blei ook??quote:
zo was mijn (eerste) post ook niet bedoeld meis .. meer als in: het zorgt er voor dat je niet met kribels in bed ligtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, mijn humor staat ff uit maar het laatste waar ik nu behoefte aan heb is nog meer gepaniekvoetbal of alles wel perfect steriel is nu. Dat is het namelijk soberso niet, we roeien even met de riemen die we hebben en het is nu as good as it gets.
Tnxquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef mignonne het volgende:
Jemig sq het is wel echt de slechtste timing ooit. Ik duim echt voor je dat jullie er snel doorheen zijn, wat edn gedoe zo zeg. Je zei het zelf al in t vorige topic, komt goed. Maar het is wel vreselijk vervelend nu.
wat ik de eerste twee weken deed, was een spuitfles met verdund afwasmiddel meenemen naar bed. Zodra ik de woonkamer instapte voor m'n voeten en m'n eigen voeten ook, insprayen. Idem in de kinderkamers .. eitjes die niet opgezogen zijn, komen nl uit door trillingen, dus op het moment dat jij langs een eitje loopt, kan het uitkomen en op je been springen oid. Door het verdunde afwaswater verzopen ze vrijwel meteen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, sorry. Ik ben idd wat geprikkeldHet is goed zo. Vloer is bespoten, bed verschoond en gezogen, wieg weer helemaal afgehaald en bekleding in de was, katten in quarantaine. Meer kan ik nu niet doen, en vanaf morgen zijn de katten zelf hopelijk de vlooiendoders
maar...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx![]()
Zul je zien dat t vannacht begint ofzona de slijmrivier en de menstruatiepijn
Murphy
Klinkt hartstikke goed hoor!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, sorry. Ik ben idd wat geprikkeldHet is goed zo. Vloer is bespoten, bed verschoond en gezogen, wieg weer helemaal afgehaald en bekleding in de was, katten in quarantaine. Meer kan ik nu niet doen, en vanaf morgen zijn de katten zelf hopelijk de vlooiendoders
Wat een heerlijk kudtnummerquote:
potdikke, wat een geniale artistieke compositie! En zoveel charisma!quote:
oh my!quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
Balen van je vader Away![]()
Hier nog een mooi plaatje van gisterenmet dank aan mignonne.
[ afbeelding ]
vast een waterbreukje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
Ai... Stond oogaids op de bingokaart?quote:
of ooraids?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ai... Stond oogaids op de bingokaart?
Hahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha! Lucky boyquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds zaterdag. Heb t ook met de gynaecoloog besproken. Hij zegt dat t na de bevalling vanzelf over gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 06:38 schreef mignonne het volgende:
Heb je dat al langer zoë of is dat tintelen pas sinds kort?
en heb je verder klachten?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend leek het leuk(er) als het voor anderen een verrassing zou blijven. Vorige keer mocht iedereen het weten en dat vonden we uiteindelijk toch jammer (van buurvrouw tot bakker zeg maar, werkelijk iedereen vraagt het). Directe familie weet het wel, dat is echt onmogelijk. Maar maandag versprak ik me al gelijk toen ik met een vriendin naar naailes reed (op de weg én op je woorden letten gaat blijkbaar niet samen) dus dat ging al lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom willen jullie het geheim houden phaidra?
Ik vind dat zelf namelijk zo'n onmogelijke opgave
Misschien leest hij mee!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:56 schreef JufMariska het volgende:
Wij verklappen niks aan de bakker hoor PhaidraBeloofd!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, even wat katten gecheckt, maar ik zie op het eerste oog geen vlooien lopen terwijl ik er bij mijn oude scharminkel gisteren zo twintig uit kamde. Score!
SPOILER: sssst, niet doorvertellen hoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]Victory!!
oooohhhhhSPOILER: sssst, niet doorvertellen hoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Dat is toch bizar! Binnen 14 uurquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij hebben laatst ook een pipet Advantage gegeven, binnen no time zag onze kat er weer uit als een zwarte glanzende korstloze kat in plaats van de plukkerige vale korstenbaal die ze daarvoor was (we hadden het fenomeen vlo even gemist). En ik heb geen aandelen
oh lekker!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:34 schreef kwakz0r het volgende:
Phaidra (ohhh dat rechter pakje!!!)
En vlooienvictory voor SQ!
Ik overwoog om half zeven serieus om op te staan maar ben iets gaan lezen en weer lekker in slaap gevallen
ik laat het ook in het midden of we al een naam hebben, maar dat is meer omdat ik me schaam dat we er nog niet uitzijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Vlooien begrafenis
Wat ik wel ervaar over het vertellen van het geslacht, zodra je dit doet zijn er zoveel mensen ( in mijn omgeving althans ) die verder vragen; heb je al een naam? En als ik dan zeg '' ja al lang '' vragen ze ook gewoon onbeschaamd '' oh wat gaat het worden dan ''En zelfs als je dan zegt dat het geheim lijft, dan krijg je '' oh doe niet zo flauw joh, kun je toch gewoon vertellen? ''
De brutaliteit
Dat is overigens wel een goede, dat ga ik voortaan zeggen ipv: ja, al lang.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:57 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik laat het ook in het midden of we al een naam hebben, maar dat is meer omdat ik me schaam dat we er nog niet uitzijn. Das dan weer een plus aan single-zijn
![]()
Verder zeg ik vaak: dat zou ik je toch niet zeggenook al zou je het raden!
Ja echt? Oh, dat hebben wij gelukkig niet gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Vlooien begrafenis
Wat ik wel ervaar over het vertellen van het geslacht, zodra je dit doet zijn er zoveel mensen ( in mijn omgeving althans ) die verder vragen; heb je al een naam? En als ik dan zeg '' ja al lang '' vragen ze ook gewoon onbeschaamd '' oh wat gaat het worden dan ''En zelfs als je dan zegt dat het geheim lijft, dan krijg je '' oh doe niet zo flauw joh, kun je toch gewoon vertellen? ''
De brutaliteit
Ach, als ze maar 'Vanish', 'Dasty' en 'boenwas' kan spellenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
mijn poets is echt hilarisch op whatsapp, die kan ook niet zo goed Nederlands schrijven. Haar vocabulaire bestaat uit enkele zinnen, waaronder "hallo mag ik donderag komen puetsen" en "denk u veel" en "is goet."
Wehehe denken mensen echt dat het Henka zou kunnen worden ja?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja echt? Oh, dat hebben wij gelukkig niet gehadAlleen maar meewarige "als het maar niet echt Henka is.... " opmerkingen
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik gewoon niet meer naar buiten kan zonder tien gesprekjes te moeten voeren onderweg. Oh, loop je nog rond? Zit het er nog in? Gaat lekker toch! Je oogt nog zo fit? Is de babykamer af? BEN JE DR KLAAAAAAAR VOOR?
Meestal leuk, soms dodelijk frustrerend
Hehehe,quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ach, als ze maar 'Vanish', 'Dasty' en 'boenwas' kan spellen
Ja de mijne is dus poepchristelijk, op een uitbundige antilliaanse manier, dus de duckface profielfoto's wisselen zich af met glitterplaatjes van jezus en kruizen, en onderschriften gaan steevast over dankbaarheid en haar ontzettende christen-heid.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
mijn poets is echt hilarisch op whatsapp, die kan ook niet zo goed Nederlands schrijven. Haar vocabulaire bestaat uit enkele zinnen, waaronder "hallo mag ik donderag komen puetsen" en "denk u veel" en "is goet."
hoe laat mag je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:08 schreef Vlindur het volgende:
Godsamme. Ik ga haast dood van de zenuwen![]()
ja niemand aait je over je ballen en zegt "goed gedaan" he? zonde...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:06 schreef Nikooos het volgende:
Ik zeg altijd dat ze er bij mij wel aan mogen zitten, maar dat willen ze meestal niet
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:08 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moest met mijn tabletloze bestaan even nadenken over waarom je I voor een filmpje op het toilet zou zetten
Ik word wakker van vriendje dat gaat werken. Wake up licht begint rond vijf uur, radio half zes, hij staat op om kwart voor. Maar ik ben dan dus vanaf kwart over vijf wakker van t licht en hij draait zich om en slaapt door
niet dood gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:08 schreef Vlindur het volgende:
Meestal is dat dan wel een goede keuze jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja de mijne is dus poepchristelijk, op een uitbundige antilliaanse manier, dus de duckface profielfoto's wisselen zich af met glitterplaatjes van jezus en kruizen, en onderschriften gaan steevast over dankbaarheid en haar ontzettende christen-heid.![]()
LT we komen er wel uit hoor, hij vindt het gewoon nogal een grote beslissing, is het ook natuurlijk. Als hij meer "haast" had gehad dan ik, dan was de situatie precies andersom geweest denk ik. Maar eigenlijk is er niet zo heel veel keus, er is gewoon 1 naam die al vanaf het begin aanwezig is en nooit is weggeweest, en ik denk stiekem dat die het gewoon moet worden![]()
Maar vanavond gaan we naar het stadhuis en moet hij zijn vrucht erkennen![]()
HAHAHAHAHA, dusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja niemand aait je over je ballen en zegt "goed gedaan" he? zonde...
Ik hoop heel hard dat het dat ook is! En dat het knippert en spartelt! Ik stuur heel veel positieve zen jouw kant opquote:
+1. Ik heb kennelijk een soort aura.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij mij wil werkelijk nooit iemand aan mn buik zitten, op af en toe een vriendin en the occasional tante na.
Succes vlinder, hoe laat mag je?
Inderdaad. Maar goed, die 9 maanden dragen en het baren zijn ook wel iets meer waard natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja niemand aait je over je ballen en zegt "goed gedaan" he? zonde...
of je kijkt kwaad?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1. Ik heb kennelijk een soort aura.
nou we gaan daar heen, en dan moet hij een t-shirt aan met "ik ben de dader" erop, en dan spuugt die beamte in haar hand en hij ook, dan schudden ze erop en dan komt er bierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
niet dood gaan
[..]
Meestal is dat dan wel een goede keuze ja
Hoe gaat dat erkennen eigenlijk?
je bent wel lekker op dreef vandaag, da's al de tweede keer dat ik hardop zit te gnorkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nou we gaan daar heen, en dan moet hij een t-shirt aan met "ik ben de dader" erop, en dan spuugt die beamte in haar hand en hij ook, dan schudden ze erop en dan komt er bier
Oh ik dacht dat het met sperma was ipv spuug.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nou we gaan daar heen, en dan moet hij een t-shirt aan met "ik ben de dader" erop, en dan spuugt die beamte in haar hand en hij ook, dan schudden ze erop en dan komt er bier
Tof was dat he. Bij jullie geen symbolisch lied ingezet door alle ambtenaren?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, "daar moet een piemel in"quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tof was dat he. Bij jullie geen symbolisch lied ingezet door alle ambtenaren?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, "daar moet zat een piemel in"
daar ging mijn koffie ....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hmm goed punt. Moet ik een ander verzoeknummer aanvragen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, die fase ben je dan toch al wel voorbij?
t is vanavond pas hequote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En toen heb jij ze een lesje biologie gegeven?
Oi, bier. Dan moet ik langer vrij nemen dan alleen een ochtendje!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ach door die extra kosten voor het aanpassen van zooi bij de notaris, moet ik toch weer een paar biertjes laten staanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dat getrouwd zijn is in bepaalde opzichten toch handig. Al is het wel sneu dat mijn man nu een mooi bierritueel is ontnomen
ja nouja, dat is hier dus ook nog een vraag. Worden we nog halfoverkop geregistreerd partner? Of wachten we nog even en trouwen over een jaar ofzo? Zouden we het vanavond nog even verder over hebben.. Zelfs bij geregistreerd partnerschap zijn de rechten van de man rondom het kind net anders dan bij trouwen he? Maar in beide gevallen moeten er ook nog wat voorwaarden opgesteld worden, en daar willen we eigenlijk liever rust voor nemen ipv halsoverkop... en trouwen in een jurk maat walvis doe ik zowiezo nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dat getrouwd zijn is in bepaalde opzichten toch handig. Al is het wel sneu dat mijn man nu een mooi bierritueel is ontnomen
Gelukkig is trouwen wel gratis.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:21 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ach door die extra kosten voor het aanpassen van zooi bij de notaris, moet ik toch weer een paar biertjes laten staan
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:21 schreef Franny_G het volgende:
Dat erkennen van het kind vond ik op zich wel een mooi moment. Mijn vriend en ik hadden vooral de grap dat ik, toen het eenmaal gebeurd was, hem er definitief ingeluisd had. Dus ik maakte hem uit voor sukkel en hij mij voor geraffineerd kreng..
True, maar dat zou theoretisch gratis kunnen op maandagochtend ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig is trouwen wel gratis.
+2quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1. Ik heb kennelijk een soort aura.
SPOILER: buik rond 38 wekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:23 schreef Nikooos het volgende:
[..]
True, maar dat zou theoretisch gratis kunnen op maandagochtend ofzo
Oh, het kan inderdaad nog, dacht dat het was afgeschaftquote:Gratis huwelijk of geregistreerd partnerschap
U kunt op dinsdag om 9.15 en 9.30 uur gratis trouwen of een geregistreerd partnerschap aangaan. Het is een zeer eenvoudige ceremonie, zonder toespraak. De huwelijksvoltrekking of het geregistreerd partnerschap vindt plaats in een spreekkamer in het Stadskantoor. Deze kamer biedt ruimte voor 4 personen. Een gratis huwelijk is alleen mogelijk voor inwoners van Eindhoven.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
+2![]()
Vorige keer vroeg een buurvrouw met 38 weken: hee je bent zwanger! Wanneer ben je uitgerekend? Oh over 2 weken al?!?En mijn buik was toen ook echt niet heel klein, kijk maar:
Whahahaha, nee, die is niet bepaald te missen ofzoSPOILER: buik rond 38 wekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Crumpette, na de geboorte kunnen jullie gezamenlijk ouderlijk gezag aanvragen. Hoef je alleen een formulier voor in te vullen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja nouja, dat is hier dus ook nog een vraag. Worden we nog halfoverkop geregistreerd partner? Of wachten we nog even en trouwen over een jaar ofzo? Zouden we het vanavond nog even verder over hebben.. Zelfs bij geregistreerd partnerschap zijn de rechten van de man rondom het kind net anders dan bij trouwen he? Maar in beide gevallen moeten er ook nog wat voorwaarden opgesteld worden, en daar willen we eigenlijk liever rust voor nemen ipv halsoverkop... en trouwen in een jurk maat walvis doe ik zowiezo niet![]()
Maargoed, uit voorzorg dus eerst maar eens erkennen.
Ja, die kan je ook geen pak rijst geven om te strooien. Als je weer buiten komt en wacht op de rijstdouche, zijn ze natuurlijk weer gevlogen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Oh, het kan inderdaad nog, dacht dat het was afgeschaft![]()
Zit je gezellig aan de balie tussen de asielzoekers enzo
was in de gemeente waar ik destijds trouwde toch knapper geregeld. Wij konden gewoon gebruik maken van de gewone trouwlocatie, alleen het ceremonieel duurde een stuk korter etc. Voor mijn gevoel had ik een normale bruiloft, alleen die van mij kostte me alleen het aanvragen van de geboorteakte's omdat we in een andere gemeente waren geboren oid. oh en het trouwboekjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Oh, het kan inderdaad nog, dacht dat het was afgeschaft![]()
Zit je gezellig aan de balie tussen de asielzoekers enzo
Mijn moeder is ambtenaar van de burgerlijke stand en het maakt niet uit in welke gemeente je je kind erkent, dus mijn vriend heeft tegen mijn moeder gezegd dat wij seks hebben gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:21 schreef Franny_G het volgende:
Dat erkennen van het kind vond ik op zich wel een mooi moment. Mijn vriend en ik hadden vooral de grap dat ik, toen het eenmaal gebeurd was, hem er definitief ingeluisd had. Dus ik maakte hem uit voor sukkel en hij mij voor geraffineerd kreng..
Oh thanks! Kijk, dat biedt perspectiefquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:26 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Crumpette, na de geboorte kunnen jullie gezamenlijk ouderlijk gezag aanvragen. Hoef je alleen een formulier voor in te vullen.
http://www.rechtspraak.nl(...)ouderlijk-gezag.aspx
Daarvoor vonden ze me vast gewoon dik. *kras*quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whahahaha, nee, die is niet bepaald te missen ofzo
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:29 schreef Dot. het volgende:
[..]
Mijn moeder is ambtenaar van de burgerlijke stand en het maakt niet uit in welke gemeente je je kind erkent, dus mijn vriend heeft tegen mijn moeder gezegd dat wij seks hebben gehad
Succes Vlindur!
tot week 24 riep mijn schoonzus steeds: das niks joh, lijkt net alsof je een grote curry hebt gehad gisteren!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daarvoor vonden ze me vast gewoon dik. *kras*
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:37 schreef klumsy het volgende:
Niet bijgelezen maar net terug van de eerste echo
[ link | afbeelding ]
Ben 1dagje terug gezet dus nu 10 mei
Oh ja, dat is ook zo! Dan is nóg een termijnecho redelijk overbodig iddquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:46 schreef klumsy het volgende:
Nee, het is al bijzonder dat ik 1 dag terug gezet ben, ben zwanger via de medische molen dus weet nog net niet op het uur af hoe lang ik zeanger ben
Ben nu wel overgedragen aan de gyn en heb 22 oktober weer echo
Aaaaarrrgghhh!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:55 schreef Vlindur het volgende:
Oh klumsy wat fijn!!![]()
![]()
![]()
Hier is het smoordruk, We zitten nog wel even in de wachtkamer![]()
Hier kregen de buren op een gegeven moment medelijdenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja echt? Oh, dat hebben wij gelukkig niet gehadAlleen maar meewarige "als het maar niet echt Henka is.... " opmerkingen
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik gewoon niet meer naar buiten kan zonder tien gesprekjes te moeten voeren onderweg. Oh, loop je nog rond? Zit het er nog in? Gaat lekker toch! Je oogt nog zo fit? Is de babykamer af? BEN JE DR KLAAAAAAAR VOOR?
Meestal leuk, soms dodelijk frustrerend
ja maar jij was ook wel heul zielig. Ook die commentaren op jouw Facebookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier kregen de buren op een gegeven moment medelijden. En natuurlijk maandenlang roepen: 'het wordt nu wel zwaar he! Succes met de laatste loodjes' (de eerste dergelijke opmerking was van rond kerst. Kuiken is in maart geboren
)
Standaard reactie op *wat ik dan ook plaatste*: 'zeg, moet jij niet bevallen?'.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij was ook wel heul zielig. Ook die commentaren op jouw Facebook![]()
![]()
Vooralsnog geen last van eigenlijk! *afklopt*
Uiterlijk tot aan je persweeën.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
tot wanneer mag je autorijden? of staat daar niks voor? Gewoon tot wanneer je wil/kan?
Zolang jij wil! Ik paste op het laatst niet zo goed meer tussen stoel en stuur (maar wegens korte beentjes zit ik ook wel ver naar voren), dat was niet zo prettig. En concentratie was ook ver te zoeken, dus misschien was het niet zo heel veilig meer, eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
tot wanneer mag je autorijden? of staat daar niks voor? Gewoon tot wanneer je wil/kan?
Ja dat heb ik dus ook. ik zit normaal ook maximaal naar voor omdat ik anders niet de koppeling kan intrappenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zolang jij wil! Ik paste op het laatst niet zo goed meer tussen stoel en stuur (maar wegens korte beentjes zit ik ook wel ver naar voren), dat was niet zo prettig. En concentratie was ook vermte zoeken, dus misschien was het niet zo heel veilig meer, eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar nog niet in de auto wel op de fiets en op de scooter.
En in huis neem ik met mn schouders alle kasten en deurposten meeGelukkig heb ik daar in de auto ook geen last van, dat ik dus tegen dingen aan bots
Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. ik zit normaal ook maximaal naar voor omdat ik anders niet de koppeling kan intrappen![]()
Maar ik zit nog niet klem.
Concentratie merk ik al wel eigenlijkvoordeel is wel dat je auto niet met je mee uitdijt - dus zoals je met je buik overal tegenaan stoot, hoef je dat met je auto niet te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar nog niet in de auto wel op de fiets en op de scooter.
En in huis neem ik met mn schouders alle kasten en deurposten meeGelukkig heb ik daar in de auto ook geen last van, dat ik dus tegen dingen aan bots
![]()
mn buik stoot ik niet, mijn schouders wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
voordeel is wel dat je auto niet met je mee uitdijt - dus zoals je met je buik overal tegenaan stoot, hoef je dat met je auto niet te hebben
quote:
wacht maarrrquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:19 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mn buik stoot ik niet, mijn schouders wel.
Mooi he? Vond het ook zo bijzonder! Vooral die in afrika vond ik zo mooi om te zien, dat het daar allemaal zo 'natuurlijk' gaat!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
Voor de mensen met netflix: ik Bern de docu "babies" aan het kijken. Zonder commentaar mooie beelden van een opgroeiende baby in de VS, Japan, Mongolië en Afrika. Zo mooi om die ontwikkeling te zien die overal hetzelfde gaat maar toch ook heel anders
Het is een meisjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:23 schreef purebliss het volgende:
Hoe zat het bij jullie allemaal met de kwaaltjes? Ik had bij mijn beide jongens nergens last van maar nu op en top zwanger en ontzettend misselijkiemand nog tips?
Vanillevla en telkens kleine beetjes blijven eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:23 schreef purebliss het volgende:
Hoe zat het bij jullie allemaal met de kwaaltjes? Ik had bij mijn beide jongens nergens last van maar nu op en top zwanger en ontzettend misselijkiemand nog tips?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:26 schreef Vlindur het volgende:
En de hematoom was amper nog te zien. Het vloeien is ook ernstig minder, dus dat is prima!
Waterijsjes (voor het vocht, ik kreeg geen drinken meer weg), tuc koekjes, zoute stengels, simpele mariakoekjes, gember (als je daar tenminste niet van over je nek gaat), vla inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:23 schreef purebliss het volgende:
ik had gisteren ineens een plakkerige plek op mn buik/jurk. ik dacht "hoe dan" maar ik kom er blijkbaar precies mee tegen de rand van het vieze fornuisquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef AwayTL het volgende:
Fijn Vlindur!! Is de kans dat het hematoom alles mee trekt nu helemaal weg dan?
Ik ben de laatste tijd gewoon altijd een beetje schmutsig. Alles blijft op de vuik hangen. Nu ook weer tandpasta zie ik..
Dat denk ik wel. Ik ben nu gewoon nog steeds geen 12 weken, maar ik ben nu wel positief hoor!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef AwayTL het volgende:
Fijn Vlindur!! Is de kans dat het hematoom alles mee trekt nu helemaal weg dan?
Ik ben de laatste tijd gewoon altijd een beetje schmutsig. Alles blijft op de vuik hangen. Nu ook weer tandpasta zie ik..
Geen idee. Hij lag er behoorlijk dichtbij, maar de gynaecoloog moet er gewoon wat van vinden. En de vk gaf zelf aan dat ze het niet vaak meten en er dus ook niet zo goed in zijn en dat het verloop verder dus gewoon bepaald moest worden in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:26 schreef Skittles het volgende:
Zolena wat balen! Maar goed beter het zekere voor het onzekereWanneer gaan ze over op een keizersnee?
Die gelequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn stofjes zijn er
die met de konijnen is grijs, niet lichtblauw, licht is beetje gek (en jongetjes kunnen best dingen met iets roze erin aan). Ik wil er broekjes en/of shirtjes/truitjes van maken in de iets grotere maatjes. Heb ook nog zwarte tricot liggen voor zwarte broekjes en misschien 1 zwart shirtje...
[ link | afbeelding ]
Dankjewel voor de info mignonne. Nou ik zag op het schermpje van de vk dat het zo'n 8 mm wasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef mignonne het volgende:
Zolena wat klote! meestal als placenta dichter dan 1 cm op de rand van de bmm zit dan wordt er primair een keizersnede gedaan. Als hij er meer dan 2 cm vanaf zit dan kun je terug naar je verloskundige en zelfs ook gewoon thuis bevallen. Tussen de 1 en 2 cm wordt het per situatie bekeken hoe en wat.
Hoeveel verschil 1 zo'n lullige cm kan maken hè![]()
wanneer wordt de echo gemaakt?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:26 schreef Vlindur het volgende:
En de hematoom was amper nog te zien. Het vloeien is ook ernstig minder, dus dat is prima!
Hoe ver ben je? Ik heb het ook gehad, het werd met de 20wk echo geconstateerd. Ik ben nog iets van vier keer teruggeweest voor een echo daarna, maar met ruim 35 weken was het toch prima gelukkig! Ik zat er echt om in de rats dat ik van probleemloze fluitende zwangerschap opeens medisch zou worden en misschien een ks zou moeten om zoiets 'sufs'. Hopelijk trekt het bij jou ook nog bij!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:01 schreef Zolena het volgende:
[..]
Dankjewel voor de info mignonne. Nou ik zag op het schermpje van de vk dat het zo'n 8 mm was. Maar toen zei ze dus dat de meting in het ziekenhuis echt gedaan zou worden en ze heeft op mijn kaart alleen maar minder dan 2 cm opgeschreven. Dus misschien kunnen ze er nog een cm van maken.
![]()
Ik heb volgende week vrijdag een afspraak bij de gynaecoloog, weet niet of die ook gelijk een echo doet.
ja joh, en LT loopt ook nog voor op mij. Maakt me niks uitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij begint voor de geboorte al met wachtmaren?
Als je vanuit het niets rustig zittend op de bank ineens sterretjes ziet of lichtflitsen/donkere vlekken of bijvoorbeeld inene wazig gaat zien dan moet je sowieso bellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef Zoë23 het volgende:
Zolenadat is niet leuk
KwakzOrstofjes
Mignonnedoe ik!
Vond het vrijdag toch wel prettig in het ziekenhuis. (die sterretjes, is dat als je gewoon zit of loopt? Want als ik eventjes buk om iets op te pakken heb ik het de laatste weken sowieso. Gelukkig was mijn bloed en urine vrijdag goed)
Al 31 weken. Volgens vk was de kans dat het nog bijtrok niet meer zo groot. Misschien nog wel 2 mm dan hoop ik. Of dat vk niet zo goed kan meten en dat ik er daardoor nog 2 mm bij krijgquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:08 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Ik heb het ook gehad, het werd met de 20wk echo geconstateerd. Ik ben nog iets van vier keer teruggeweest voor een echo daarna, maar met ruim 35 weken was het toch prima gelukkig! Ik zat er echt om in de rats dat ik van probleemloze fluitende zwangerschap opeens medisch zou worden en misschien een ks zou moeten om zoiets 'sufs'. Hopelijk trekt het bij jou ook nog bij!
ik duim voor je dat de gyn iets positiever zal zijn en dat ie nog een ietsepietsje optrekt. Wie weet. Kan me goed voorstellen dat je er vreselijk van zou balen als je dan hebt wat mineola zegt, van een normale zwangerschap ineens naar een ks.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef Zolena het volgende:
[..]
Al 31 weken. Volgens vk was de kans dat het nog bijtrok niet meer zo groot. Misschien nog wel 2 mm dan hoop ik. Of dat vk niet zo goed kan meten en dat ik er daardoor nog 2 mm bij krijgIk vind het niet heel erg om niet thuis te mogen bevallen. Maar ik wel wel graag 'normaal' bevallen. Dus. Maar goed wat niet kan, kan niet, uiteindelijk is kindje belangrijker.
Is je vk ook echoscopist? Ik bleef wel bij de vk onder controle, maar ik moest voor die echo's steeds naar een echocentrum. Ik heb nooit een afstand gehoord (kon sowieso die hele placenta niet onderscheiden op een echoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef Zolena het volgende:
[..]
Al 31 weken. Volgens vk was de kans dat het nog bijtrok niet meer zo groot. Misschien nog wel 2 mm dan hoop ik. Of dat vk niet zo goed kan meten en dat ik er daardoor nog 2 mm bij krijgIk vind het niet heel erg om niet thuis te mogen bevallen. Maar ik wel wel graag 'normaal' bevallen. Dus. Maar goed wat niet kan, kan niet, uiteindelijk is kindje belangrijker.
Kan je van dat partnerschap niet 'scheiden', om daarna meteen te trouwen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:21 schreef Crumpette het volgende:
Hmm interessant allemaal, van dat je niet meer "echt" kan trouwen als je al geregistreerd partner bent!
Ik sta zelf niet zo te springen om partnerschap, heb dan liever dat we gewoon binnen een jaar of 2 trouwen. Maar zolang we niks regelen, behalve ouderlijk gezag enzo, kan mijn vriend bij wijze van spreke gewoon de sloten verwisselenen heb ik geen poot om op te staan. Het partnerschap leek ons vooral handig omdat ik dan meteen ook erfgenaam ben en we mijn naam ook op het huis kunnen zetten zodat ik hier zou kunnen blijven wonen mocht hem iets overkomen.
Damn lastig dit.
kan wel. wij hebben ook een geregistreerd partnerschap.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:21 schreef Crumpette het volgende:
Hmm interessant allemaal, van dat je niet meer "echt" kan trouwen als je al geregistreerd partner bent!
Ik sta zelf niet zo te springen om partnerschap, heb dan liever dat we gewoon binnen een jaar of 2 trouwen. Maar zolang we niks regelen, behalve ouderlijk gezag enzo, kan mijn vriend bij wijze van spreke gewoon de sloten verwisselenen heb ik geen poot om op te staan. Het partnerschap leek ons vooral handig omdat ik dan meteen ook erfgenaam ben en we mijn naam ook op het huis kunnen zetten zodat ik hier zou kunnen blijven wonen mocht hem iets overkomen.
Damn lastig dit.
Nou ze hebben een echo-apparaat. Ze controleerde het ook vanwege de 20 weken echo waar de placenta er ook al voor lag. Maar ze zei er dus inderdaad ook bij dat ze er in het ziekenhuis meer getraind mee waren dus dat daar de definitieve 'maat' gemeten zou worden. En qua maat, ik ben dus gewoon zo'n muts die mee kijkt op het schermpje als ze aan het meten zijn. Ze wees waar bmm en waar placenta lag, en trok daar toen een lijntje tussen. Dat was 8mm. Maar goed, alles is ook mogelijk. Ik probeer maar gewoon tot volgende week vrijdag me niet te druk te maken. Dan zien we daar wel wat ze er van zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Is je vk ook echoscopist? Ik bleef wel bij de vk onder controle, maar ik moest voor die echo's steeds naar een echocentrum. Ik heb nooit een afstand gehoord (kon sowieso die hele placenta niet onderscheiden op een echo) maar de echoscopisten waren steeds heel optimistisch. Ze verzekerden me allemaal dat dit nog prima kon bijtrekken tussen de zeg 30-36+ weken, terwijl ik echt dik in de stress zat. Want idd, ik wilde ook graag normaal bevallen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:29 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Kan je van dat partnerschap niet 'scheiden', om daarna meteen te trouwen?
Samenlevingscontract bij notaris vast laten leggen. Zijn jullie ook meteen elkaars erfgenaam. Anders moet je straks je zoon afkopen om in jouw huis te blijven wonenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:21 schreef Crumpette het volgende:
Damn lastig dit.
duur dat! uberhaupt, voorwaarden moeten al bij notaris en dat willen we liever gewoon maar 1 keer hoeven doen, niet nog een keer opnieuw voor een huwelijk. T lijkt net alsof alles wat je ineens moet regelen voor een baby komt allemaal 1000 euro moet kostenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Samenlevingscontract bij notaris vast laten leggen. Zijn jullie ook meteen elkaars erfgenaam. Anders moet je straks je zoon afkopen om in jouw huis te blijven wonen. (Look who's talking btw
) ( heb nog nooit een situatie gehoord waarin dat voorgekomen is hoor :p, maar gewoon voor het beeld)
Zolena, ik duim voor extra 2 mm. Wanneer moet je meten?
Bij ons was het gratisquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:43 schreef Skittles het volgende:
Wij hebben alleen het kind erkent. Ik vond de 35 euro voor dat stukje papier al duur
Tijdens mijn zwangerschap stonden er juist opvallend veel jonge mensen voor me op. Die 30/40 'ers bleven allemaal hardnekkig een andere kant op kijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:51 schreef AwayTL het volgende:
Godfried Bomans.. Dat een vrouw van middelbare leeftijd op moet staan voor een zwangere en dat de rest van de bus vol met studenten gewoon niet gaat staan he.. Ik heb eerder ook gewoon bejaarden uit een andere coupe gehaald om op mijn plek te zitten.
Crump, wij hebben ook niks geregeld naast gezag hoor. Komt vast goed.
Sticker van vk! Zij zijn ook voor thuis bevallen en willen zich daar wel hard voor maken!!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Tijdens mijn zwangerschap stonden er juist opvallend veel jonge mensen voor me op. Die 30/40 'ers bleven allemaal hardnekkig een andere kant op kijken![]()
![]()
Oh en erkennen was hier ook gratis geloof ik. Ik moest er wel een afspraak voor maken en we moesten echt op gesprek bij een ambtenaar die er dan zogezegd "iets leuks" van zou maken. Dat leuks kwam er op neer dat er een grefo tegenover ons zat die probeerde te benadrukken dat het nog niet te laat was om te trouwen en die daarna met tegenzin de akte van erkenning af gaf
Sorry, in mijn hoofd was het dus veel duurderquote:De erkenning van een kind kost niets. U krijgt gratis een afschrift mee van de erkenningsakte. Dit afschrift neemt u mee bij de geboorteaangifte.
Uittreksel erkenningsakte ¤ 12,50
Volgens mij staat daar dat het afschrift van de erkenningsakte gratis is, maar de akte zelf niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:11 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Hier in de gemeente moet je voor alles een afspraak maken. Op de site staat trouwens
[..]
Sorry, in mijn hoofd was het dus veel duurder(alsnog stom voor dat stukje papier)
Maar ik begreep hieruit dat het gratis was, alleen was de man van de gemeente het niet met mij eens
Ohhh mijn eierstokken, wat doe je?!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ik ga met S altijd 'soepeltjes' de rotonde over 'wiiiiiii'doet ze dan
We maken er een feestje van zo in de autoen K3 op natuurlijk (nooit gedacht dat ik dat op zou zetten
) Maargoed. Een zingende peuter is
Buikbaby's vinden het blijkbaar ook gezellig
Ik dacht dat wij al laat waren met dat gezag bij de jongstequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:41 schreef mignonne het volgende:
crump gewoon nu kint erkennen en gezag aanvragen na bevalling en dan daarna rustig nadenken over trouwen and the likes![]()
Kans dat er iets in de tussentijd gebeurd waardoor er weet ik veel wat moet gebeuren is niet erg groot. En als je niet hals over kop wilt trouwen/registreren moet je dat vooral niet doen.
Hier voor allebei erkend en voor oudste gezag aangevraagd, van jongste moeten we dat nog steeds doenik denk dat we gewoon binnenkort maar ns moeten trouwen, I guess
mijnes heeft geen paspoort of id-kaartquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij al laat waren met dat gezag bij de jongste(maand of 3 of zo)
Heb eerst haar paspoort aangevraagd en toen gezag(niet per se om die reden hoor, maar kwam wel goed uit zo
)
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:24 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Ohhh mijn eierstokken, wat doe je?!![]()
![]()
Goed om te weten! Dankjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je vanuit het niets rustig zittend op de bank ineens sterretjes ziet of lichtflitsen/donkere vlekken of bijvoorbeeld inene wazig gaat zien dan moet je sowieso bellen.
Sterretjes komen wel vaker voor bij bijv. idd bukken en dan vooral ook weer (te) snel overeind komen, of bijv. warm douchen ofzo. Als zoiets eens een keertje gebeurd dan maak ik me daar niet heel erg druk om; als het zo is dat je om de haverklap bij de allerminste inspanning al klachten van je zicht hebt dan is het denk ik wel goed om even te overleggen.
Fijn dat het bloed en de urine vrijdag goed was, das in elk geval prettig om in het achterhoofd te hebben, toch? Het is alleen wel goed om alert te blijven op signalen/symptomen dus nouja, als er weer iets is, weer bellen. In zulke gevallen liever 100 x onderzocht en 100 x okay bevonden dan te weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck, ik heb alleen punt 14 gedaanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:18 schreef JufMariska het volgende:
Deze kwam net voorbij op FB:
http://www.pregnantchicke(...)-pregnancy-checklist
En wij zijn getrouwd, al een tijdje, dus hier geen hendige tips & tricks over erkennen enzo. Oh, en Zoë, ik heb mijn eigen achternaam gehouden, vond het ivm werk en mijn bedrijfsnaam niet zo praktisch om van naam te veranderen. Nog geen idee natuurlijk of dat straks als moeder-van-zoon-met-andere-achternaam ineens alsnog verandert, maar dan wel alleen privé en niet als fotograaf (anders slaat mijn bedrijfsnaam nergens meer op)
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:19 schreef Nikooos het volgende:
Gegroeid!! Het lijkt opeens een mensje
Nu baal ik er helemaal van dat ik er niet bij was
Maar de 15 mogen we weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
15e is al snel! Oh en de 20 weken echo is dan nog zoveel leuker. Echt een heel beweeglijk mensje, voetjes, handjes![]()
Vriendin ging ook allemaal zeggen dat het zwaaide enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:23 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
15e is al snel! Oh en de 20 weken echo is dan nog zoveel leuker. Echt een heel beweeglijk mensje, voetjes, handjes
Oja die eerste zwaai is echt zo leuk hè! Zwijmel, zuchtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:28 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Vriendin ging ook allemaal zeggen dat het zwaaide enzo
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:19 schreef Nikooos het volgende:
Gegroeid!! Het lijkt opeens een mensje
Nu baal ik er helemaal van dat ik er niet bij was
Maar de 15 mogen we weer!Hej, je staat niet in de OP, wanneer is je vriendin uitgerekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Officiële datum hebben we nog niet gehad. Maar eigen berekening was 3 mei, bij de eerste echo zou het dan weer 10 mei zijn. Maar nu staat ze op 9 weken en 3 dagen, maar ik ben slecht in rekenen, dus ik weet niet wat de datum dan wordtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hej, je staat niet in de OP, wanneer is je vriendin uitgerekend?
Wij hebben bij het laatste kaartje gewoon geen achternamen erbij gezet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:04 schreef Zoë23 het volgende:
[..]![]()
[..]
Goed om te weten! Dankje
Precies dat is zeker waar. De gyn vond dat ik wel erg lang in het ziekenhuis moest blijven vrijdag. Had volgens hem sneller gekund en hij was bang dat ik daardoor niet meer zou bellen. Toen heb ik aangegeven dat ik het juist fijn vind dat ze de tijd nemen en alles goed onderzoeken.
AwayTLfijn!
Vlindurprachtige echo
Erkenning/gezag etc.
We zijn geregistreerd partner (en verloofd)
Vind het irritant dat op het geboortekaartje 2 achternamen staan![]()
(en S met hun achternaam en ik met die aan mij.. )
Dus misschien haal ik die weg gewoon weg
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:29 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oja die eerste zwaai is echt zo leuk hè! Zwijmel, zucht![]()
http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:38 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Officiële datum hebben we nog niet gehad. Maar eigen berekening was 3 mei, bij de eerste echo zou het dan weer 10 mei zijn. Maar nu staat ze op 9 weken en 3 dagen, maar ik ben slecht in rekenen, dus ik weet niet wat de datum dan wordt
De 15 zullen we van de eigen VK wel datum krijgen.
Om en nabij zoiets ja. Zal vast als bevrijdigsdag voelenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/
Die is lekker makkelijk
4 mei dus
*ergens eind april begin mei*
nee niet echt, behalve rust nemen en uitzitten/liggen. Cola drinken en van die misselijkheidspillen vragen aan de vkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:23 schreef purebliss het volgende:
ja, nu nog weeënquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:45 schreef Skittles het volgende:
Maar wel al mooi 2 cm in the pocket!
Ja, alleen niet vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:49 schreef WupWup het volgende:
[..]
En komt je verloskundige je nu alsnog strippen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, alleen niet vandaagWas al stressvol genoeg zo.
ik vind het spannend!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, alleen niet vandaagWas al stressvol genoeg zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |