quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:09 schreef rival het volgende:
Sta je dan op de wilhelminakade op zoek naar het grootste schip ter wereld...
Nergens te zien
yvonne even pmenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:13 schreef Prospos het volgende:
Hallo,
Ik probeer al een tijdje te mailen naar het contactadres voor het keldertje alleen krijg ik dus altijd dat de inbox niet beschikbaar is, nu al een maand. Iemand tips?
HA, was er gister. Toen wel om 10.00 uur, maar om 14.00 niet meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:09 schreef rival het volgende:
Sta je dan op de wilhelminakade op zoek naar het grootste schip ter wereld...
Nergens te zien
DM mij even, Yvonne is op vacantioneee..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:13 schreef Prospos het volgende:
Hallo,
Ik probeer al een tijdje te mailen naar het contactadres voor het keldertje alleen krijg ik dus altijd dat de inbox niet beschikbaar is, nu al een maand. Iemand tips?
Done.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
DM mij even, Yvonne is op vacantioneee..
Dramaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:04 schreef Dqod het volgende:
Pizza op de grond gevallen. Dan maar bestellen
Ik bestel toch. Is toch een sprookjeseinde?quote:
Face down ass up ook zekerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:04 schreef Dqod het volgende:
Ik doe al 8 maanden niet aan seksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ken nog een spelletje.
Het heet seks
Oeh, pizzaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:04 schreef Dqod het volgende:
Yup. Waren de katten heel blij meequote:
Ah bahquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, pizza
Ik heb stamppot zuurkool
Dit weekend? :$ ben een beetje druk, maar daar maak ik wel tijd voorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg, wanneer gaan we weer spelletjes doen?
Uh, dat kan wel denk ik. Maar als het niet kan, kan het niet héquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit weekend? :$ ben een beetje druk, maar daar maak ik wel tijd voor
25e? Hmm denk dat het wel lukt, maar einde van de maand dus moet ff kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
Trouwens vin,
Ga mee uit 25'oktkber. Komen nog wat mensen!
Tonijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:21 schreef Dqod het volgende:
Daarom. Hoeven ze de hele maand niks meer
En nu een keer weer tonijn vinneh
Maar hij s binnen dus latah
Ben nu ff op bezoek ergwns maar spreek jw straks wel aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, dat kan wel denk ik. Maar als het niet kan, kan het niet hé
[..]
25e? Hmm denk dat het wel lukt, maar einde van de maand dus moet ff kijken
[..]
Tonijn
Maar eet smakelijk
Hey VA, hoe is t?quote:
Is goedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben nu ff op bezoek ergwns maar spreek jw straks wel aan.
Lekker, lekker en nog eens lekker!quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker, lekker en nog eens lekker!
#DeBaron #BassieEnAdriaan
Nee, daar doe ik niet aanquote:
Nicequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aanMaar wel lekker van me af gemept
Ja, maar niet al mijn agressie kan ik in seks stoppen, dat gaat foutquote:
Matige seks dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar niet al mijn agressie kan ik in seks stoppen, dat gaat fout
Neverquote:
Moet een beetje vent toch wel aankunnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Never
Maar het kan ook te ver gaan eh. Heb veel woede in me :$
Ze doet geen kerelsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet een beetje vent toch wel aankunnen.
Plus na een paar keer een mep terug is dat ook wel over
LOLOLOLquote:
Nee, dat betekend dat ik nog harder moet zoeken naar bdsm vrouw-vrouw plaatjes (zonder tieten), anders klopt het niet meerquote:
Prima, alleen wel wat moe. Met jou?quote:
Drive in bioscoop, gaafquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga goed!
Vanavond naar de drive in bioscoop
You?
Wel ok.quote:
Fijn is datquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel ok.
Zit me enorm te irriteren aan een collega die een meeting inplant en vervolgens niet komt opdagen.
Ach ja, hij had mijn hulp nodig, kan hij het nu uitzoeken ook.quote:
Betaald jouw baas dat?quote:
Ik heb wel korting via mijn werk ja. En ik heb de vrijheid om uit te klokken. Tenminste als ik geen afspraken heb. Het is 's ochtends doordeweeks lekker rustig in de sportschool, dus ideaalquote:
Naar een hele toepasselijke film volgens mij, Greasequote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drive in bioscoop, gaafWelke film?
![]()
Ik ga ook goed![]()
Nice!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Naar een hele toepasselijke film volgens mij, Grease
Hey youquote:
Hello. Is it me you're looking forquote:
Alwaysquote:
Bohquote:
Ahwquote:
quote:
'sup :$quote:
zo'n matje, voor je in je nek, maar dan de sportieve versie :$quote:
Ja, voor buikspieroefeningen die ik van de fysio heb gekregen. Daar wordt mijn onderrug sterker vanquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
zo'n matje, voor je in je nek, maar dan de sportieve versie :$
Aah zo, voor thuis. Maar kan je dat niet zonder matje dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:49 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja, voor buikspieroefeningen die ik van de fysio heb gekregen. Daar wordt mijn onderrug sterker van
Er vloog bijna koffie uit mijn mondquote:
Als jij denkt dat het goed voor je rug is om op een koude harde grond buikspieroefeningen te doen, dan kan het inderdaad zonder matje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Aah zo, voor thuis. Maar kan je dat niet zonder matje dan?
Ik zei nergens dat het goed was voor je rug, ik vroeg alleen of het niet zonder kon. Maar dat kan dus wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het goed voor je rug is om op een koude harde grond buikspieroefeningen te doen, dan kan het inderdaad zonder matje.
Ja natuurlijk kan datquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het goed was voor je rug, ik vroeg alleen of het niet zonder kon. Maar dat kan dus wel.
Zo simpel kan het dus zijn...quote:
Dat is die jongen van The Wonder Years.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |