abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:22:47 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145129088
Alles kan.. duh! Ja het kan.. het kan niet, blabla. Sluit dan maar het hele forum, wantja alles kan :+

Zij zegt niet dat in hem een vaderfiguur ziet. Ze wil een kind, en ze is met hem.. dus ziet ze hem als vader, maar volgens mij nog niet echt gelezen dat ze hem ook echt als geschikte vader ziet.
pi_145129121
Waar is taya22 ondertussen naar toe ?

Ik kan me voorstellen, dat ze misschien niet veel zin meer heeft, om hier nog verder te reageren. Uiteindelijk breekt iedereen haar leven af (begrijpelijk, het is niet het meest ideale huis/tuintje/boompje plaatje). Maar toch...
pi_145129164
Er kan ook een derde wereldoorlog komen voor ze uberhaubt zwanger is :o dus waar hebben we het over?
Misschien is ze wel onvruchtbaar! Of blijkt hij een vrouw :o
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145129206
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Er kan ook een derde wereldoorlog komen voor ze uberhaubt zwanger is :o dus waar hebben we het over? Misschien is ze wel onvruchtbaar! Of blijkt hij een vrouw :o
Voila, zie, now you are talking :)
pi_145129269
Niet doen. Je wilt geen vader die kiest voor de alcohol en drugs als hij kinderen heeft?
Want zoals het nu klinkt wil hij dat niet laten staan en ik zou een man met te veel bier en drugs op echt niet alleen bij mn kinderen laten.

Je bent nog jong. Geniet hier nog een paar jaar van en ga dan op zoek naar de vader van je kinderen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:30:18 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145129295
Ja, lekker een beetje vaag lullen. Maar je wilt toch op zijn minst dat TS niet haar keuzes op naïeve aannames baseert. Vooral omdat niet alleen zij maar ook haar toekomstige kinderen de dupe worden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_145129306
"Gewoon een gaatje in het condoom prikken en zwanger worden. Zo'n kind brengt 'm wel op 't goede pad!"

;(
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:31:25 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145129325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
"Gewoon een gaatje in het condoom prikken en zwanger worden. Zo'n kind brengt 'm wel op 't goede pad!"

;(
Het kán toch?!
pi_145129336
Je wéét het gewoon níét!
Ja doei.
pi_145129403
Blazen we het hier allemaal niet een beetje teveel op, ergens ?

Het lijkt soms wel of de ene reactie (gedachte van iemand) een soort besmettingsreactie veroorzaakt. Voor je het weet spring iedereen in een soort van massa hypnose op die 'kar'.

De ideale man (als vader) drinkt en blowt niet. Akkoord. Maar ingeval die drinkt en wat blowt (in bepaalde mate) en voor het overige is hij lief voor haar. Wat is dan het probleem ? Zij zal meer last op haar schouders hebben. Is dat leuk ? Kies je daarvoor ? Geen idee.

Ik ken mannen die eerst geen kind wilden en achteraf nog om een tweede vroegen. Daar waar de vrouw juist van mening veranderd was (ze wou er eerst twee, maar na dat eerste kind, maar eentje meer).

Daar moet je allemaal maar samen zien uit te komen...

Het is niet de meest ideale situatie. Maar wel een mogelijke situatie.
Wat meer valt er daar over te zeggen ?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:34:17 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145129407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Je wéét het gewoon níét!
Live nou eens a little!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:35:37 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145129446
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:34 schreef JustTalkLove het volgende:
Blazen we het hier allemaal niet een beetje teveel op, ergens ?

De ideale man (als vader) drinkt en blowt niet. Akkoord. Maar ingeval die drinkt en wat blowt (in bepaalde mate) en voor het overige is hij lief voor haar. Wat is dan het probleem ? Zij zal meer last op haar schouders hebben. Is dat leuk ? Kies je daarvoor ? Geen idee.

Ik ken mannen die eerst geen kind wilden en achteraf nog om een tweede vroegen. Daar waar de vrouw juist van mening veranderd was (ze wou er eerst twee, maar na dat eerste kind, maar eentje meer).

Daar moet je allemaal maar samen zien uit te komen...

Het is niet de meest ideale situatie. Maar wel een mogelijke situatie.
Wat meer valt er daar over te zeggen ?
Jij vindt jezelf zo fantastisch diep en spiritueel, maar je slaat dood als bier in een slecht afgewassen glas.
pi_145129458
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij vindt jezelf zo fantastisch diep en spiritueel, maar je slaat dood als bier in een slecht afgewassen glas.
Godverdomme Lien, thee door m'n neus :') _O-
Ja doei.
pi_145129479
quote:

[..]

_O-
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145129480
quote:
Wat heeft dat (dergelijke emotionele besmetting / reactie) er nu mee te zien ?
pi_145129483
quote:

[..]

Die zou je zo in het uitdrukkings topic kunnen zetten Lien :D
pi_145129493
quote:

[..]

Hey bedankt he, ik moest lachen.
pi_145129496
Ik kan evengoed zeggen, dat jullie allemaal zo VERDOMD VOL zijn van jullie eigen OORDEEL.
Dat is even zielig. Maar bon, dit terzijde. Ik bedoel jullie geen kwaad.

Een goed pintje, sla ik niet af ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door JustTalkLove op 03-10-2014 10:53:08 ]
pi_145129548
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Scorpie het volgende:
Hey bedankt he, ik moest lachen.
Is eens goed. Eens ontladen. Goed lachen. Ontspannen. _O_
Na al die spanningen (door ons oordelen) die gemakkelijk op een forum ontstaan.
pi_145130069
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Enorm benieuwd naar je methodieken in dezen :D
altijd willen blowen.... hoe dan ook
tenminste zo was ik
Wat kijk je me aan
pi_145130116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:17 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Je kan dit ook anders interpreteren. Het is een reactie op jullie oordeel (als post).

Waarom zou ze met die man geen kind kunnen hebben ? Dat kan.
Waarom zou die man (mettertijd) van dat kind ook niet kunnen beginnen houden ? Dat kan.

Jullie weten dit evenmin, als dat ik dat zou weten.

Ze ziet die gast graag (feit 1), maar hij is niet zo stabiel (feit 2). Dat hij nu niet zo stabiel is. Dat kan veranderen, maar ook niet veranderen. In welke mate ziet ze zichzelf dit kind (tijdelijk meer) alleen opvoeden ?

Op de één of andere manier ziet ze alvast toch ook een vader figuur (in haar huidige vriend). Wij vinden dat allemaal "raar" (en dat begrijp ik). Het is zeker niet de meest "ideale" manier. Maar het kan toch ook. Niet waar ?
Hoe zie je dat voor je? Moeder doet luiers, (op)voeding etc. En vader leeft zijn leventje?
Hoe zit het met de kosten van het kind?
En ik neem aan dat vader zijn vrije leventje graag met moeder samen wil leven dus wellicht regelmatig geniale spontane invallen heeft zoals nachten doorhalen, weekendjes weg, emigreren, je compleet lam blowen/zuipen etc.

Kindje kan vast prima alleen blijven dan als de ouders op pad zijn. :7 Al zal TS dan (als goede moeder) hopelijk weigeren in die grillen mee te gaan en het resultaat daarvan gaat een hoop irritatie, frustratie en wellicht een verbroken relatie zijn.

Kortom non compatible. Kappen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145130133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:

[..]

altijd willen blowen.... hoe dan ook
tenminste zo was ik
Precies
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145130137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:

[..]

jonge man... een echte junk zorgt wel voor geld... ik loog om money te krijgen
Zoveel money heb je niet nodig om elke avond voor het slapengaan te blowen, zoals de vriend van TS, die blijkbaar ook nog gewoon een baan heeft.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:09:25 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145130601
B-)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:20:39 #225
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_145131029
gaatjes in condoom
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:24:24 #226
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_145131159
Hij vindt dat jij erover moet nadenken?
pi_145151135
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Cat22 het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Moeder doet luiers, (op)voeding etc. En vader leeft zijn leventje? Hoe zit het met de kosten van het kind? En ik neem aan dat vader zijn vrije leventje graag met moeder samen wil leven dus wellicht regelmatig geniale spontane invallen heeft zoals nachten doorhalen, weekendjes weg, emigreren, je compleet lam blowen/zuipen etc.
Ik heb daar geen welbepaald beeld van voor ogen. Daarvoor ken ik de TS, haar vriend (die hele situatie) niet genoeg. En ook jij, weet dit niet. Dat bedoelde ik met, dat we allen hier vaak soms zo VERDOMD VOL zijn van onze eigen OORDELEN (beeldvorming).

Het voorbeeld dat je hier aanhaalt, komt (vrees ik) in nog te veel gezinnen voor. Evenwichtig is dat niet (de één moet harder werken, dan de ander, de één werkt, de ander zuipt, gaat uit, etc). Maar kijk eens om je heen ? In onze maatschappij ? Werkt dat daar ook niet ergens zo ? 'gewone' arbeiders die zich vaak dood mogen zwoegen (en werken). En een bepaalde intellectuele/rijke elite die zaligmakend van hun status/geld kunnen genieten (daarvan profiteren). Is dat evenwichtig ? Eerlijk ? Waarom verdienen vrouwen vaak minder dan mannen ? Is dat eerlijk ? Ideaal ? Evenwichtig...

Mijn standpunt daarin is. Je kan een bepaald "ideaal" (beeld, zoals jij schetst) voor ogen houden. Dat is ok, fijn. Maar de werkelijkheid hoeft dit ideaal niet te zijn. De werkelijkheid hoeft ook niet ONS ideaal (onze beeldvorming, ons oordeel) te zijn. Begrijp je ?

Als de TS en haar vriend, zich daar prima in kunnen vinden (daar een geluk samen in bereiken). Wie zijn wij dan, om daar dan verder vragen en oordelen over te hebben ?

quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Cat22 het volgende:
Kortom non compatible. Kappen.
Dus.. Deze uitspraak van je, vind ik een BRUG te ver. Jij trekt (maakt) hiermee de conclusie (jouw conclusie) voor de ander. En dat is niet goed. Laat die conclusie (die vrijheid) aan de ander over.

Ik zeg. Deze situatie is niet IDEAAL (volledig met jullie akkoord).
Maar wel niet onmogelijk.

Dit gezegd zijnde, waar is de TS ondertussen naar toe ?
Als we haar stem niet meer horen, is dit topic "dood"

(al kunnen we wel in onze eigen onzin erover blijven vertoeven, natuurlijk. Met of zonder bier, al dan niet spiritueel. Niet waar Lienekien ;) )

[ Bericht 3% gewijzigd door JustTalkLove op 03-10-2014 12:03:07 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:49:01 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145152770
quote:

[..]

:D _O-
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:52:51 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145152871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:55 schreef JustTalkLove het volgende:

blablabla
Maar je vergeet het belangrijkste, hij wil helemaal geen kind....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145153041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef snakelady het volgende:
:D _O-
Je hebt mooie ogen, snakelady *;

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:52 schreef snakelady het volgende:
Maar je vergeet het belangrijkste, hij wil helemaal geen kind....
Waarom je (op dit feit) zo sterk vastpinnen ? Zoals ik eerder schreef (hij kan daarin van gedachten veranderen of niet). Laat de TS daar met haar vriend over praten. Over zijn/hun toekomst.

Echter, die TS daar horen we ondertussen niets meer van... (helaas)

[ Bericht 15% gewijzigd door JustTalkLove op 03-10-2014 13:05:51 ]
pi_145153056
Flikker op.
Ja doei.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:00:45 #232
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_145153101
Kinderen willen met een of andere junk die je bij de daklozenopvang hebt gevonden, sommige vrouwen. :')
pi_145153203
Het heeft alvast iets liefdevol. En kan ook werken. Maar ideaal is het niet. Je legt alvast meer last ermee op jezelf. Veel gemakkelijker is het, wanneer je een partner hebt, waar je zoveel mogelijk kan op "rekenen".

Echter, in hoeveel "normale" partner relaties is dit wel het geval (waar beide niet drinken of blowen). Ook daar kunnen partners maar weinig rekening met de ander houden. Dan verschilt die situatie niet zo bijster veel, met de situatie waar de TS in zit. Die staan er dan immers ook meer 'alleen' voor. Zonder diepere (emotionele e.a.) ondersteuning bij hun partner te kunnen vinden.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:08:38 #234
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145153320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:04 schreef JustTalkLove het volgende:
Het heeft alvast iets liefdevol. En kan ook werken. Maar ideaal is het niet. Je legt alvast meer last ermee op jezelf. Veel gemakkelijker is het, wanneer je een partner hebt, waar je zoveel mogelijk kan op "rekenen".

Echter, in hoeveel "normale" partner relaties is dit wel het geval (waar beide niet drinken of blowen). Ook daar kunnen partners maar weinig rekening met de ander houden.
Hij wil geen kind, en jouw reactie is: waarom je daarzo op vastpinnen? Lol wat? Serieus? Hij wil het niet. Misschien is dat morgen anders maar kap eens met dat zogenaamde diepe gelul van je want t slaat gewoon helemaal nergens op.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:10:20 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145153373
Jullie klinken echt als het ideale koppel. Ik zou zeker de pil vergeten en vooral blijven drammen dat je perse een kind wil, dat helpt ook vaak wel. :Y
Dan gaat jullie kind een mooie toekomst tegemoet. O+
pi_145153544
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:08 schreef CoolGuy het volgende:
Hij wil geen kind, en jouw reactie is: waarom je daarzo op vastpinnen? Lol wat? Serieus? Hij wil het niet. Misschien is dat morgen anders maar kap eens met dat zogenaamde diepe gelul van je want t slaat gewoon helemaal nergens op.
Hij wil NU geen kind. Waarom ? Weet jij het ? Misschien durft hij niet (hij ziet zichzelf niet echt als een vaderfiguur, vindt zichzelf daar nu nog niet stabiel genoeg voor, maar verlangt het misschien wel).

Waarom alles zo STATISCH zien ? Ik weet de antwoorden niet. Evenmin als jij dat doet.
We horen hier ook enkel de TS aan het woord. En niet die vriend.

Er zijn zovele situaties mogelijk...

Neem nu dat die vriend duidelijk kenbaar maakt (in een goed open gesprek), dat hij NOOIT kinderen wilt in zijn leven. Hij wil dat niet. Klaar en duidelijk. En daar valt niet over te onderhandelen. Dan kan de TS haar conclusies trekken.

Zoals iemand hier schreef:
- Ofwel haar kinderwens inslikken (zij bindt in)
- Ofwel haar koffers pakken (hem verlaten en iemand anders zoeken als partner, die wel kinderen wilt).

Dit (dergelijke conclusie) valt en staat wel bij het feit dat die man EFFECTIEF geen kinderen wilt. En daar ben ik zelf niet 100% zeker van. Jij wel ? Open je ogen. Dit is hier een forum. Niet real life.

De enige persoon die hier meer duidelijkheid in kan verschaffen, is de TS zelf.
Haar vriend zit hier immers niet op (op dit forum)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:16:19 #237
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145153548
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:58 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Je hebt mooie ogen, snakelady *;

[..]

Waarom je (op dit feit) zo sterk vastpinnen ? Zoals ik eerder schreef (hij kan daarin van gedachten veranderen of niet). Laat de TS daar met haar vriend over praten. Over zijn/hun toekomst.

Echter, die TS daar horen we ondertussen niets meer van... (helaas)
Geen kind krijgen als je wel wil is heel erg, maar een kind opgedrongen krijgen terwijl je niet wil net zo erg.

De vriend van TS is nu wel op de leeftijd waarin je met grote zekerheid kan zeggen of je wel of geen kinderen wil.
Hij geeft aan ze niet te willen, TS heeft zich daar bij neer te leggen of verder zoeken naar iemand die wel kinderen wil.
pi_145153844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:16 schreef snakelady het volgende:
Geen kind krijgen als je wel wil is heel erg, maar een kind opgedrongen krijgen terwijl je niet wil net zo erg.

De vriend van TS is nu wel op de leeftijd waarin je met grote zekerheid kan zeggen of je wel of geen kinderen wil.
Hij geeft aan ze niet te willen, TS heeft zich daar bij neer te leggen of verder zoeken naar iemand die wel kinderen wil.
Waarom zou dat kind opgedrongen worden ? Geloof je dat de TS dat wilt doen ? Die kinderwens aan hem opdringen ? Ik denk van niet. Wat niet wegneemt, dat ze wel nog altijd met een kinderwens (in haar zelf) zit.

Op welke leeftijd kun je zeggen dat je kinderen wilt ? Ik geloof niet dat je daar een leeftijd op kan plakken. Mensen (kunnen) veranderen. Durf daarin de toekomst ook een kans te geven.

Dat die vriend geen kinderen wilt, weet ik niet. Als die vriend dat hier nu op het forum duidelijk komt zeggen. Akkoord. Maar die vriend is daar (volgens mij) - op dit moment - niet helemaal mee bezig. Is (denk ik) meer met zichzelf nog bezig.

De meeste mannen blijven toch (ook op hogere leeftijd) zich vaak nog als kleine kinderen gedragen. Is het niet ? Neem hierbij mezelf als voorbeeld ;) Of zie het liedje van John Lennon: 'Woman'...

Die vriend is (misschien) ook ergens nog zo een groot klein kind. Die zijn verantwoordelijkheid niet echt opneemt, maar wel lief is voor haar. Hij vlucht weg voor verantwoordelijkheid (volwassenheid), richting de zachte roes van liefde, drugs en alcohol (in bepaalde mate). 't is geen alcoholieker of harde gebruiker. Op zo een moment, ben je niet bezig met kinderen. Je bent nog teveel bezig met jezelf. Dus... niet volwassen genoeg (klaar) daarvoor. Misschien binnen 5 jaar wel, misschien dan nog niet. Misschien nooit...

En los van de vraag of hij er klaar voor is, kan ze dat kind altijd alleen gaan opvoeden. Tenzij die vriend ECHT geen kind in zijn leven wilt (dan is dat idd ook een 'no-go'), maar dat weet ik dus niet (is pure speculatie). Dit is hier een forum. Waar gedachten (oordelen) snel een eigen leven kunnen gaan leiden. Inclusief de mijne ;)

We hebben hier allemaal onze mening (en idee over) en dat is ok/fijn (tot op zekere hoogte). Maar de TS en haar vriend zijn de enige hier, die wat mij betreft, iets te zeggen hebben over deze zaak. Niet ik, noch jullie.

En die TS, die horen we niet meer.
Graag een teken van leven, als ze dit nog leest (ondertussen)
pi_145153902
:') Wow. :')
Ja doei.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:29:31 #240
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145153931
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:26 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Waarom zou dat kind opgedrongen worden ? Geloof je dat de TS dat wilt doen ? Die kinderwens aan hem opdringen ? Ik denk van niet. Wat niet wegneemt, dat ze wel nog altijd met een kinderwens (in haar zelf) zit.

Op welke leeftijd kun je zeggen dat je kinderen wilt ? Ik geloof niet dat je daar een leeftijd op kan plakken. Mensen (kunnen) veranderen. Durf daarin de toekomst ook een kans te geven. Het zijn allemaal keuzes om te maken.

Dat die vriend geen kinderen wilt, weet ik niet. Als die vriend dat hier nu op het forum duidelijk komt zeggen. Akkoord. Maar die vriend is daar (volgens mij) - op dit moment - niet helemaal mee bezig. Is (denk ik) meer met zichzelf nog bezig.

De meeste mannen blijven toch (ook op hogere leeftijd) zich vaak nog als kleine kinderen gedragen. Is het niet ? Neem hierbij mezelf als voorbeeld ;) Of zie het liedje van John Lennon: 'Woman'...

Die vriend is (misschien) ook ergens nog zo een groot klein kind. Die zijn verantwoordelijkheid niet echt opneemt, maar wel lief is voor haar. Hij vlucht weg voor verantwoordelijkheid (volwassenheid), richting de zachte roes van liefde, drugs en alcohol (in bepaalde mate). 't is geen alcoholieker of harde gebruiker. Op zo een moment, ben je niet bezig met kinderen. Je bent nog teveel bezig met jezelf. Dus... niet volwassen genoeg (klaar) daarvoor. Misschien binnen 5 jaar wel, misschien dan nog niet. Misschien nooit...

En los van de vraag of hij er klaar voor is, kan ze dat kind altijd meer alleen opvoeden.

We hebben hier allemaal onze mening (en idee over) en dat is ok/fijn (tot op zekere hoogte). Maar de TS en haar vriend zijn de enige hier, die wat mij betreft, iets te zeggen hebben over deze zaak. Niet ik, noch jullie.

En die TS, die horen we niet meer.
Graag een teken van leven, als ze dit nog leest (ondertussen)
Ik vind je typwijze niet prettig (heel vervelend) om te lezen, aangezien de meest onzinnige (nutteloze) tekst iedere keer (tussen haakjes) staat.
pi_145153949
Die lappen tekst beginnen nu irritatie op te wekken.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:31:02 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145153972
ZIj post hier omdat zij wil weten wat wij ervan vinden. Dus wij geven onze mening. Waar jij het niet mee eens bent. Maar dat doet er voor ons niet zo toe. Alleen jammer dat je weer zoveel ruimte opeist voor jouw kijk hierop. En je wilt weer regisseren wat wij wel en niet kunnen en mogen zeggen. Hou daar eens mee op.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:31:21 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145153984
Tis vooral dat er heel veel herhaling in zit, in elke post en binnen de post zelf.
Daarbij de schrijfstijl met alle haakjes, hoofdletters en "", die het ook niet relaxed laten lezen.

Vergeet de onnodige info ook nog eens niet, plus het feit dat "we weten het niet, alles is nog mogelijk" natuurlijk erg nutteloos is in een discussie forum waar TS om een mening vraagt.
pi_145154010
Ik zie alleen Blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Ja doei.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:33:05 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145154041
Kleine tip JTL

''Haakjes dienen om iets uit te leggen of kort iets toe te voegen, zoals een functie of iemands leeftijd. Zet liever geen hele zinnen of alinea's tussen haakjes.
In z'n algemeenheid geldt dat (veel) tussenzinnen, het gebruik van ronde en vierkante haken en gedachtestreepjes het lezen bemoeilijken. Vraag je altijd af of zo'n complexe zin niet in meer, gemakkelijker leesbare zinnen kan worden gesplitst.''
pi_145154114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:33 schreef snakelady het volgende:
Kleine tip JTL

''Haakjes dienen om iets uit te leggen of kort iets toe te voegen, zoals een functie of iemands leeftijd. Zet liever geen hele zinnen of alinea's tussen haakjes.
In z'n algemeenheid geldt dat (veel) tussenzinnen, het gebruik van ronde en vierkante haken en gedachtestreepjes het lezen bemoeilijken. Vraag je altijd af of zo'n complexe zin niet in meer, gemakkelijker leesbare zinnen kan worden gesplitst.''
Dank voor de tip. Ik probeer via de haakjes veelal wat extra informatie (nuance) mee te geven, in een tekst. Al blijft dat moeilijk. Hoofdletters, teksten in het vet, etc zijn allemaal manieren (middelen) waarmee je de nadruk op iets kan leggen. Die haakjes vloeien spontaan uit mijn hoofd. Ik kan hiervoor eens bij een psychiater langsgaan. Die heeft misschien net zo mooie ogen, als jij :)

quote:
10s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie alleen Blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Net hetzelfde dus, als wat ik bij jullie lees ;)

Weet je wat, laten we wachten tot "taya22" (de TS) hier terugkomt.
Ze heeft al wat tijd gehad om hierover na te denken.

Kan ze meteen onze gedachten tot de orde roepen, hier.

Deal ?

[ Bericht 16% gewijzigd door JustTalkLove op 03-10-2014 13:48:32 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:37:00 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145154162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:35 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Deal ?
Kijk, dat is weer zo'n nutteloze, waarom de TS tussen haakjes en haar naam tussen aanhalingstekens? Waarom niet alleen haar naam of alleen TS.
We zitten alles in dit topic en we weten allen wie het topic geopend heeft.

Leestekens behoren het lezen makkelijker te maken, maar zo'n overvloed aan maakt het geheel juist lastiger om te lezen.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:38:16 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145154209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:35 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Deal ?
Houd gewoon eens op met jezelf tot middelpunt van de discussie te maken.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:40:58 #249
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145154284
Heb ik iets gemist en heeft Ouder1 een kloon? :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:41:30 #250
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145154304
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het is wel weer een pareltje dit :')

Ben wel benieuwd of de TS inmiddels al een baby geadopteerd heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')