Voila, zie, now you are talkingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Er kan ook een derde wereldoorlog komen voor ze uberhaubt zwanger isdus waar hebben we het over? Misschien is ze wel onvruchtbaar! Of blijkt hij een vrouw
Het kán toch?!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
"Gewoon een gaatje in het condoom prikken en zwanger worden. Zo'n kind brengt 'm wel op 't goede pad!"
Jij vindt jezelf zo fantastisch diep en spiritueel, maar je slaat dood als bier in een slecht afgewassen glas.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:34 schreef JustTalkLove het volgende:
Blazen we het hier allemaal niet een beetje teveel op, ergens ?
De ideale man (als vader) drinkt en blowt niet. Akkoord. Maar ingeval die drinkt en wat blowt (in bepaalde mate) en voor het overige is hij lief voor haar. Wat is dan het probleem ? Zij zal meer last op haar schouders hebben. Is dat leuk ? Kies je daarvoor ? Geen idee.
Ik ken mannen die eerst geen kind wilden en achteraf nog om een tweede vroegen. Daar waar de vrouw juist van mening veranderd was (ze wou er eerst twee, maar na dat eerste kind, maar eentje meer).
Daar moet je allemaal maar samen zien uit te komen...
Het is niet de meest ideale situatie. Maar wel een mogelijke situatie.
Wat meer valt er daar over te zeggen ?
Godverdomme Lien, thee door m'n neusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf zo fantastisch diep en spiritueel, maar je slaat dood als bier in een slecht afgewassen glas.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf zo fantastisch diep en spiritueel, maar je slaat dood als bier in een slecht afgewassen glas.
Wat heeft dat (dergelijke emotionele besmetting / reactie) er nu mee te zien ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Die zou je zo in het uitdrukkings topic kunnen zetten Lienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hey bedankt he, ik moest lachen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is eens goed. Eens ontladen. Goed lachen. Ontspannen.quote:
altijd willen blowen.... hoe dan ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Enorm benieuwd naar je methodieken in dezen
Hoe zie je dat voor je? Moeder doet luiers, (op)voeding etc. En vader leeft zijn leventje?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:17 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Je kan dit ook anders interpreteren. Het is een reactie op jullie oordeel (als post).
Waarom zou ze met die man geen kind kunnen hebben ? Dat kan.
Waarom zou die man (mettertijd) van dat kind ook niet kunnen beginnen houden ? Dat kan.
Jullie weten dit evenmin, als dat ik dat zou weten.
Ze ziet die gast graag (feit 1), maar hij is niet zo stabiel (feit 2). Dat hij nu niet zo stabiel is. Dat kan veranderen, maar ook niet veranderen. In welke mate ziet ze zichzelf dit kind (tijdelijk meer) alleen opvoeden ?
Op de één of andere manier ziet ze alvast toch ook een vader figuur (in haar huidige vriend). Wij vinden dat allemaal "raar" (en dat begrijp ik). Het is zeker niet de meest "ideale" manier. Maar het kan toch ook. Niet waar ?
Preciesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
altijd willen blowen.... hoe dan ook
tenminste zo was ik
Zoveel money heb je niet nodig om elke avond voor het slapengaan te blowen, zoals de vriend van TS, die blijkbaar ook nog gewoon een baan heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
jonge man... een echte junk zorgt wel voor geld... ik loog om money te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |