Aan het overwerken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bronson die in de avond luistert
hoezo?quote:
primaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Pharrell heeft een nieuwe single. Vrijdag MH.
Geschreven, geproduceerd en uitgebracht door W. Mutsaers. Wat een held.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Ik zet mijn geld op Sjakkelienquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:36 schreef alors het volgende:
Wat ontzettend debiel en niet grappig dat 'socializen' van 90s nummers. Typisch Giel dus.
Schijtlolligheden als Nobody's Wifi en Soca Boys met Unfollow The Leader.quote:
Wat zou ie overhouden aan al die gratis reclame bij Giel?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:41 schreef alors het volgende:
[..]
https://twitter.com/JOR_ID hier meer hilariteit.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zou ie overhouden aan al die gratis reclame bij Giel?
Dat was mijn eerste gedachte jaquote:
Neequote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet gewoon al wakker zijn?
Onmogelijk. Breng die laptop gewoon terug voor dat ze wakker is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet gewoon al wakker zijn?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Onmogelijk. Breng die laptop gewoon terug voor dat ze wakker is.
Impossível. Traga laptop acaba de voltar antes de acordar .
Jouw Portugees is beter dan dat van mij.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verdomme wat ben je zuur vandaagquote:
Morgen is ie er gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:56 schreef alors het volgende:
Nou ik ben wel weer klaar met de aids van Giel, zelfs 90s nummers kunnen dit niet redden.
Er was een accu over.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdomme wat ben je zuur vandaag
Verdomme.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen maar zuurdesem bij Bakker Bart vandaag?quote:
Yup.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen maar zuurdesem bij Bakker Bart vandaag?
Eens met plintquote:
Mwoah, de nummers van zijn eerste cd zijn beter.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens met plint
Virtual insanity is wel erg goed.
Wat gebeurt hier nu weerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dag jongens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:42 schreef hornage het volgende:
Ze zingt altijd uit volle borsten mee![]()
[ afbeelding ]
Tsja, Prince he.quote:
Ik vind het maar aanstellerige muziek. Daarnaast lijkt hij op een My little pony,quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:10 schreef Bronson het volgende:
[..].
Gisteravond was Gold.![]()
![]()
![]()
Alors is het met mij eens.
Hehe. Het is wel een machofiguurtje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind het maar aanstellerige muziek. Daarnaast lijkt hij op een My little pony,
Lifesaver in landen zonder fatsoenlijk eten.quote:
Nee.quote:
Dat sowieso.quote:
Zaterdagmiddag kwam ie voorbij, geloof ik!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Heb je Foolish Games eigenlijk al langs horen komen? Vind het iedere keer als ik je username zie een groot gemis dit jaar.
Ah, toen had ik wat beters te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag kwam ie voorbij, geloof ik!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor CG:
http://www.buzzfeed.com/e(...)-let-you-down#rngzp8
Ah, een laptopswitch met Muisquote:
Daar zitten zulke moeilijke mensen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
CUL / Wat is dat vegetarische eten vreselijk
Goed topic.
Niet eensquote:
Ik word ook vrij verdrietig van PietVerdriet. Maar RobinOok is ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar zitten zulke moeilijke mensen.![]()
Vooral die RobinOok. De tering, het zal je vriendin maar zijn.
Ik wilde hetzelfde vragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de songtekst hiervan?
Jijquote:
Het is een puristische kneuzenkermisquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word ook vrij verdrietig van PietVerdriet. Maar RobinOok is ook![]()
waardig
En dan heb je nog Iwanius.
Around The World (x100)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de songtekst hiervan?
144 keerquote:
Ik zag haar vanochtend nog in mijn brood.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maria, you gotta see her
Wat een tekst is dat ook
Hoi mede-oldbiequote:
Hoi Wolfjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi muisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles goed?
Ik vind het wel leuk hoor dat je weer naar het kikkerlandje komtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Wolfje
Ja alles is goed.
Uhm nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor dat je weer naar het kikkerlandje komt
... en stiekem vind jij dat ook wellllllllll
Hallon.quote:
Als je hier 1 week bent wel je echt niet meer terug naar mexihoera grandosquote:
Het is Mexilhoeira Grande. En nee ik zal altijd terug willen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je hier 1 week bent wel je echt niet meer terug naar mexihoera grandos
Ik geloof er niks van!!!!!!!!! Toen je hier wegging was je stikzenuwachtig dit dat allesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En nee ik zal altijd terug willen.
Duh ik had nog nooit zo lang zonder mijn moeder gezeten of in het buitenland gewoond met mensen die ik niet ken in een land dat ik niet ken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!!!!!!!!! Toen je hier wegging was je stikzenuwachtig dit dat alles
Ik vind het stoer dat je bent gegaanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duh ik had nog nooit zo lang zonder mijn moeder gezeten of in het buitenland gewoond met mensen die ik niet ken in een land dat ik niet ken.
quote:
Het origineel van City to City is beter inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van City to City is beter inderdaad.
Nou dat dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van City to City is beter inderdaad.![]()
![]()
Maar allebei vind ik niks. Dit skip ik als ik Automatic luister, zo erg is het.
quote:
Zo diep zit hetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn top 5 ook rond:
1. Mariah Carey - Emotions
2. City to City - The Road Ahead
3. De Sjonnies - Dans je de hele dag met mij
4. Flashback - Black Betty
5. R.E.M. - Everybody Hurts
Kortgezegd:quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kortgezegd:
Ik zit vol met emoties terwijl ik rijd en uitkijk over een lege weg omdat ik de hele nacht met Zwarte Betty heb gedanst en zij teveel op mijn voeten heeft staan stampen, de snol heeft me pijn gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
Wie wil weten wat er onder Pino z'n veren zit?
Op welke conspiracy website ben jij geweest dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
BNWquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op welke conspiracy website ben jij geweest dan?
Die mensen daar moet je ook niet geloven. Ze proberen je te hersenspoelen daar.quote:
Staan genoeg dingen die gewoon waar zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die mensen daar moet je ook niet geloven. Ze proberen je te hersenspoelen daar.
Dat is opgenomen bij het gemeentehuis in mijn oude gemeentequote:
Was vanwege Distant Sun van Crowded House.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef MarijeH het volgende:
Ik hoor van een kennis dat mijn naam werd genoemd bij het nummer Everybody Hurts van REM. Ik heb dat nummer helemaal niet in mijn 90s request lijst staan. Dat is raar.
Ok bedankt. Ik dacht al.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was vanwege Distant Sun van Crowded House.
Het origineel van Robin S is beter.quote:
Zoals mijn sig al zegt: Het kan raar lopenquote:
Ja, leuk. Die grap nog nooit gehoord ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoals mijn sig al zegt: Het kan raar lopen
humorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoals mijn sig al zegt: Het kan raar lopen
En dat zeg jijquote:
Godverdomme!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef JaneDoe het volgende:
ik had een beavis en butthead shirt![]()
en droeg die ook nog in t openbaar_____!!!
Een modderflippin' klassieker!quote:
huh-huh-huh!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef JaneDoe het volgende:
ik had een beavis en butthead shirt![]()
en droeg die ook nog in t openbaar_____!!!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:50 schreef Pandaplint het volgende:
Dit vind ik bijna net zo erg als Abba.
Ik vind dit stom.quote:
Sersjee was blij dat ie even buiten de deur was.quote:
quote:
RIP aan de nabestaanden!11!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens 30+ graden hier. Ik zweet weg.
quote:
quote:
quote:
Het huwelijksbootje?quote:
Hahaquote:
Wat ik mij afvroeg: zit je ook wel eens met rubbereend in bad? XDquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!!
[..]
Nee, rubbereend is onderweg![]()
Neen, wij douchen lieverquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik mij afvroeg: zit je ook wel eens met rubbereend in bad? XD
Ik hoop toch met de auto!quote:
Gaan jullie in het kader van de nineties Titanic naspelen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, wij douchen liever
[..]
Ik hoop toch met de auto!![]()
Al gaan we straks wel op een boot. Een ijzeren.
The Blowfish.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heette dat nummer van Hootie?
Onderzoeksjournalistiek!!11!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:04 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme wat een niveau weer bij de NOS![]()
Zometeenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Pandaplint het volgende:
Is het bananenlied trouwens al eens gedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik weet niet of ik nu nog wel met je wil trouwen hoor.quote:
Ik mag mijn liefde niet uiten voor bananen en boswachters?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel met je wil trouwen hoor.
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers omdat je vanmorgen die BC link postte voor mequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag mijn liefde niet uiten voor bananen en boswachters?
Om mee te zingen jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
Hier zou je toch spontaan je auto van in de vangrail parkeren?
Ik zing ook gewoon mee met deze hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |