Hij is waarschijnlijk naar een concert van AmenRa geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
hey matthijs zegt niet eens "hardste band van belgië"
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk naar een concert van AmenRa geweest.
Jimmy Fallon, en al die andere Amerikaanse talkshows zijn totaal niet grappig. Misschien als je een Amerikaan bent maar dat ben ik niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
Fallon heeft wel leuke dingetjes, maar niet geschikt voor TVDD.
Smakelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik genieten van heerlijke taco's onder het genot van Amerikaanse schijtlol.
[ afbeelding ]
Groetjes!
Lekkerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik genieten van heerlijke taco's onder het genot van Amerikaanse schijtlol.
[ afbeelding ]
Groetjes!
quote:
Wel een lekker livebandje dat AmenRa. 2x live gezien, 2x genot.quote:
eet smakelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
Geen nasi?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
Zijn jullie daar al? Bij mij was triggerfinger nog bezigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Rustig Nico, nu ga je weer over je woorden struikelen.
bzzz bzzz mag ik dat zegg0n, adriaan ha ha haquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |