijk AKP-stemmers zullen zijn?
Zulke aantallen lopen meestal op als zwaar gewonden ook het loodje leggen. Maar zo maar even zo'n suggestieve Tweet neergooien zonder bron of vermelding van de locatie lijkt me wat ongepast. Maar dat weet je zelf ook natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan zal de BBC het wel verwisseld hebben want het aantal doden bij de autobommen is hoger:twitter:
Ik vind deze journalist betrouwbaar en er is niks suggestief aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:07 schreef Toga het volgende:
[..]
Maar zo maar even zo'n suggestieve Tweet neergooien zonder bron of vermelding van de locatie lijkt me wat ongepast. Maar dat weet je zelf ook natuurlijk.
'ik vindt'. Je denkt toch niet dat je na zo'n fout nog serieus genomen zult worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vindt deze journalist betrouwbaar en er is niks suggestief aan.
Volgens mij zijn er 550 zetelsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
298 stemmen aangenomen. Iemand enig idee hoeveel stemmen er in totaal gegeven zijn dan?
Oké man.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
'ik vindt'. Je denkt toch niet dat je na zo'n fout nog serieus genomen zult worden.
Irak ve Suriye'den Türkiye'ye yönelik terör tehdidine karşı TSK'nın yurt dışına gönderilmesi için hükümete izin verilmesini içeren başbakanlık tezkeresi, 298 oy ile kabul edildi. Oylamada 98 red oyu kullanıldıquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
298 stemmen aangenomen. Iemand enig idee hoeveel stemmen er in totaal gegeven zijn dan?
Ervan uitgaande dat er in het parlement genoeg steun zal zijn voor militaire interventie in Irak en Syrie ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de gevolgen in Turkije zelf voor ISIS, en de facilitering van hun doorvoer naar de Irak en Syrië, zal Turkije de grenzen beter bewaken?, mogelijke jihadisten (ook dus Turkse) die van plan zijn naar deze landen te gaan op te pakken/verstoren, financiële en logistieke steun aan ISIS dichtknijpen en een PR-campagne tegen hun verwerpelijke ideologie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er zijn veel conservatievere partijen dan AKP dus denk het niet eerlijk gezegd.
Duidelijk, sagolquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Irak ve Suriye'den Türkiye'ye yönelik terör tehdidine karşı TSK'nın yurt dışına gönderilmesi için hükümete izin verilmesini içeren başbakanlık tezkeresi, 298 oy ile kabul edildi. Oylamada 98 red oyu kullanıldı
Lijkt me reël.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:16 schreef SadPanda het volgende:
49 hostages swapped for 180 ISIL terrorists, report claims
The terrorist group the Islamic State in Iraq and the Levant (ISIL) released 49 hostages who were abducted from the Turkish Consulate General in Mosul in June in exchange for Turkey's release of 180 key figures from the jihadist group, the Taraf daily reported on Thursday.
http://www.todayszaman.co(...)t-claims_360523.html
Dat ben was toch al duidelijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lijkt me reël.
Erdoğan zei ook "wat als we gevangenen hebben geruild? Zijn onze mensen dat niet waard? "
Veel landen doet dat overigens.
Verder blijkt hieruit dat Turkije nooit echt direct IS heeft gesteund, als ze zoveel IS gevangenen hadden..
Nee, die IS terroristen werden overgedragen door de Al-Tawhid brigade rebellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
Verder blijkt hieruit dat Turkije nooit echt direct IS heeft gesteund, als ze zoveel IS gevangenen hadden..
Ze hebben niet duidelijk genoeg afstand genomen. Helaasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou veel mensen lijken hier te beweren dat Turkije IS heeft opgericht danwel echt steunt
Die Koerden die stemmen op erdogan zien zichzelf niet eens als Koerd maar eerder als Moslim vandaar dat ze ook op erdogan stemmen. Van hun zal erdogan echt geen last krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef primakov het volgende:
Ahh, hoe percipieer jij situatie nu tussen Turkije en de PKK? Hier werd laatst een artikel gepost inhoudende dat Ocalan het staakt het vuren niet lang meer leek te handhaven indien de stad Kobani zou vallen mede door de weinige bereidwilligheid van de Turken om Koerden hun broeders te hulp te laten schieten?
Zouden de op Erdogan stemmende Koerden zich dan eindelijk eens achter de oren krabben omtrent de werkelijke belangen die hij heeft en zijn opstelling richten de Koerden in Syrië?
twitter:EjmAlrai twitterde op donderdag 02-10-2014 om 17:45:46#BreakingNews:Hundreds of Jabhat al-Nusra defecting to #IslamicState, leaving their position in Idlib and Aleppo & reaching Raqqa & Hasaka reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |