Voila, zie, now you are talkingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Er kan ook een derde wereldoorlog komen voor ze uberhaubt zwanger isdus waar hebben we het over? Misschien is ze wel onvruchtbaar! Of blijkt hij een vrouw
Het kán toch?!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
"Gewoon een gaatje in het condoom prikken en zwanger worden. Zo'n kind brengt 'm wel op 't goede pad!"
Jij vindt jezelf zo fantastisch diep en spiritueel, maar je slaat dood als bier in een slecht afgewassen glas.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:34 schreef JustTalkLove het volgende:
Blazen we het hier allemaal niet een beetje teveel op, ergens ?
De ideale man (als vader) drinkt en blowt niet. Akkoord. Maar ingeval die drinkt en wat blowt (in bepaalde mate) en voor het overige is hij lief voor haar. Wat is dan het probleem ? Zij zal meer last op haar schouders hebben. Is dat leuk ? Kies je daarvoor ? Geen idee.
Ik ken mannen die eerst geen kind wilden en achteraf nog om een tweede vroegen. Daar waar de vrouw juist van mening veranderd was (ze wou er eerst twee, maar na dat eerste kind, maar eentje meer).
Daar moet je allemaal maar samen zien uit te komen...
Het is niet de meest ideale situatie. Maar wel een mogelijke situatie.
Wat meer valt er daar over te zeggen ?
Godverdomme Lien, thee door m'n neusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf zo fantastisch diep en spiritueel, maar je slaat dood als bier in een slecht afgewassen glas.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf zo fantastisch diep en spiritueel, maar je slaat dood als bier in een slecht afgewassen glas.
Wat heeft dat (dergelijke emotionele besmetting / reactie) er nu mee te zien ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Die zou je zo in het uitdrukkings topic kunnen zetten Lienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hey bedankt he, ik moest lachen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is eens goed. Eens ontladen. Goed lachen. Ontspannen.quote:
altijd willen blowen.... hoe dan ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Enorm benieuwd naar je methodieken in dezen
Hoe zie je dat voor je? Moeder doet luiers, (op)voeding etc. En vader leeft zijn leventje?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:17 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Je kan dit ook anders interpreteren. Het is een reactie op jullie oordeel (als post).
Waarom zou ze met die man geen kind kunnen hebben ? Dat kan.
Waarom zou die man (mettertijd) van dat kind ook niet kunnen beginnen houden ? Dat kan.
Jullie weten dit evenmin, als dat ik dat zou weten.
Ze ziet die gast graag (feit 1), maar hij is niet zo stabiel (feit 2). Dat hij nu niet zo stabiel is. Dat kan veranderen, maar ook niet veranderen. In welke mate ziet ze zichzelf dit kind (tijdelijk meer) alleen opvoeden ?
Op de één of andere manier ziet ze alvast toch ook een vader figuur (in haar huidige vriend). Wij vinden dat allemaal "raar" (en dat begrijp ik). Het is zeker niet de meest "ideale" manier. Maar het kan toch ook. Niet waar ?
Preciesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
altijd willen blowen.... hoe dan ook
tenminste zo was ik
Zoveel money heb je niet nodig om elke avond voor het slapengaan te blowen, zoals de vriend van TS, die blijkbaar ook nog gewoon een baan heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
jonge man... een echte junk zorgt wel voor geld... ik loog om money te krijgen
Ik heb daar geen welbepaald beeld van voor ogen. Daarvoor ken ik de TS, haar vriend (die hele situatie) niet genoeg. En ook jij, weet dit niet. Dat bedoelde ik met, dat we allen hier vaak soms zo VERDOMD VOL zijn van onze eigen OORDELEN (beeldvorming).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Cat22 het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Moeder doet luiers, (op)voeding etc. En vader leeft zijn leventje? Hoe zit het met de kosten van het kind? En ik neem aan dat vader zijn vrije leventje graag met moeder samen wil leven dus wellicht regelmatig geniale spontane invallen heeft zoals nachten doorhalen, weekendjes weg, emigreren, je compleet lam blowen/zuipen etc.
Dus.. Deze uitspraak van je, vind ik een BRUG te ver. Jij trekt (maakt) hiermee de conclusie (jouw conclusie) voor de ander. En dat is niet goed. Laat die conclusie (die vrijheid) aan de ander over.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je vergeet het belangrijkste, hij wil helemaal geen kind....quote:
Je hebt mooie ogen, snakeladyquote:
Waarom je (op dit feit) zo sterk vastpinnen ? Zoals ik eerder schreef (hij kan daarin van gedachten veranderen of niet). Laat de TS daar met haar vriend over praten. Over zijn/hun toekomst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:52 schreef snakelady het volgende:
Maar je vergeet het belangrijkste, hij wil helemaal geen kind....
Hij wil geen kind, en jouw reactie is: waarom je daarzo op vastpinnen? Lol wat? Serieus? Hij wil het niet. Misschien is dat morgen anders maar kap eens met dat zogenaamde diepe gelul van je want t slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:04 schreef JustTalkLove het volgende:
Het heeft alvast iets liefdevol. En kan ook werken. Maar ideaal is het niet. Je legt alvast meer last ermee op jezelf. Veel gemakkelijker is het, wanneer je een partner hebt, waar je zoveel mogelijk kan op "rekenen".
Echter, in hoeveel "normale" partner relaties is dit wel het geval (waar beide niet drinken of blowen). Ook daar kunnen partners maar weinig rekening met de ander houden.
Hij wil NU geen kind. Waarom ? Weet jij het ? Misschien durft hij niet (hij ziet zichzelf niet echt als een vaderfiguur, vindt zichzelf daar nu nog niet stabiel genoeg voor, maar verlangt het misschien wel).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:08 schreef CoolGuy het volgende:
Hij wil geen kind, en jouw reactie is: waarom je daarzo op vastpinnen? Lol wat? Serieus? Hij wil het niet. Misschien is dat morgen anders maar kap eens met dat zogenaamde diepe gelul van je want t slaat gewoon helemaal nergens op.
Geen kind krijgen als je wel wil is heel erg, maar een kind opgedrongen krijgen terwijl je niet wil net zo erg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:58 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Je hebt mooie ogen, snakelady
[..]
Waarom je (op dit feit) zo sterk vastpinnen ? Zoals ik eerder schreef (hij kan daarin van gedachten veranderen of niet). Laat de TS daar met haar vriend over praten. Over zijn/hun toekomst.
Echter, die TS daar horen we ondertussen niets meer van... (helaas)
Waarom zou dat kind opgedrongen worden ? Geloof je dat de TS dat wilt doen ? Die kinderwens aan hem opdringen ? Ik denk van niet. Wat niet wegneemt, dat ze wel nog altijd met een kinderwens (in haar zelf) zit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:16 schreef snakelady het volgende:
Geen kind krijgen als je wel wil is heel erg, maar een kind opgedrongen krijgen terwijl je niet wil net zo erg.
De vriend van TS is nu wel op de leeftijd waarin je met grote zekerheid kan zeggen of je wel of geen kinderen wil.
Hij geeft aan ze niet te willen, TS heeft zich daar bij neer te leggen of verder zoeken naar iemand die wel kinderen wil.
Ik vind je typwijze niet prettig (heel vervelend) om te lezen, aangezien de meest onzinnige (nutteloze) tekst iedere keer (tussen haakjes) staat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:26 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Waarom zou dat kind opgedrongen worden ? Geloof je dat de TS dat wilt doen ? Die kinderwens aan hem opdringen ? Ik denk van niet. Wat niet wegneemt, dat ze wel nog altijd met een kinderwens (in haar zelf) zit.
Op welke leeftijd kun je zeggen dat je kinderen wilt ? Ik geloof niet dat je daar een leeftijd op kan plakken. Mensen (kunnen) veranderen. Durf daarin de toekomst ook een kans te geven. Het zijn allemaal keuzes om te maken.
Dat die vriend geen kinderen wilt, weet ik niet. Als die vriend dat hier nu op het forum duidelijk komt zeggen. Akkoord. Maar die vriend is daar (volgens mij) - op dit moment - niet helemaal mee bezig. Is (denk ik) meer met zichzelf nog bezig.
De meeste mannen blijven toch (ook op hogere leeftijd) zich vaak nog als kleine kinderen gedragen. Is het niet ? Neem hierbij mezelf als voorbeeldOf zie het liedje van John Lennon: 'Woman'...
Die vriend is (misschien) ook ergens nog zo een groot klein kind. Die zijn verantwoordelijkheid niet echt opneemt, maar wel lief is voor haar. Hij vlucht weg voor verantwoordelijkheid (volwassenheid), richting de zachte roes van liefde, drugs en alcohol (in bepaalde mate). 't is geen alcoholieker of harde gebruiker. Op zo een moment, ben je niet bezig met kinderen. Je bent nog teveel bezig met jezelf. Dus... niet volwassen genoeg (klaar) daarvoor. Misschien binnen 5 jaar wel, misschien dan nog niet. Misschien nooit...
En los van de vraag of hij er klaar voor is, kan ze dat kind altijd meer alleen opvoeden.
We hebben hier allemaal onze mening (en idee over) en dat is ok/fijn (tot op zekere hoogte). Maar de TS en haar vriend zijn de enige hier, die wat mij betreft, iets te zeggen hebben over deze zaak. Niet ik, noch jullie.
En die TS, die horen we niet meer.
Graag een teken van leven, als ze dit nog leest (ondertussen)
Dank voor de tip. Ik probeer via de haakjes veelal wat extra informatie (nuance) mee te geven, in een tekst. Al blijft dat moeilijk. Hoofdletters, teksten in het vet, etc zijn allemaal manieren (middelen) waarmee je de nadruk op iets kan leggen. Die haakjes vloeien spontaan uit mijn hoofd. Ik kan hiervoor eens bij een psychiater langsgaan. Die heeft misschien net zo mooie ogen, als jijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:33 schreef snakelady het volgende:
Kleine tip JTL
''Haakjes dienen om iets uit te leggen of kort iets toe te voegen, zoals een functie of iemands leeftijd. Zet liever geen hele zinnen of alinea's tussen haakjes.
In z'n algemeenheid geldt dat (veel) tussenzinnen, het gebruik van ronde en vierkante haken en gedachtestreepjes het lezen bemoeilijken. Vraag je altijd af of zo'n complexe zin niet in meer, gemakkelijker leesbare zinnen kan worden gesplitst.''
Net hetzelfde dus, als wat ik bij jullie leesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie alleen Blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Kijk, dat is weer zo'n nutteloze, waarom de TS tussen haakjes en haar naam tussen aanhalingstekens? Waarom niet alleen haar naam of alleen TS.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:35 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Net hetzelfde dus, als wat ik bij jullie lees
Weet je wat, laten we wachten tot "taya22" (de TS) hier terugkomt.
Ze heeft al wat tijd gehad om hierover na te denken.
Kan ze meteen onze gedachten tot de orde roepen, hier.
Deal ?
Houd gewoon eens op met jezelf tot middelpunt van de discussie te maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:35 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Net hetzelfde dus, als wat ik bij jullie lees
Weet je wat, laten we wachten tot "taya22" (de TS) hier terugkomt.
Ze heeft al wat tijd gehad om hierover na te denken.
Kan ze meteen onze gedachten tot de orde roepen, hier.
Deal ?
Het is wel weer een pareltje ditquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie alleen Blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |