Ik dacht al zoiets...quote:
kippiNsoep meneerquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:26 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht al zoiets...
* Belsezar schuift ibuprofentje en kippesoep naar Cue
Hmm.. staat nog niet eens gepland deze weekquote:
Ik maak het van slechts 1 kip, dus we hebben het beide foutquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kippiNsoep meneer
Waarom deed je dat niet toen ik echt ziek wasToen moest ik m'n eigen kippensoep maken
Kan niet anders dan dat ik dat hier vermeld hebquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik maak het van slechts 1 kip, dus we hebben het beide fout
En hoe moest ik weten dat je ziek was?!?!?
Ik lees niet alles terugquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat ik dat hier vermeld heb
De band geeft weer een optreden?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Zaterdag is ook de reunie van de Rocks.. ja dat gaat niet samen met werkweekend.. hmm eens kijken hoe of wat
Zuipen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. staat nog niet eens gepland deze week
Owja toch welDonderdag met die oud klasgenoot
![]()
En het heeele weekend met t werkuitje![]()
Kut jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
Ik moet ernstig minder gaan zuipen om mijn gewicht wat te reduceren.Maar het is zo lekker.
!
meer sporten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
Ik moet ernstig minder gaan zuipen om mijn gewicht wat te reduceren.Maar het is zo lekker.
!
Google?!?!quote:
Ik doe het nog op drie plekkenquote:
Ik heb tot nu toe geluk, het doet niks met mijn gewicht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:35 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht 20 jarig bestaan is pas 1 november.. zat scheel te kijken ofzo *veegt zweet van hoofd*
Sommige dingen doet Google best goed. Gebruik ook GMail. Al zijn ze natuurlijk wel evil.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Google?!?!
Je was toch een apple fanboy?
Jaja, praat het maar goed voor jezelfquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige dingen doet Google best goed. Gebruik ook GMail. Al zijn ze natuurlijk wel evil.
Ik moet ook een paar kilo verliezen, binnenkort maar eens een paar sapdagjes doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik drink val ik juist af
Maar ik doe vooral shotjes (en volgens mij is dat lager in cal dan bier, je kunt er in ieder geval minder van weg werken) en als ik dronken ben eet ik niet
Het gevaar zit in de katerdag er na.... dan wil ik meestal alleen friet of zo
Sapdagjes zijn zo'n onzin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, praat het maar goed voor jezelf
[..]
Ik moet ook een paar kilo verliezen, binnenkort maar eens een paar sapdagjes doen
Ipv Sia die zingt: I drink to get drunk, zing jij I drink to lose weight?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik drink val ik juist af
Maar ik doe vooral shotjes (en volgens mij is dat lager in cal dan bier, je kunt er in ieder geval minder van weg werken) en als ik dronken ben eet ik niet
Het gevaar zit in de katerdag er na.... dan wil ik meestal alleen friet of zo
Ik heb het overwogen maar de leverschade leek me niet het beste ideequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ipv Sia die zingt: I drink to get drunk, zing jij I drink to lose weight?
Het werkt anders prima voor mijquote:
Nou, zo'n lever zet idd op, dus op ene gegeven moment komt er een keerpunt dat die lever ZO vet gaat worden dat je weer aankomtquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar de leverschade leek me niet het beste idee
Ja, dan ligt t dus gewoon aan je eetpatroon aanpassen en niet aan 2 daagjes sap drinkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het werkt anders prima voor mij
Al moet je na een dagje niks eten en alleen maar sapjes drinken natuurlijk niet los gaan met eten.
Mijn vader heeft daar twee stukken aan elkaar gesoldeerd, is in de loop der tijd los gegaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe of wat kon het dan ontstaan? Of geen idee?
Is alleen op den duur zo slecht voor je tandenquote:
Oh just shut it magere henkie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan ligt t dus gewoon aan je eetpatroon aanpassen en niet aan 2 daagjes sap drinken
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan door drankquote:
Dus je valt niet af door de drank maar door uren te dansen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan door drank
Nee, ik neem een paar shotjes/borrels en dan ga ik dansen tot ik er bij neer val. Dus geen tijd/zin om te eten of fris te drinken
Je mag me alleen storen voor nog een shotje
Ik vind t gewoon knap dat mensen na AL die jaren en na ALdie bewijzen nog STEEDS denken dat crash dieetjes werken, buiten t korte termijn effect. Echt heel knap. Dan ben je gewoon 10x erger dan een ezel. Die stoot zich geen 2x. De mens? 2.000x.quote:
Van tequilla val ik wel af, aangezien mijn maag me dan de komende 3 uur niet meer met rust laat tot alles leeg isquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je valt niet af door de drank maar door uren te dansen.
Rhutjes volgende dieet: fles tequila en muziek
Natuurlijk komt het niet echt door de drankquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je valt niet af door de drank maar door uren te dansen.
Rhutjes volgende dieet: fles tequila en muziek
Nog even en je hebt een buikjequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon knap dat mensen na AL die jaren en na ALdie bewijzen nog STEEDS denken dat crash dieetjes werken, buiten t korte termijn effect. Echt heel knap. Dan ben je gewoon 10x erger dan een ezel. Die stoot zich geen 2x. De mens? 2.000x.
En ik ben niet mager meer. Ik heb een groene BMI en ben al 10kg aangekomen
Toen ik een jaar of 20 was ben ik 3 dagen ziek geweest van tequila. Sindsdien drink ik die troep echt nooit meerquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van tequilla val ik wel af, aangezien mijn maag me dan de komende 3 uur niet meer met rust laat tot alles leeg is
Heb ik al.quote:
Ja ik ben er dus ook 1x ZO ziek van geworden dat mijn maga nu meteen alles er uit gooit als er een druppeel inkomtquote:[..]
Toen ik een jaar of 20 was ben ik 3 dagen ziek geweest van tequila. Sindsdien drink ik die troep echt nooit meer
Jij een buikje?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al.
[..]
Ja ik ben er dus ook 1x ZO ziek van geworden dat mijn maga nu meteen alles er uit gooit als er een druppeel inkomt
Hoe oud ben jij nu?quote:
34, hoezo?quote:
Dan idd maar goed dat je er op tijd achter bent gekomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vader heeft daar twee stukken aan elkaar gesoldeerd, is in de loop der tijd los gegaan.
Dat heb ik al jaren niet meer gelukkig, net zoals dat de kamer niet meer draait als ik dronken in bed lig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Van drank moet ik sowieso kotsen de volgende dag.. dus goed als dieet
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren niet meer gelukkig, net zoals dat de kamer niet meer draait als ik dronken in bed lig.
Wat was dat een ramp zeg...
Mijn vader had me op een gegeven moment geleerd hoe je het draaien kon stoppen. Een voet of hand naast het bed op de vloer leggen. Werkte fantastischquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu je het zegtDat draaien heb ik ook al heel lang niet meer meegemaakt. Wat een vaag gevoel was dat.
Nu vind me maag me gewoon niet leuk, wil het eruit hebben. En als ik eenmaal bezig ben, stopt het ook niet, totdat ik een middagdutje heb gedaan![]()
Echt.. als ik het zo lees is m'n lijf best vreemd
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
http://www.froot.nl/postt(...)jlvolle-onesie-ooit/
Da's ook een manier om een positieve draai te geven aan je afhankelijkheid van buitenlandse economiën als militaire grootmacht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Obama: 'VS leiden, zo rollen wij'
Oh Obama
Haha grappigquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:00 schreef Belsezar het volgende:
Mijn vader had me op een gegeven moment geleerd hoe je het draaien kon stoppen. Een voet of hand naast het bed op de vloer leggen. Werkte fantastisch
WTF is het nut?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
Het is bij mij bij 35 begonnen. Pas maar opquote:
Super handig, schiet je blouse nooit meer uit je broekquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
Daar hebben vrouwen zo'n speciaal ding voor.. bestaan vast niet voor mannenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Super handig, schiet je blouse nooit meer uit je broek
Wit kan makkelijk met de donkere was mee zonder smoezelig te worden. Alleen niet met hele nieuwe kleren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF is het nut?
Buiten dat het me lijkt dat dat witte gedeelte al snel smoezelig zal worden als het alleen met de donkere was mee kan.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar hebben vrouwen zo'n speciaal ding voor.. bestaan vast niet voor mannen
Kom jij de rits dicht doen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
Kom ik m wel open doenquote:
Serieus.. nicequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jawel. Laatst nog zien hangen bij "vintage per kilo". Een geel shirt met drukknoopjes onder t kruis
zaterdag nogquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu je het zegtDat draaien heb ik ook al heel lang niet meer meegemaakt.
Oh hell no!!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jawel. Laatst nog zien hangen bij "vintage per kilo". Een geel shirt met drukknoopjes onder t kruis
Het zal nietquote:
Geinig, het was verschrikkelijk...quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha grappig(opzich ook wel logisch volgens mij, want je hebt dan orientatiepunt)
Ben wel blij dat ik daar geen last meer van heb, al was het best een geinig gevoel
O hell yes.quote:
Ja, welke vent vraagt er nou aan een vrouw of ze de rits DICHT komt doen?quote:Het zal niet
Je gaat me niet vertellen dat je overhemden draagt met een sluiting in het kruis. Hoe gay je ook bent, kom op zeg...quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hell yes.
Gravity darling.
[..]
Ja, welke vent vraagt er nou aan een vrouw of ze de rits DICHT komt doen?
Kan je hem niet bestellen ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had echt een enorm geile bodystocking gezien maar hij is steeds uitverkocht
Zou ook niet weten waar ik hem aan moet doen maar ik wil hem!
oe, das wel makkelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor jullie mannen?
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je overhemden draagt met een sluiting in het kruis. Hoe gay je ook bent, kom op zeg...
Meteen een vlekje in de broek.quote:Ach, het is waarschijnlijk al zo lang geleden dat iemand in de buurt van zijn kruis komt dat hij met de rits dicht doen al blij is
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had echt een enorm geile bodystocking gezien maar hij is steeds uitverkocht
Zou ook niet weten waar ik hem aan moet doen maar ik wil hem!
In de broek?!?!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Ik dacht ff dat je t had over t buikje na 35
[..]
Meteen een vlekje in de broek.
Het is soms nog hoger gekomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In de broek?!?!
Elke mannelijke fokker is zo groot geschapen dat hij natuurlijk het hemd bevlekt, ter hoogte van de tepels natuurlijk.
Oh dus je moet gewoon eerst wachten tot'ie oud is voordat je 'm wast? :pquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wit kan makkelijk met de donkere was mee zonder smoezelig te worden. Alleen niet met hele nieuwe kleren.
Gewoon meerdere overhemden kopen, zodat je het allemaal net zo vaak in de was kan gooienquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso gaat een overhemd over het algemeen wat vaker door de was dan een jasje en pantalon.
Dagaatocheulnie als alles aan elkaar vast genaaid zit?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon meerdere overhemden kopen, zodat je het allemaal net zo vaak in de was kan gooien
Ik wil niet weten hoe het model van het colbertje eruit ziet na een paar keer wassenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh dus je moet gewoon eerst wachten tot'ie oud is voordat je 'm wast? :p
Sowieso gaat een overhemd over het algemeen wat vaker door de was dan een jasje en pantalon.
We hadden t over de onesiequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon meerdere overhemden kopen, zodat je het allemaal net zo vaak in de was kan gooien
Wel handig als je een keertje brak naar kantoor moet gaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden t over de onesiedaganiegannie!
Dan gaat het toch allemaal tegelijk in de was.. dus wat zeur jequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dagaatocheulnie als alles aan elkaar vast genaaid zit?
Dus dan gaan de kleuren overlopen naar het wit bij de eerste keren wassen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gaat het toch allemaal tegelijk in de was.. dus wat zeur je
Dat valt vaak enorm mee is mijn ervaring .quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:06 schreef Belsezar het volgende:
Dus dan gaan de kleuren overlopen naar het wit bij de eerste keren wassen.
Drie laptops, je lijkt haast HW welquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Drie laptops op een rij, moet niet gekker worden
En moet m'n tafel misschien eens opruimen, dan staat t ook wat netter
Iemand moe het doen nu hij weg isquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:18 schreef Belsezar het volgende:
Drie laptops, je lijkt haast HW wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |