Ik dacht al zoiets...quote:
kippiNsoep meneerquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:26 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht al zoiets...
* Belsezar schuift ibuprofentje en kippesoep naar Cue
Hmm.. staat nog niet eens gepland deze weekquote:
Ik maak het van slechts 1 kip, dus we hebben het beide foutquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kippiNsoep meneer
Waarom deed je dat niet toen ik echt ziek wasToen moest ik m'n eigen kippensoep maken
Kan niet anders dan dat ik dat hier vermeld hebquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik maak het van slechts 1 kip, dus we hebben het beide fout
En hoe moest ik weten dat je ziek was?!?!?
Ik lees niet alles terugquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat ik dat hier vermeld heb
De band geeft weer een optreden?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Zaterdag is ook de reunie van de Rocks.. ja dat gaat niet samen met werkweekend.. hmm eens kijken hoe of wat
Zuipen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. staat nog niet eens gepland deze week
Owja toch welDonderdag met die oud klasgenoot
![]()
En het heeele weekend met t werkuitje![]()
Kut jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
Ik moet ernstig minder gaan zuipen om mijn gewicht wat te reduceren.Maar het is zo lekker.
!
meer sporten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
Ik moet ernstig minder gaan zuipen om mijn gewicht wat te reduceren.Maar het is zo lekker.
!
Google?!?!quote:
Ik doe het nog op drie plekkenquote:
Ik heb tot nu toe geluk, het doet niks met mijn gewicht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:35 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht 20 jarig bestaan is pas 1 november.. zat scheel te kijken ofzo *veegt zweet van hoofd*
Sommige dingen doet Google best goed. Gebruik ook GMail. Al zijn ze natuurlijk wel evil.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Google?!?!
Je was toch een apple fanboy?
Jaja, praat het maar goed voor jezelfquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige dingen doet Google best goed. Gebruik ook GMail. Al zijn ze natuurlijk wel evil.
Ik moet ook een paar kilo verliezen, binnenkort maar eens een paar sapdagjes doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik drink val ik juist af
Maar ik doe vooral shotjes (en volgens mij is dat lager in cal dan bier, je kunt er in ieder geval minder van weg werken) en als ik dronken ben eet ik niet
Het gevaar zit in de katerdag er na.... dan wil ik meestal alleen friet of zo
Sapdagjes zijn zo'n onzin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, praat het maar goed voor jezelf
[..]
Ik moet ook een paar kilo verliezen, binnenkort maar eens een paar sapdagjes doen
Ipv Sia die zingt: I drink to get drunk, zing jij I drink to lose weight?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik drink val ik juist af
Maar ik doe vooral shotjes (en volgens mij is dat lager in cal dan bier, je kunt er in ieder geval minder van weg werken) en als ik dronken ben eet ik niet
Het gevaar zit in de katerdag er na.... dan wil ik meestal alleen friet of zo
Ik heb het overwogen maar de leverschade leek me niet het beste ideequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ipv Sia die zingt: I drink to get drunk, zing jij I drink to lose weight?
Het werkt anders prima voor mijquote:
Nou, zo'n lever zet idd op, dus op ene gegeven moment komt er een keerpunt dat die lever ZO vet gaat worden dat je weer aankomtquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar de leverschade leek me niet het beste idee
Ja, dan ligt t dus gewoon aan je eetpatroon aanpassen en niet aan 2 daagjes sap drinkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het werkt anders prima voor mij
Al moet je na een dagje niks eten en alleen maar sapjes drinken natuurlijk niet los gaan met eten.
Mijn vader heeft daar twee stukken aan elkaar gesoldeerd, is in de loop der tijd los gegaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe of wat kon het dan ontstaan? Of geen idee?
Is alleen op den duur zo slecht voor je tandenquote:
Oh just shut it magere henkie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan ligt t dus gewoon aan je eetpatroon aanpassen en niet aan 2 daagjes sap drinken
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan door drankquote:
Dus je valt niet af door de drank maar door uren te dansen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan door drank
Nee, ik neem een paar shotjes/borrels en dan ga ik dansen tot ik er bij neer val. Dus geen tijd/zin om te eten of fris te drinken
Je mag me alleen storen voor nog een shotje
Ik vind t gewoon knap dat mensen na AL die jaren en na ALdie bewijzen nog STEEDS denken dat crash dieetjes werken, buiten t korte termijn effect. Echt heel knap. Dan ben je gewoon 10x erger dan een ezel. Die stoot zich geen 2x. De mens? 2.000x.quote:
Van tequilla val ik wel af, aangezien mijn maag me dan de komende 3 uur niet meer met rust laat tot alles leeg isquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je valt niet af door de drank maar door uren te dansen.
Rhutjes volgende dieet: fles tequila en muziek
Natuurlijk komt het niet echt door de drankquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je valt niet af door de drank maar door uren te dansen.
Rhutjes volgende dieet: fles tequila en muziek
Nog even en je hebt een buikjequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon knap dat mensen na AL die jaren en na ALdie bewijzen nog STEEDS denken dat crash dieetjes werken, buiten t korte termijn effect. Echt heel knap. Dan ben je gewoon 10x erger dan een ezel. Die stoot zich geen 2x. De mens? 2.000x.
En ik ben niet mager meer. Ik heb een groene BMI en ben al 10kg aangekomen
Toen ik een jaar of 20 was ben ik 3 dagen ziek geweest van tequila. Sindsdien drink ik die troep echt nooit meerquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van tequilla val ik wel af, aangezien mijn maag me dan de komende 3 uur niet meer met rust laat tot alles leeg is
Heb ik al.quote:
Ja ik ben er dus ook 1x ZO ziek van geworden dat mijn maga nu meteen alles er uit gooit als er een druppeel inkomtquote:[..]
Toen ik een jaar of 20 was ben ik 3 dagen ziek geweest van tequila. Sindsdien drink ik die troep echt nooit meer
Jij een buikje?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al.
[..]
Ja ik ben er dus ook 1x ZO ziek van geworden dat mijn maga nu meteen alles er uit gooit als er een druppeel inkomt
Hoe oud ben jij nu?quote:
34, hoezo?quote:
Dan idd maar goed dat je er op tijd achter bent gekomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vader heeft daar twee stukken aan elkaar gesoldeerd, is in de loop der tijd los gegaan.
Dat heb ik al jaren niet meer gelukkig, net zoals dat de kamer niet meer draait als ik dronken in bed lig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Van drank moet ik sowieso kotsen de volgende dag.. dus goed als dieet
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren niet meer gelukkig, net zoals dat de kamer niet meer draait als ik dronken in bed lig.
Wat was dat een ramp zeg...
Mijn vader had me op een gegeven moment geleerd hoe je het draaien kon stoppen. Een voet of hand naast het bed op de vloer leggen. Werkte fantastischquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu je het zegtDat draaien heb ik ook al heel lang niet meer meegemaakt. Wat een vaag gevoel was dat.
Nu vind me maag me gewoon niet leuk, wil het eruit hebben. En als ik eenmaal bezig ben, stopt het ook niet, totdat ik een middagdutje heb gedaan![]()
Echt.. als ik het zo lees is m'n lijf best vreemd
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
http://www.froot.nl/postt(...)jlvolle-onesie-ooit/
Da's ook een manier om een positieve draai te geven aan je afhankelijkheid van buitenlandse economiën als militaire grootmacht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Obama: 'VS leiden, zo rollen wij'
Oh Obama
Haha grappigquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:00 schreef Belsezar het volgende:
Mijn vader had me op een gegeven moment geleerd hoe je het draaien kon stoppen. Een voet of hand naast het bed op de vloer leggen. Werkte fantastisch
WTF is het nut?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
Het is bij mij bij 35 begonnen. Pas maar opquote:
Super handig, schiet je blouse nooit meer uit je broekquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
Daar hebben vrouwen zo'n speciaal ding voor.. bestaan vast niet voor mannenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Super handig, schiet je blouse nooit meer uit je broek
Wit kan makkelijk met de donkere was mee zonder smoezelig te worden. Alleen niet met hele nieuwe kleren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF is het nut?
Buiten dat het me lijkt dat dat witte gedeelte al snel smoezelig zal worden als het alleen met de donkere was mee kan.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar hebben vrouwen zo'n speciaal ding voor.. bestaan vast niet voor mannen
Kom jij de rits dicht doen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
Kom ik m wel open doenquote:
Serieus.. nicequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jawel. Laatst nog zien hangen bij "vintage per kilo". Een geel shirt met drukknoopjes onder t kruis
zaterdag nogquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu je het zegtDat draaien heb ik ook al heel lang niet meer meegemaakt.
Oh hell no!!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jawel. Laatst nog zien hangen bij "vintage per kilo". Een geel shirt met drukknoopjes onder t kruis
Het zal nietquote:
Geinig, het was verschrikkelijk...quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha grappig(opzich ook wel logisch volgens mij, want je hebt dan orientatiepunt)
Ben wel blij dat ik daar geen last meer van heb, al was het best een geinig gevoel
O hell yes.quote:
Ja, welke vent vraagt er nou aan een vrouw of ze de rits DICHT komt doen?quote:Het zal niet
Je gaat me niet vertellen dat je overhemden draagt met een sluiting in het kruis. Hoe gay je ook bent, kom op zeg...quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hell yes.
Gravity darling.
[..]
Ja, welke vent vraagt er nou aan een vrouw of ze de rits DICHT komt doen?
Kan je hem niet bestellen ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had echt een enorm geile bodystocking gezien maar hij is steeds uitverkocht
Zou ook niet weten waar ik hem aan moet doen maar ik wil hem!
oe, das wel makkelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je overhemden draagt met een sluiting in het kruis. Hoe gay je ook bent, kom op zeg...
Meteen een vlekje in de broek.quote:Ach, het is waarschijnlijk al zo lang geleden dat iemand in de buurt van zijn kruis komt dat hij met de rits dicht doen al blij is
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had echt een enorm geile bodystocking gezien maar hij is steeds uitverkocht
Zou ook niet weten waar ik hem aan moet doen maar ik wil hem!
In de broek?!?!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Ik dacht ff dat je t had over t buikje na 35
[..]
Meteen een vlekje in de broek.
Het is soms nog hoger gekomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In de broek?!?!
Elke mannelijke fokker is zo groot geschapen dat hij natuurlijk het hemd bevlekt, ter hoogte van de tepels natuurlijk.
Oh dus je moet gewoon eerst wachten tot'ie oud is voordat je 'm wast? :pquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wit kan makkelijk met de donkere was mee zonder smoezelig te worden. Alleen niet met hele nieuwe kleren.
Gewoon meerdere overhemden kopen, zodat je het allemaal net zo vaak in de was kan gooienquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso gaat een overhemd over het algemeen wat vaker door de was dan een jasje en pantalon.
Dagaatocheulnie als alles aan elkaar vast genaaid zit?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon meerdere overhemden kopen, zodat je het allemaal net zo vaak in de was kan gooien
Ik wil niet weten hoe het model van het colbertje eruit ziet na een paar keer wassenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh dus je moet gewoon eerst wachten tot'ie oud is voordat je 'm wast? :p
Sowieso gaat een overhemd over het algemeen wat vaker door de was dan een jasje en pantalon.
We hadden t over de onesiequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon meerdere overhemden kopen, zodat je het allemaal net zo vaak in de was kan gooien
Wel handig als je een keertje brak naar kantoor moet gaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden t over de onesiedaganiegannie!
Dan gaat het toch allemaal tegelijk in de was.. dus wat zeur jequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dagaatocheulnie als alles aan elkaar vast genaaid zit?
Dus dan gaan de kleuren overlopen naar het wit bij de eerste keren wassen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gaat het toch allemaal tegelijk in de was.. dus wat zeur je
Dat valt vaak enorm mee is mijn ervaring .quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:06 schreef Belsezar het volgende:
Dus dan gaan de kleuren overlopen naar het wit bij de eerste keren wassen.
Drie laptops, je lijkt haast HW welquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Drie laptops op een rij, moet niet gekker worden
En moet m'n tafel misschien eens opruimen, dan staat t ook wat netter
Iemand moe het doen nu hij weg isquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:18 schreef Belsezar het volgende:
Drie laptops, je lijkt haast HW wel
Hoi CL!quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:39 schreef CherryLips het volgende:
'Ebola zal homo's en sletten doden'
Daar gaat Fok
Massa graf om de kosten te drukken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaat Fok
FOK!kers die neuken nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaat Fok
zoveel homo's hebben we hier nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaat Fok
Excuse me?quote:
quote:
Echt wel. De wereld draait op homo's. Dus ook fok.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet genoeg om fok te gronden te doen als je alle sletten weghaalt
Elke avond je Star Trek fetish uniformpje aan?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke avond je Star Trek fetish uniformpje aan?
Wat? Niet dan?quote:
Je vergeet de beyonce's!quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Behalve de musical en pis nichten
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, ik heb m'n filmscript binnen!
Wel ff lezen/leren dus, voor zaterdag, 45 pagina's.
Tieten!!!quote:
Manboobs ook goed?quote:
Ik denk dat mijn collega's raar kijken als ik een manboobselfie maak op dit moment.quote:
Quid pro quo!quote:
Loop maar even naar het toilet, wij wachten wel evenquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn collega's raar kijken als ik een manboobselfie maak op dit moment.
Ik ben de mijne aan t trainen. Ze zijn al zichtbaar in een strak shirtje.quote:
Ja verander maar van onderwerpquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Dat mobiliteitsbudget is best oke als je enkel maar reisvergoeding declareert. Hou redelijk wat over(nu nog hopen dat ik goed heb berekend alles
)
Nee dan vallen jullie in katzwijm, en dan moet ik weer zeggen "But I'm gay".quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Manboobs zijn hoogstens interessant bij foto's. En die sturen jullie toch niet
Komt wel goed, posten dus maarquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan vallen jullie in katzwijm, en dan moet ik weer zeggen "But I'm gay".
dat kun je niet aanquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sturen en posten zijn wel 3 heel verschillende dingenquote:
Maakt mij niet uit welke van de tweequote:Op dinsdag 30 september 2014 16:25 schreef clevy het volgende:
sturen en posten zijn wel 3 heel verschillende dingen
dan maakt t ook niet uit welk plaatje van google images komt..quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit welke van de twee
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:28 schreef clevy het volgende:
dan maakt t ook niet uit welk plaatje van google images komt..
Neehee, het quid pro quo stukje!quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat wil je er voor terug dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:45 schreef Belsezar het volgende:
Neehee, het quid pro quo stukje!
En trouwens, er zwerven meer dan genoeg fotos van mannen rond op fok.
boob-pic.. duh..quote:
te gemakkelijke inkopper..quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dan kan ik er zo eentje google voor je.. no problem
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dan kan ik er zo eentje google voor je.. no problem
blijkbaar heb ik daar vaker last vanquote:
Hij had ook gelijk, jij man boobs van ons, wij boobs van jou.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij had ook gelijk, jij man boobs van ons, wij boobs van jou.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:45 schreef Belsezar het volgende:
En trouwens, er zwerven meer dan genoeg fotos van mij rond op fok.
Dat is geen quote! Je heb zitten editen!quote:
*fap fap fap fap fap*quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neehee, het quid pro quo stukje!
En trouwens, er zwerven meer dan genoeg fotos van mannen rond op fok.
Voor de oplettende kijkerquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:11 schreef Belsezar het volgende:
Dat is geen quote! Je heb zitten editen!
Valt dat ook onder je zogenaamde "sporten"?quote:
Pestkop die je bent!quote:
't is zo'n vrouwding. das ingebakken blijkbaarquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valt dat ook onder je zogenaamde "sporten"?
[..]
Pestkop die je bent!
Politie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef Cue_ het volgende:
Leuk dat Utrecht
http://www.duic.nl/nieuws(...)oor-verkeerslichten/
Ja dat zeker!quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:18 schreef clevy het volgende:
[..]
't is zo'n vrouwding. das ingebakken blijkbaar
Hebben ze ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef KomtTijd... het volgende:
"nee we hebben echt geen boetequotum meer hoor!"___!
Omdat de wekker om 5:50 gaat. En dan ga ik naar bed, dan slaap ik tegen elven ongeveer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:36 schreef Cue_ het volgende:
normaal slaap je om half 11? wow hoe vroeg
Pff dan moet je wel idd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat de wekker om 5:50 gaat. En dan ga ik naar bed, dan slaap ik tegen elven ongeveer.
En ik heb eigenlijk nog meer slaap nodig. Maar nog eerder wordt lastig. Hoewel het wel voorkomt dat ik er voor tienen in lig. Heurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff dan moet je wel idd.
Ik lig wel eens om 9 in bed, maar slaap sowieso zelden voor 12en.
Je behoort niet door rood te rijden. Is toch simpel?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zijn gewoon idiote mongolen by choice?
Idd, de wereld is zwart wit, er bestaat alleen goed en fout.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je behoort niet door rood te rijden. Is toch simpel?
Nee, er bestaan verkeersregels, waar je je zonder te zeiken aan moet houden. Als je het niet eens bent met een specifieke regel, laat je dat aanpassen door je volksvertegenwoordiging. Zou mooi zijn als iedereen zelf maar mag beslissen welke regels wel en welke niet van toepassing zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Idd, de wereld is zwart wit, er bestaat alleen goed en fout.
Scheelt idd wel ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:44 schreef stbabylon het volgende:
In bedd gebruik ik overigens geen elektronica meer, dat scheelt wel in hoe snel ik ga slapen.
Ik zeg fuck you tegen Giphart en lees mijzelf in slaapquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scheelt idd wel ja.
Maar dan lig ik enkel te malen, dus dat schiet ook niet op
Moet het wel net een geschikt boek zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg fuck you tegen Giphart en lees mijzelf in slaap
Er zijn maar heel weinig boeken waar ik echt wakker bij blijf. Dus dat scheelt welquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet het wel net een geschikt boek zijn
Dat is wel relaxedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn maar heel weinig boeken waar ik echt wakker bij blijf. Dus dat scheelt wel
En dat post je hier? Coolquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Mooi dat m'n pc aangeeft geen internet access te hebben..
Pfff... dat is ook wel fucked upquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:37 schreef stbabylon het volgende:
Sucks
Hier ook sucken, mag niet declareren t/m 8-10, maar de NS heeft net wel 535 afgeschreven
Jaarafsluiting (ons jaar loopt van okt tot okt).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfff... dat is ook wel fucked up![]()
Hoezo mag dat niet?
Weet je nog, in 1995, dat we gewoon dingen wisten die we toch konden doen met zo'n computer?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Mooi dat m'n pc aangeeft geen internet access te hebben..
Uit het raam gooien?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je nog, in 1995, dat we gewoon dingen wisten die we toch konden doen met zo'n computer?
Ow.. stomquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Jaarafsluiting (ons jaar loopt van okt tot okt).
DOOM!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je nog, in 1995, dat we gewoon dingen wisten die we toch konden doen met zo'n computer?
Zie, daar heb je het alquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, deze wel, maar dat zijn dan ook Franstaligen
vin dat met die zuid-oost belgen ook. zodra t frans praat is t vreemdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, deze wel, maar dat zijn dan ook Franstaligen
Boeiend. Ik besta al veul langer!quote:
Tss, doen die mietjes daar een week over?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaarafsluiting (ons jaar loopt van okt tot okt).
Die reacties heb je op het forum ook. Het nieuws vind ik wel meevallen. Behalve als het door Harry64 is gepost.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
De FP is er aanzienlijk minder lelijk op geworden. Die hoeven we nu alleen nog maar te mijden om het bedroevend slechte nieuws en nog tragischere reacties.
Weet ik het. Ik ben bijna twee weken 535 euro kwijt, dat vind ik het probleem.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, doen die mietjes daar een week over?
Maar op t forum kun je de topics met de minste mongolen nog opzoeken. Op de FP is dat niet te doen. Man man man, als ik dat lees dan vrees ik echt voor de toekomst van de mensheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die reacties heb je op het forum ook. Het nieuws vind ik wel meevallen. Behalve als het door Harry64 is gepost.
Ja ok, das waarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar op t forum kun je de topics met de minste mongolen nog opzoeken. Op de FP is dat niet te doen. Man man man, als ik dat lees dan vrees ik echt voor de toekomst van de mensheid.
Groter probleem van maken dan misschien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik ben bijna twee weken 535 euro kwijt, dat vind ik het probleem.
Mwah, ik red het wel, maar leuk is anders.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groter probleem van maken dan misschien.
Zou ik hier ook niet "pikken" zonder reisvoorschot of zo.
Misschien moet je stampvoeten. Dat helpt bij mij altijdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik red het wel, maar leuk is anders.
Handen in de zij niet vergetenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet je stampvoeten. Dat helpt bij mij altijd
Stampvoeten, boos kijken en snuiven!
Ja precies, moet toch iets aan te doen zijn neem ik aan dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
MAar wat als je het niet zou kunnen redden.. wat zijn je opties dan?
O ja. And the occasional hair-flip!quote:
Niet betalen aan de NS, en hopen dat de deurwaarder pas na 8-10 komtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
MAar wat als je het niet zou kunnen redden.. wat zijn je opties dan?
Zeeslag hebben ze ook prima gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Lees net dat men van plan is om een Tetris-film te maken icm met menselijke acteurs. Ik zie niet in hoe je dat kan doen
Not sure if being sarcasticquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeeslag hebben ze ook prima gedaan
Nouja de deurwaarde staat in de meeste gevallen niet binnen een week of drie op de stoep, dus dat scheelt. Eventuele extra kosten zou je dan ook wel vergoed moeten krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Niet betalen aan de NS, en hopen dat de deurwaarder pas na 8-10 komt
Ik zou misschien in aanmerking komen voor een voorschot, maar dat zal net zolang duren.
Het is gewoon een enorm k-systeem.
Nouja boten, mensen, neerknallen. Zie ik dan nog voor me.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeeslag hebben ze ook prima gedaan
En t blijft een situatie waar je als wernemer niet in hoort te komen wanneer je iets voor je werkgever doet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de deurwaarde staat in de meeste gevallen niet binnen een week of drie op de stoep, dus dat scheelt. Eventuele extra kosten zou je dan ook wel vergoed moeten krijgen.
Maar blijft kut.
Monopoly zijn ze ook mee bezigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja boten, mensen, neerknallen. Zie ik dan nog voor me.
Maar tetris is enkel blokjes naar beneden doe.. Hoe moet je daar een film van maken?
Volgens mij is t 1 van de meest verguisde films aller tijden. Zo richting Showgirls en zo zeg maarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het een kanofilm, maar de vertaling zeeslag > film vond ik wel wat hebben.
Omdat het ontzettend slecht is uitgevoerd, maar het is wel zeeslagjequote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is t 1 van de meest verguisde films aller tijden. Zo richting Showgirls en zo zeg maarHet is ook wel een beetje suf dat t gebaseerd is op zeeslag natuurlijk, want dan kan Titanic dat ook nog wel zijn.
Ik heb t al eeuwen niet meer gespeeldquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het ontzettend slecht is uitgevoerd, maar het is wel zeeslagje
Klopt. Maar ze gaan er van uit dat je elk moment van de maand wel even dat geld kunt missen. Is nogal autogericht helaas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En t blijft een situatie waar je als wernemer niet in hoort te komen wanneer je iets voor je werkgever doet.
Zelfs daar kan ik mij iets bij voorstellen, huur betalen, beetje rondlopen,quote:
Attack van Aliens in de vorm van blokken van boven of zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs daar kan ik mij iets bij voorstellen, huur betalen, beetje rondlopen,![]()
Maar Tetris!!! ???
En dan verdwijnen alle gebouwen plots?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Attack van Aliens in de vorm van blokken van boven of zo?
En dan vallen dan precies tussen de flatgebouwen van NY!
Nog nooit levend Stratego gespeeld?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Stratego, the movieSavinf private ryan achtig of zo
Hoe meer we er over praten, hoe meer ik t zie!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan verdwijnen alle gebouwen plots?
Nee ok, ik moet Cue_ gelijk geven, ik zie het nog niet echt.
Jawelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog nooit levend Stratego gespeeld?
Lijst m in hequote:
Copy/paste/mail/huisquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:44 schreef stbabylon het volgende:
Holy crap, wat een goede film over 'moslimlanden', https://www.facebook.com/video.php?v=10152410206006167&fref=nf
nou ja, ik zei film, meer filmpjequote:
Toffe spoofquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:43 schreef Ang3l het volgende:
"If battleship can get it's own movie...."
Dat filmpje niet neequote:
Ik las het even later ja.. Nouja ik ben zeer benieuwd wat ze ervan gaan maken, want tis echt geen moviematerialquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat filmpje niet nee
Maar wel dat de film komt.
Die amateurhomo moet ook eerst t dopje van de bierfles afhalen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:05 schreef Cue_ het volgende:
http://www.slechtegrappen.nl/de-seksrubriek-van-de-break-out
Is ie ook op youtube te vinden?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:44 schreef stbabylon het volgende:
Holy crap, wat een goede film over 'moslimlanden', https://www.facebook.com/video.php?v=10152410206006167&fref=nf
Wees blij.. er is hier geen reet te belevenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens, ik ben goed bezig vandaag. Gewoon met het leven
Ik heb al een miljoen dingen gedaan, o.a. sportenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees blij.. er is hier geen reet te beleven
Leven?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens, ik ben goed bezig vandaag. Gewoon met het leven
Ja je weet wel, dat gebeuren buiten fokquote:
Buiten fok?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja je weet wel, dat gebeuren buiten fok
Werk?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja je weet wel, dat gebeuren buiten fok
Dat was met mijn laatste auto standaard.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Kutzooi...
Breng ik de auto weg voor APK, moet ik naar de dealer en even 400 tot 500 euro betalen voor een reparatie.
Ik moet over een paar weken ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Kutzooi...
Breng ik de auto weg voor APK, moet ik naar de dealer en even 400 tot 500 euro betalen voor een reparatie.
De auto is voor de rest perfect zei de man van kwik fit. Alleen is een veer achter gebroken en dat kan kwik fit niet zelf maken. Dus naar de dealer geweest en als 1 veer stuk is moet de ander ook vervangen worden en die hebben ze ook weer niet op voorraad, zucht...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was met mijn laatste auto standaard.
Ik hoop voor je dat je meer geluk zal hebben dan ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet over een paar weken ook
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
OVER 30 MINUTEN HAKKUHDAG OP 3FM!
einde dienstmededeling.
Oh god, draaien ze nog steeds gabber rotzooi?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
einde dienstmededeling.
1x per jaar, een half uur lang.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, draaien ze nog steeds gabber rotzooi?
Oh dan valt het wel mee, ik dacht dat het een wekelijks iets was.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1x per jaar, een half uur lang.
Normaal 1 nummer op woensdag net na 15:30quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, draaien ze nog steeds gabber rotzooi?
Dat had ik nog zelf gedaan denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De auto is voor de rest perfect zei de man van kwik fit. Alleen is een veer achter gebroken en dat kan kwik fit niet zelf maken. Dus naar de dealer geweest en als 1 veer stuk is moet de ander ook vervangen worden en die hebben ze ook weer niet op voorraad, zucht...
De normale woensdag hakkuhdag plaat is lang niet altijd echt gabber. Alleen met 90's request is het gewoon een half uur onvervalste happy hardcorequote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal 1 nummer op woensdag net na 15:30
Maar 1x per jaar, tijdens de 90's week, is het Hakkuhdag. Een half uur gabber op de nationale radio
Nee, dat schijnt de laatste paar maanden al anders te zijn ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De normale woensdag hakkuhdag plaat is lang niet altijd echt gabber. Alleen met 90's request is het gewoon een half uur onvervalste happy hardcore
Dan zeg ik hak er op losquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal 1 nummer op woensdag net na 15:30
Maar 1x per jaar, tijdens de 90's week, is het Hakkuhdag. Een half uur gabber op de nationale radio
Als ik een mannetje kende die het kon doen had ik de veren gekocht en hem 150 euro gegeven. De mercedes monteurs hebben een idioot hoog uurloonquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat had ik nog zelf gedaan denk ik.
Wou ook al de uitlaat van de auto van mijn moeder gaan vervangen (waar ik bijna het vaakst in rij). Maar de distributieriem moet er ook uit, en dat mogen ze toch even bij de garage doen. Nemen ze die uitlaat ook maar gelijk mee.
Geen auto meer hebben geeft zoveel financiele rust.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet over een paar weken ook
In mijn leven is het elke dag hakkuhdag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
einde dienstmededeling.
NU!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Herinner me er zometeen nog maar even aan.
Het ligt er ook een beetje aan watvoor auto natuurlijk, bij een pandatje zou ik het wel doen. Een auto die nog serieus geld waard is liever nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik een mannetje kende die het kon doen had ik de veren gekocht en hem 150 euro gegeven. De mercedes monteurs hebben een idioot hoog uurloon
Dat wel, maar dat gekut met bussen en de laatste trein 's avonds mis ik niet. Ik was op een gegeven moment zoveel kwijt aan het OV dat ik voor hetzelfde geld een autootje hadquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen auto meer hebben geeft zoveel financiele rust.
Reken je dan wel alles mee? Dus ook afschrijving, onderhoud, belasting en verzekering?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat gekut met bussen en de laatste trein 's avonds mis ik niet. Ik was op een gegeven moment zoveel kwijt aan het OV dat ik voor hetzelfde geld een autootje had
Ja dat bedacht ik me later ook na wat zoeken op het internet. Een veer vervangen bij een wat zwaardere auto is geen simpel iets en ik wil toch dat het goed gedaan word.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan watvoor auto natuurlijk, bij een pandatje zou ik het wel doen. Een auto die nog serieus geld waard is liever niet
En daarom woon ik in een echte stad.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat gekut met bussen en de laatste trein 's avonds mis ik niet. Ik was op een gegeven moment zoveel kwijt aan het OV dat ik voor hetzelfde geld een autootje had
Alleen afschrijving niet. Belasting zat er eerst niet op, dat is wel jammer, maar ik heb nu een goedkopere verzekering dus dat heft elkaar wel opquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Reken je dan wel alles mee? Dus ook afschrijving, onderhoud, belasting en verzekering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |