blei ook??quote:
zo was mijn (eerste) post ook niet bedoeld meis .. meer als in: het zorgt er voor dat je niet met kribels in bed ligtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, mijn humor staat ff uit maar het laatste waar ik nu behoefte aan heb is nog meer gepaniekvoetbal of alles wel perfect steriel is nu. Dat is het namelijk soberso niet, we roeien even met de riemen die we hebben en het is nu as good as it gets.
Tnxquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef mignonne het volgende:
Jemig sq het is wel echt de slechtste timing ooit. Ik duim echt voor je dat jullie er snel doorheen zijn, wat edn gedoe zo zeg. Je zei het zelf al in t vorige topic, komt goed. Maar het is wel vreselijk vervelend nu.
wat ik de eerste twee weken deed, was een spuitfles met verdund afwasmiddel meenemen naar bed. Zodra ik de woonkamer instapte voor m'n voeten en m'n eigen voeten ook, insprayen. Idem in de kinderkamers .. eitjes die niet opgezogen zijn, komen nl uit door trillingen, dus op het moment dat jij langs een eitje loopt, kan het uitkomen en op je been springen oid. Door het verdunde afwaswater verzopen ze vrijwel meteen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, sorry. Ik ben idd wat geprikkeldHet is goed zo. Vloer is bespoten, bed verschoond en gezogen, wieg weer helemaal afgehaald en bekleding in de was, katten in quarantaine. Meer kan ik nu niet doen, en vanaf morgen zijn de katten zelf hopelijk de vlooiendoders
maar...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx![]()
Zul je zien dat t vannacht begint ofzona de slijmrivier en de menstruatiepijn
Murphy
Klinkt hartstikke goed hoor!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, sorry. Ik ben idd wat geprikkeldHet is goed zo. Vloer is bespoten, bed verschoond en gezogen, wieg weer helemaal afgehaald en bekleding in de was, katten in quarantaine. Meer kan ik nu niet doen, en vanaf morgen zijn de katten zelf hopelijk de vlooiendoders
Wat een heerlijk kudtnummerquote:
potdikke, wat een geniale artistieke compositie! En zoveel charisma!quote:
oh my!quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
Balen van je vader Away![]()
Hier nog een mooi plaatje van gisterenmet dank aan mignonne.
[ afbeelding ]
vast een waterbreukje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
Ai... Stond oogaids op de bingokaart?quote:
of ooraids?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ai... Stond oogaids op de bingokaart?
Hahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha! Lucky boyquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds zaterdag. Heb t ook met de gynaecoloog besproken. Hij zegt dat t na de bevalling vanzelf over gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 06:38 schreef mignonne het volgende:
Heb je dat al langer zoë of is dat tintelen pas sinds kort?
en heb je verder klachten?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend leek het leuk(er) als het voor anderen een verrassing zou blijven. Vorige keer mocht iedereen het weten en dat vonden we uiteindelijk toch jammer (van buurvrouw tot bakker zeg maar, werkelijk iedereen vraagt het). Directe familie weet het wel, dat is echt onmogelijk. Maar maandag versprak ik me al gelijk toen ik met een vriendin naar naailes reed (op de weg én op je woorden letten gaat blijkbaar niet samen) dus dat ging al lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom willen jullie het geheim houden phaidra?
Ik vind dat zelf namelijk zo'n onmogelijke opgave
Misschien leest hij mee!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:56 schreef JufMariska het volgende:
Wij verklappen niks aan de bakker hoor PhaidraBeloofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |