quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:09 schreef rival het volgende:
Sta je dan op de wilhelminakade op zoek naar het grootste schip ter wereld...
Nergens te zien
yvonne even pmenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:13 schreef Prospos het volgende:
Hallo,
Ik probeer al een tijdje te mailen naar het contactadres voor het keldertje alleen krijg ik dus altijd dat de inbox niet beschikbaar is, nu al een maand. Iemand tips?
HA, was er gister. Toen wel om 10.00 uur, maar om 14.00 niet meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:09 schreef rival het volgende:
Sta je dan op de wilhelminakade op zoek naar het grootste schip ter wereld...
Nergens te zien
DM mij even, Yvonne is op vacantioneee..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:13 schreef Prospos het volgende:
Hallo,
Ik probeer al een tijdje te mailen naar het contactadres voor het keldertje alleen krijg ik dus altijd dat de inbox niet beschikbaar is, nu al een maand. Iemand tips?
Done.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
DM mij even, Yvonne is op vacantioneee..
Dramaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:04 schreef Dqod het volgende:
Pizza op de grond gevallen. Dan maar bestellen
Ik bestel toch. Is toch een sprookjeseinde?quote:
Face down ass up ook zekerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:04 schreef Dqod het volgende:
Ik doe al 8 maanden niet aan seksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ken nog een spelletje.
Het heet seks
Oeh, pizzaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:04 schreef Dqod het volgende:
Yup. Waren de katten heel blij meequote:
Ah bahquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, pizza
Ik heb stamppot zuurkool
Dit weekend? :$ ben een beetje druk, maar daar maak ik wel tijd voorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg, wanneer gaan we weer spelletjes doen?
Uh, dat kan wel denk ik. Maar als het niet kan, kan het niet héquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit weekend? :$ ben een beetje druk, maar daar maak ik wel tijd voor
25e? Hmm denk dat het wel lukt, maar einde van de maand dus moet ff kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
Trouwens vin,
Ga mee uit 25'oktkber. Komen nog wat mensen!
Tonijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:21 schreef Dqod het volgende:
Daarom. Hoeven ze de hele maand niks meer
En nu een keer weer tonijn vinneh
Maar hij s binnen dus latah
Ben nu ff op bezoek ergwns maar spreek jw straks wel aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, dat kan wel denk ik. Maar als het niet kan, kan het niet hé
[..]
25e? Hmm denk dat het wel lukt, maar einde van de maand dus moet ff kijken
[..]
Tonijn
Maar eet smakelijk
Hey VA, hoe is t?quote:
Is goedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben nu ff op bezoek ergwns maar spreek jw straks wel aan.
Lekker, lekker en nog eens lekker!quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker, lekker en nog eens lekker!
#DeBaron #BassieEnAdriaan
Nee, daar doe ik niet aanquote:
Nicequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aanMaar wel lekker van me af gemept
Ja, maar niet al mijn agressie kan ik in seks stoppen, dat gaat foutquote:
Matige seks dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar niet al mijn agressie kan ik in seks stoppen, dat gaat fout
Neverquote:
Moet een beetje vent toch wel aankunnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Never
Maar het kan ook te ver gaan eh. Heb veel woede in me :$
Ze doet geen kerelsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet een beetje vent toch wel aankunnen.
Plus na een paar keer een mep terug is dat ook wel over
LOLOLOLquote:
Nee, dat betekend dat ik nog harder moet zoeken naar bdsm vrouw-vrouw plaatjes (zonder tieten), anders klopt het niet meerquote:
Prima, alleen wel wat moe. Met jou?quote:
Drive in bioscoop, gaafquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga goed!
Vanavond naar de drive in bioscoop
You?
Wel ok.quote:
Fijn is datquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel ok.
Zit me enorm te irriteren aan een collega die een meeting inplant en vervolgens niet komt opdagen.
Ach ja, hij had mijn hulp nodig, kan hij het nu uitzoeken ook.quote:
Betaald jouw baas dat?quote:
Ik heb wel korting via mijn werk ja. En ik heb de vrijheid om uit te klokken. Tenminste als ik geen afspraken heb. Het is 's ochtends doordeweeks lekker rustig in de sportschool, dus ideaalquote:
Naar een hele toepasselijke film volgens mij, Greasequote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drive in bioscoop, gaafWelke film?
![]()
Ik ga ook goed![]()
Nice!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Naar een hele toepasselijke film volgens mij, Grease
Hey youquote:
Hello. Is it me you're looking forquote:
Alwaysquote:
Bohquote:
Ahwquote:
quote:
'sup :$quote:
zo'n matje, voor je in je nek, maar dan de sportieve versie :$quote:
Ja, voor buikspieroefeningen die ik van de fysio heb gekregen. Daar wordt mijn onderrug sterker vanquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
zo'n matje, voor je in je nek, maar dan de sportieve versie :$
Aah zo, voor thuis. Maar kan je dat niet zonder matje dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:49 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja, voor buikspieroefeningen die ik van de fysio heb gekregen. Daar wordt mijn onderrug sterker van
Er vloog bijna koffie uit mijn mondquote:
Als jij denkt dat het goed voor je rug is om op een koude harde grond buikspieroefeningen te doen, dan kan het inderdaad zonder matje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Aah zo, voor thuis. Maar kan je dat niet zonder matje dan?
Ik zei nergens dat het goed was voor je rug, ik vroeg alleen of het niet zonder kon. Maar dat kan dus wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het goed voor je rug is om op een koude harde grond buikspieroefeningen te doen, dan kan het inderdaad zonder matje.
Ja natuurlijk kan datquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het goed was voor je rug, ik vroeg alleen of het niet zonder kon. Maar dat kan dus wel.
Zo simpel kan het dus zijn...quote:
Dat is die jongen van The Wonder Years.quote:
Ja, ik nietquote:
O je had het over mij, ja klopt.quote:
Als is dat de ongewilde 'hard to get' versie.quote:
Knuffelenquote:
Lolololquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Als is dat de ongewilde 'hard to get' versie.
quote:
quote:
Wanneer gaan wij knuffelen?quote:
We'll meet some day, dan krijg jij een knuffel van mequote:
You're such a dirty, dirrrrty guyquote:
Als het een lelijke vrouw geweest was werkte hetv ast niet zoquote:
Die moet je even uitleggenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als het een lelijke vrouw geweest was werkte hetv ast niet zo![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
We'll meet some day, dan krijg jij een knuffel van me
Nee, opbokken met je legosteentjesquote:
Het ging toch om die "slaying makes me horny" nou jaquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het ging toch om die "slaying makes me horny" nou janeem een geil wijf, zet er een willekeurige tekst bij waar het woord geil in staat en wij mannen zijn om
Ah zo. Hier ook wel hoor, hoewel.. Een chick kan nog zo lekker ende heet zijn, als ze geen inhoud heeft hoeft het van mij nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het ging toch om die "slaying makes me horny" nou janeem een geil wijf, zet er een willekeurige tekst bij waar het woord geil in staat en wij mannen zijn om
There therequote:
In be4; dan moet je er wat in stoppen, heeft ze ook inhoud.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah zo. Hier ook wel hoor, hoewel.. Een chick kan nog zo lekker ende heet zijn, als ze geen inhoud heeft hoeft het van mij niet![]()
[..]
There there
Maar een vrouw die vampieren afslacht heeft toch per definitie inhoud?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah zo. Hier ook wel hoor, hoewel.. Een chick kan nog zo lekker ende heet zijn, als ze geen inhoud heeft hoeft het van mij niet![]()
[..]
There there
Gvdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In be4; dan moet je er wat in stoppen, heeft ze ook inhoud.
Touche. Helaas ontmoet ik niet veel Slayers in mijn levenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar een vrouw die vampieren afslacht heeft toch per definitie inhoud?
Maar wat versta je onder inhoud?
Ik wilde die al niet makenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In be4; dan moet je er wat in stoppen, heeft ze ook inhoud.
Maar dat is voor 1 nacht toch genoeg soms? Of werk jij zo nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Touche. Helaas ontmoet ik niet veel Slayers in mijn leven
Inhoud, uitstraling, een verhaal. Niet zo'n bimbo die alleen looks heeft en verder niks
Zo werk ik niet neequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar dat is voor 1 nacht toch genoeg soms? Of werk jij zo niet
Tsja dat is het man - vrouw verschil dan denk ik zo. Een nacht (of in ieder geval een paar uurtjes) dan is een heel leuk / lekker uiterlijk ook al fijn. Zeker voor als het maar heel kort is misschien wel leuker dan lelijk met inhoud.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo werk ik niet neeOok niet voor 1 nacht. #Kannievandieslettehouwe :$
Ik wil wat leuks, zelfs voor 1 nacht
Nah, ik snap het wel I guess.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tsja dat is het man - vrouw verschil dan denk ik zo. Een nacht (of in ieder geval een paar uurtjes) dan is een heel leuk / lekker uiterlijk ook al fijn. Zeker voor als het maar heel kort is misschien wel leuker dan lelijk met inhoud.
Oke kom ik even lekker oppervlakkig over
Ja hoor val maar alleen maar op de meest zeldzame groepquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, ik snap het wel I guess.
Lelijk met inhoud is trouwens ook geen optie. Of mooi met inhoud, of gewoon niet
Fapze, sedan![]()
Ja ey, moet toch wat :$quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja hoor val maar alleen maar op de meest zeldzame groep![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ey, moet toch wat :$Dan heb je wellicht gewoon de mazzel precies het type te zijn voor het soort vrouw waar je op valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
I'd like to think soquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan heb je wellicht gewoon de mazzel precies het type te zijn voor het soort vrouw waar je op valt
Sowieso uitstraling. Dat is toch wel het belangrijkste. Dat is voor mij ook een groot onderdeel van iemand omschrijven als mooi.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Touche. Helaas ontmoet ik niet veel Slayers in mijn leven
Inhoud, uitstraling, een verhaal. Niet zo'n bimbo die alleen looks heeft en verder niks
Smakelijk etenquote:
Zolang het maar niet spuitend isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zolang het maar niet spuitend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]Het is nog geen eens Kerst Sinterklaas en jij zit alweer aan de paaseieren? Of vind je ze nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Niet dat soort eitjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is nog geen eens Kerst Sinterklaas en jij zit alweer aan de paaseieren? Of vind je ze nu pas?
Totdat de vellen aan je vingers hangen van het uitpellen van het omhulsel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet dat soort eitjes
Hoewel ik die nou ook wel zou eten
You got that rightquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Totdat de vellen aan je vingers hangen van het uitpellen van het omhulsel.
Was nicequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, ik snap het wel I guess.
Lelijk met inhoud is trouwens ook geen optie. Of mooi met inhoud, of gewoon niet
Fapze, sedan![]()
ik hen nog geen koffiezet apparaatquote:
Ach troost je, ik ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik hen nog geen koffiezet apparaat
mijne hebben? ding lekt vaak zodat het apparaat begint te sissen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik hen nog geen koffiezet apparaat
Ja eh, neequote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:26 schreef perro. het volgende:
[..]
mijne hebben? ding lekt vaak zodat het apparaat begint te sissen.
quote:
Goed hoorquote:
niet zo goedquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed hoorEn hoe gaat het met jou?
neehoorquote:
whatsup? Die stalkers?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
niet zo goed. maar komt wel weer goed
[..]
neehoor
Jawel, mits juiste persoon uiteraardquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
niet zo goed. maar komt wel weer goed
[..]
neehoor
ik wijk er niet over uitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
whatsup? Die stalkers?
die moet ik da nog tegekomenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel, mits juiste persoon uiteraard
mkay, is koelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik wijk er niet over uit
[..]
die moet ik da nog tegekomen
neequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel toch. Niet aan het daten?
Niks mis met zwetende stomende seks om daarna samen lekker te douchen.quote:
Kan echt niet inderdaad. Smerig hoor, seksquote:
Dat weet ze stiekem wel hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met zwetende stomende seks om daarna samen lekker te douchen.
Datenquote:
Eh wat? Alsof vrouwen altijd heilig zijn...quote:
Vrij vreemde opmerking ineens iddquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Eh wat? Alsof vrouwen altijd heilig zijn...
Juist.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
Emo SC.
Jullie kunnen klagen of er wat aan veranderen
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
Emo SC.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
Emo SC.
Ik klaag niet. Daten is leukquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
Emo SC.
Ja dat zegt dus weinig mbt een vervolg bij mijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Je hebt toch evengoed een leuke date gehad.
Ja geen idee dus. Volgende week vrijdag gaat ze terug voor een week, en tot die tijd is het volop werken voor haar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:30 schreef zeefje het volgende:
fax hoe loopt het nou af met je deense?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja geen idee dus. Volgende week vrijdag gaat ze terug voor een week, en tot die tijd is het volop werken voor haar.
Ze kan zelf toch ook komen en anders date je verder. Zo moeilijk is het uiteindelijk niet, of denk je dat die vrouwen anders zijn en niet dezelfde twijfels als wij mannen hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zegt dus weinig mbt een vervolg bij mij
Jawelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dude, waarom altijd zo serieus. Krijg echt een punthoofd van jou af en toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
[..]
JawelWaarheid als een koe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je niet doen, dat schijnt niet aantrekkelijk te zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, waarom altijd zo serieus. Krijg echt een punthoofd van jou af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Met een 100% failure rate kan ik niet denken in termen van 'het is niet zo moeilijk'. Nee theoretisch niet nee, dat snap ik ook welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze kan zelf toch ook komen en anders date je verder. Zo moeilijk is het uiteindelijk niet, of denk je dat die vrouwen anders zijn en niet dezelfde twijfels als wij mannen hebben
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een 100% failure rate kan ik niet denken in termen van 'het is niet zo moeilijk'. Nee theoretisch niet nee, dat snap ik ook welAlleen zo werkt het helaas niet.
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook geen falen want je leert ervan en ervaring voor later. Zelfs met dingen die op een bepaald moment zwaar kut zijn. En dan kan je 2 dingen doen, als een klein kind gaan lopen janken op dat moment of denken 'fuck it' waarvoor zou ik.
[..]
[ afbeelding ]
Ja fuck it x 100. Dat houdt ook op uiteindelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook geen falen want je leert ervan en ervaring voor later. Zelfs met dingen die op een bepaald moment zwaar kut zijn. En dan kan je 2 dingen doen, als een klein kind gaan lopen janken op dat moment of denken 'fuck it' waarvoor zou ik.
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal nietquote:
Gvd, keihard gelachenquote:
Dqod die niet weg wil;quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet
#Addicted
[..]
Gvd, keihard gelachen![]()
quote:
Ik was even aan het naaienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was even aan het naaienKom maar niet help ik je met naaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar niet help ik je met naaienLaat me met rust, ouwe zuignapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik zou je echt zo'n harde mep tegen je schouder geven irl en vervolgens tyfushard lachen en in mn broek zeiken :$quote:
I know that feel broquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
Fok down, dacht even dat mijn leven voorbij was.
Je zou niet durven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je echt zo'n harde mep tegen je schouder geven irl en vervolgens tyfushard lachen en in mn broek zeiken :$
Dqod weer he, altijdquote:
grapjasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zou niet durven.
[..]
Dqod weer he, altijd
Welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zou niet durven.
[..]
Dqod weer he, altijd
Ja, dat nog net wel?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel
Ik durf wel in mijn broek te zeiken
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel
Ik durf wel in mijn broek te zeiken
Ho, daar ging al een drupjequote:
Ja jij bent wel van de plasseks?quote:
Kan je ook posten zonder plaatjes?quote:
Ja, naarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms ben je echt een nare gast jongen
Ik doe niet eens watquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms ben je echt een nare gast jongen
Nee, dat is teveel werk, typen enzo.quote:
Nee die plaatjes opzoeken niet...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe niet eens wat
[..]
Nee, dat is teveel werk, typen enzo.
quote:
Dqod weet. Die is ook expert plaatjes zoeker.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die schudt hij zo uit zijn mouw joh
Wat is nicequote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Is nice.
Maar ik ga ff lekker heet douchen![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dqod weet. Die is ook expert plaatjes zoeker.
GVD NEE, WANT SARAH SHAHIquote:
Alleen de laatste twee.quote:
Dat ben je al jongen!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
GVD NEE, WANT SARAH SHAHI.. JE MAAKT ME HELEMAAL PARA GEAKK
Mhmquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ben je al jongen!
[ afbeelding ]
Zo beter? He, he, he?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
MhmShane.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ander is wel leuk. :$Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
DOE NIET ZO BOOSquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shane.
Die ander is wel leuk. :$
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
MhmDoe dan een goed plaatje. Waarbij iedereen z'n browser waarschijnlijk crasht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe dan een goed plaatje. Waarbij iedereen z'n browser waarschijnlijk crasht.GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
GvdIk ga toch geen fucking vergrootlas pakken man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook daar zie je weinigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:10 schreef aeque het volgende:
Doe mij deze dame maar:
[ afbeelding ]
Curves![]()
Luie hondquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga toch geen fucking vergrootlas pakken man!
[..]
Ook daar zie je weinig
Je hoeft niet altijd veel te zien om het tochquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga toch geen fucking vergrootlas pakken man!
[..]
Ook daar zie je weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Guiltyquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd veel te zien om het tochte vinden.
Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vleesch hoor je te keuren toch
Of pak je bij de supermarkt ook alles op de tast?![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Guilty
[..]
Jawel.
Of pak je bij de supermarkt ook alles op de tast?
quote:
Nee maar je kan ook niet alles uit de verpakking halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Guilty
[..]
Jawel.
Of pak je bij de supermarkt ook alles op de tast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door aeque op 02-10-2014 23:33:39 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Zoek ik er een voor jou, zoek jij er een voor mij. Deal?quote:
En meteen weer bijdehandquote:
Tetten mogen nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar je kan ook niet alles uit de verpakking halen.
Zo beter?
Beter ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, ik verzin het niet.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En meteen weer bijdehand
[..]
Tetten mogen niet![]()
[..]
Beter ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag ook ja, vrouwelijke variant dan
En dan daarna zo in slaap vallen als in dat gifje van mij
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |