De fotos zijn fake(imo)quote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef Wombcat het volgende:
Maarreh? Als er geen vliegtuig was, hoe verklaar je dan de vliegtuigmotor die een paar blocks verderop gevonden was? Hebben ze die er ff in een onbewaakt moment snel neergelegd of zo?
Denk je niet dat er getuigen zijn die die motor daadwerkelijk daar gezien hebben? Of zijn dat weer crisisacteurs?quote:
Wat denk jij wat er in het geval aardappel vs kippengaas gebeurt?quote:Op zondag 9 november 2014 20:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Stel dan als de collisie was met 20 vliegende stalen balken met 't zelfde snelheid als de vogel.Ik denk niet dat de vliegtuig zal door de balken snijden.
Ik denk dat je 'n beter voorbeeldje kunnen geven.quote:Op zondag 9 november 2014 20:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat denk jij wat er in het geval aardappel vs kippengaas gebeurt?
Ook dat hebben de mythbusters al eens gedaanquote:Op zondag 9 november 2014 20:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'n beter voorbeeldje kunnen geven.
Misschien 'n alu blik met 'n beetje luchtdrukte binnen, tegen 'n vierkanten kooi met stalen hekken.
Edit:Misschien ook met leuke kleine vleugeltjes erop.
Mass en gewicht natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook dat hebben de mythbusters al eens gedaanSodablikjes door de voorruit van een auto schieten, bijvoorbeeld.
Maar waarom is mijn voorbeeld niet goed dan? Het is iets zachters tegen een open hardere constructie. Is precies de vergelijking die je zelf eerder gebruikten.
Daar gaat 't niet om.quote:Op zondag 9 november 2014 21:23 schreef Wombcat het volgende:
Met water kun je staal en andere harde materialen snijden
http://www.stako.nl/snijtechnieken/waterstraal-snijden.html
(er wordt dan wel zand of een dergelijk materiaal aan toegevoegd, maar dan nog)
Jawel, daar gaat het wel om: onder de juiste omstandigheden kan iets zachts iets hards snijden.quote:
Dan maak je er toch een kleine aardappel van. Thx, nu geef je eigenlijk toe dat er geen verschil isquote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mass en gewicht natuurlijk.
In additie op de voorbeeldje...in de stalen kooi kan je ook kleine betonnen vloeren doen.
Ik denk niet dat de alublikje zal door de stalen hekken.
Dat gaat 't niet om.Ik snap hoe waterdrukte kan door iets hards.quote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, daar gaat het wel om: onder de juiste omstandigheden kan iets zachts iets hards snijden.
Nou, dan kan aluminium met hoge snelheid toch ook door iets hards?quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat gaat 't niet om.Ik snap hoe waterdrukte kan door iets hards.
Hoezo?quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan maak je er toch een kleine aardappel van. Thx, nu geef je eigenlijk toe dat er geen verschil is
Waarom breng je nou water in de equation?quote:Op zondag 9 november 2014 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, dan kan aluminium met hoge snelheid toch ook door iets hards?
Zelfde principe.
Als voorbeeld hoe iets zachts door iets hards kan snijden.quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom breng je nou water in de equation?
Proefjes bedenken is leuk hoor, zie mijn post aan het begin van het topic, maar waarom het niet gewoon uitrekenen? Is dat soms te abstract voor je? Of ben je bang dat het sommetje je ongelijk zal geven? Want een proefopstelling in elkaar knutselen ga je toch niet doen namelijk, dus hoef je ook niet bang te zijn dat je mening op de proef gesteld gaat worden. Btw, de snelheid is van doorslaggevender belang dan de massa.quote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mass en gewicht natuurlijk.
In additie op de voorbeeldje...in de stalen kooi kan je ook kleine betonnen vloeren doen.
Ik denk niet dat de alublikje zal door de stalen hekken.
Jij zegt dat de massa het probleem is. Dat is simpel op te lossen door minder massa te gebruiken, en is er dus geen probleem meer.quote:
Ik geeft 'n simpel voorbeeldje van alu en staal en jullie hebben t over aardappelen zeppelinnen,kippengaas en water.quote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij zegt dat de massa het probleem is. Dat is simpel op te lossen door minder massa te gebruiken, en is er dus geen probleem meer.
Tot je een nieuwe verzint.
Kerel, je krijgt meerdere zeer simpele voorbeelden die precies de redenatie van jou gebruiken, dus met dit hooghartige gepraat maak je jezelf weer lekker belachelijkquote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geeft 'n simpel voorbeeldje van alu en staal en jullie hebben t over aardappelen zeppelinnen,kippengaas en water.
Brilliant!Nu snap ik wat beter over hoe sommige wetenschappers komen bij z'n wonderbaarlijke ontdekkingen.Zeer bedankt inderdaad.
Oh manquote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geeft 'n simpel voorbeeldje van alu en staal en jullie hebben t over aardappelen zeppelinnen,kippengaas en water.
Brilliant!Nu snap ik wat beter over hoe sommige wetenschappers komen bij z'n wonderbaarlijke ontdekkingen.Zeer bedankt inderdaad.
-weg-quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kerel, je krijgt meerdere zeer simpele voorbeelden die precies de redenatie van jou gebruiken, dus met dit hooghartige gepraat maak je jezelf weer lekker belachelijk
Je hebt geen argumenten meer, dus je gaat op de persoonlijke beledigende toer, Duidelijk...quote:
Pingpong bal VS varken..quote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Hier is het soda-filmpje trouwens nog:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |