Ik mis de kopjes sport en forum topics enzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dat het een paar minpuntjes heeft, maar over het algemeen gaaf.
We? Jijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
ja we zijn net een half uurtje te laat met het nieuwe deel
Wat wil jij dan? Fel rode letters op een groene achtergrond op een blauwe pagina?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is weer een typisch danny-ontwerp met veel te weinig contrast. Maar beter dan wat het was.
idd.. zag geen forum lijstje of filmpjes ding meer... close pagequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik mis de kopjes sport en forum topics enzo.
Neuh, maar als je wilt inloggen zou het bijvoorbeeld praktisch zijn als je de tekstinputs kunt zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Fel rode letters op een groene achtergrond op een blauwe pagina?
Oh, die kan ik gewoon goed zien. Niet dat ik ooit uitlog...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, maar als je wilt inloggen zou het bijvoorbeeld praktisch zijn als je de tekstinputs kunt zien.
En meer van datsoort dingen.
Niet dat ik ooit op de FP komquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die kan ik gewoon goed zien. Niet dat ik ooit uitlog...
Verandering is verbetering!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:28 schreef CherryLips het volgende:
waarom moest het nou weer veranderd worden
Precies, en die dingen vond ik leuk. Beetje reviews bekijken, een blik in nieuwe topics waar je vaak de leukste topics uithaalde.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:18 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. zag geen forum lijstje of filmpjes ding meer... close page
Zegt de azijn pisser van het topic!quote:
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topicsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, en die dingen vond ik leuk. Beetje reviews bekijken, een blik in nieuwe topics waar je vaak de leukste topics uithaalde.
Iets met glitters en kittensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Fel rode letters op een groene achtergrond op een blauwe pagina?
Ik heb er gisteren iets op gepostquote:
Stilstand is achteruitgang!quote:
Da's toch kut, of niet dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Een kut zou voor mij trouwens wel verandering zijn.
En is die nieuwe gebouwd om Djeezzzzz er vanaf te houden?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren iets op gepost
Was daarna ook meteen wel weer genezen.
Een kut is kut ja.quote:
Niet kutquote:
Klinkt goed. Volgende stap is Bollywood!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet kut
Gevraagd om in een korte film te spelen, als bad guy. Zaterdag eerste repetitie.
Gevraagd door t Parktheater om last minute nog met een stuk mee te doen. Zondag eerste repetitie.
Wordt druk
Chatma chatmaaaaa, hey chatma chatmaaaa!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Volgende stap is Bollywood!
Ze vreten je op daar met je blonde haar, zo de tandoori oven inquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chatma chatmaaaaa, hey chatma chatmaaaa!
Misschien van het weekend eens bestellen, is lang geledenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Zo ontzettend lekker Indiaas gegeten zondag
En niet eens met mij samen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Zo ontzettend lekker Indiaas gegeten zondag
Dat zou verandering betekenen:quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Nooit iets veranderen! altijd alles zo laten! Alles!
Je hebt de swing al te pakken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chatma chatmaaaaa, hey chatma chatmaaaa!
En dan na een weekje klagen krijg je waarschijnlijk weer de optie om de oude lay out te gebruikenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:08 schreef stbabylon het volgende:
Voor iedereen die roept dat de nieuwe FP kut is, maar dan blij zijn want ze komen toch nooit op de FP... Het forum krijgt exact dezelfde make-over.
En Godtje, Djeez is er gewoon nog.
Sorry, als wij ooit samen naar Londen gaan, neem ik je mee naar dat restaurant.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, als wij ooit samen naar Londen gaan, neem ik je mee naar dat restaurant.
Al was het Japans van zaterdag ook zeer goed te doen
Of na een week zijn we t toch weer gewendquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan na een weekje klagen krijg je waarschijnlijk weer de optie om de oude lay out te gebruiken
Ik weet wel zeker van niet, is allemaal nieuwbouw.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan na een weekje klagen krijg je waarschijnlijk weer de optie om de oude lay out te gebruiken
nopequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze is in het echt slimmer dan Sheldonquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:40 schreef Cue_ het volgende:
Ze kan t hebben. Maar vind t niet mooier
Ze wil zeker van der domme blonde imago af. Maar dan moet ze der mond gewoon niet open doen
(Mocht ze op dezelfde manier praten als in de serie)
Iedereen moet voor zichzelf beslissen hoe zij/hij het doet. Ik vind het bijzonder lekker om te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind kort haar echt zo goed als nooit een goed idee
Het kortste dat ik het tijdens mijn volwassen leven heb gehad was schouderlengte
Dat vind ik nou juist dikke onzin, dat kort altijd pittig is. Genoeg pittige vrouwen met lang haar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:50 schreef Elvi het volgende:
Is ze niet wat jong voor een kort, pittig kapsel?
Volgens mij is het vooral een uitdrukkingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist dikke onzin, dat kort altijd pittig is. Genoeg pittige vrouwen met lang haar.
Zolang ze maar niet zo praat als in de seriequote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is in het echt slimmer dan Sheldon
Ja, klopt, maar er is niks 'pittigs' aan Penny. Dus in dit geval slaat het nergens op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral een uitdrukking
Dat haar past dus niet bij der karakterquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar er is niks 'pittigs' aan Penny. Dus in dit geval slaat het nergens op.
Want vrouwen met kort haar kunnen alleen maar pittig zijn? Onzin!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat haar past dus niet bij der karakter
Natuurlijk, of niuja dat proberen ze te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want vrouwen met kort haar kunnen alleen maar pittig zijn? Onzin!
Kort haar heeft geen reet te maken met gedragquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, of niuja dat proberen ze te zijn
Het heeft te maken met makkelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Kort haar heeft geen reet te maken met gedrag
Je hebt niks te verliezen toch? Je bent happy waar je nu bent, dus kan alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Over 10 min in Hengelo en gesprek. Vind t toch wel spannend worden
Moagh niet super happy.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt niks te verliezen toch? Je bent happy waar je nu bent, dus kan alleen maar beter worden.
Ehm, over het algemeen is lang haar meer werk dan kort hoorquote:
You white knightquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het geil en tof. Iedereen die dat niet vindt is een Sheldon.
Dat zeg ik toch? Of je bedoelt t andersomquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, over het algemeen is lang haar meer werk dan kort hoor
Oh haha ja nee, ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Of je bedoelt t andersom
Of nouja ik vind lang haar makkelijk
En zo komme die lelijke appelwangen nog meer uitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:50 schreef Elvi het volgende:
Is ze niet wat jong voor een kort, pittig kapsel?
Jawel. Pittig en/of lesbisch. Of jolig. ZO IS HET NU EENMAAL!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want vrouwen met kort haar kunnen alleen maar pittig zijn? Onzin!
Jij vindt t gewoon geil omdat je ook een beetje op jongens valtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het geil en tof. Iedereen die dat niet vindt is een Sheldon.
Dan maar wennenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet, is allemaal nieuwbouw.
Gelukkig hebben we de fappening fotos met lang haar nogquote:
Bij mannen vind ik lang haar mooierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vindt t gewoon geil omdat je ook een beetje op jongens valt
Ja, nou dan snap ik t. Je draait t gewoon om. Mannen lang haar en vrouwen kort haarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik lang haar mooier
Nee! dat is het... ah shut up!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nou dan snap ik t. Je draait t gewoon om. Mannen lang haar en vrouwen kort haar
Wat is daar leuk aan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Zo, even van Sloterdijk naar zuid in de baas z'n tijd
Tussen de stinkende mensen in de metro zitten is toch awesome! Vooral na tienen, want dan zijn er zeker weten alleen maar werklozen en studentenquote:
Geen idee. Ik fiets in de stad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tussen de stinkende mensen in de metro zitten is toch awesome! Vooral na tienen, want dan zijn er zeker weten alleen maar werklozen en studenten
Dit was t werk of de crush?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Zo dat was t gesprek, moet zeggen, het voelt goed op een 1 of andere manier.
Dat was t werk ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit was t werk of de crush?
Werk? Crush is vanavond?
Grote zak geld gekregen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Zo dat was t gesprek, moet zeggen, het voelt goed op een 1 of andere manier.
Krijg max eind volgende week een eerste voorstelquote:
En terecht, zij willen je terug, en je moet nu van A'dort naar Hengelo, dus veel verder.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg max eind volgende week een eerste voorstel
Het moet natuurlijk eerst besproken worden met t management aangezien ik flink wat meer vraag dan ik vroeger kreeg.
Afoort-Oldenzaal. Maar zal dan wel verhuizen als ik t doe. Was Deventer dan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:
En terecht, zij willen je terug, en je moet nu van A'dort naar Hengelo, dus veel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |