tja dat kan natuurlijk ook, maar je kunt je ook wat meer verdiepen in wat je je lichaam en het milieu (en andere levende wezens) aandoet met dat speklapje.quote:Op maandag 29 september 2014 13:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gewoon een speklapje op de grill gooien.
Heb ik ook nooit ontkent.quote:Op maandag 29 september 2014 13:44 schreef k_man het volgende:
Je had het ook in vier woorden kunnen zeggen: ik kan niet koken.
Deze week nog een geweldige spruitjesschotel met spek en gehakt gegeten. Moeders keuken.quote:Op maandag 29 september 2014 13:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gewoon een speklapje op de grill gooien.
Ik had die Tafu nu juist van de AH. Heb ik het slecht getroffen ?quote:Op maandag 29 september 2014 13:50 schreef Pixxie. het volgende:
Ben 4 jaar vega geweest en vond dat 'vlees' prima te doen.
Het is wel even wennen maar daarna is het best lekker![]()
Vooral van AH merk
Tofu lust ik ook niet hoorquote:Op maandag 29 september 2014 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had die Tafu nu juist van de AH. Heb ik het slecht getroffen ?
Ok. Dan was het een slechte eerste kennismaking met vegetarisch voedsel.quote:Op maandag 29 september 2014 14:12 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Tofu lust ik ook niet hoorMaar die burgers etc zijn wel lekker
Die gehakt is ook goed te toen
Dat jij geen lekker vegetarisch eten kunt maken, wil niet zeggen dat vegetarisch eten vreselijk is.quote:Op maandag 29 september 2014 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit ontkent.
Wat wil je zeggen ?
Ik laat uit de Hollandsche pot door m'n moeder maken terwijl ze niet lesbisch is.quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat jij geen lekker vegetarisch eten kunt maken, wil niet zeggen dat vegetarisch eten vreselijk is.
jij bent dan ook (net als ik) dol op de Aziatische keuken..quote:Op maandag 29 september 2014 14:00 schreef RobinOok het volgende:
Ik ben geen vegetariėr maar zou zonder tofu toch niet willen leven.
Ga ik dan eerdaags eens proberen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Snap niet waarom vegetariers altijd met tofu komen, tempeh is veel lekkerder en heeft een mooie kauwbare structuur
Met die redenatie (alles in een rangorde plaatsen) zou ik alleen nog biefstuk eten....quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Snap niet waarom vegetariers altijd met tofu komen, tempeh is veel lekkerder en heeft een mooie kauwbare structuur
Snel een erwt onder robins matras legquote:Op maandag 29 september 2014 17:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Met die redenatie (alles in een rangorde plaatsen) zou ik alleen nog biefstuk eten....
Piet eet ook bijna altijd biefstukquote:Op maandag 29 september 2014 17:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Met die redenatie (alles in een rangorde plaatsen) zou ik alleen nog biefstuk eten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |