quote:
Ik weet dat we muzikaal veel overeenkomsten hebben, maar bij Rammstein houdt dat toch echt opquote:
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat we muzikaal veel overeenkomsten hebben, maar bij Rammstein houdt dat toch echt op
quote:
Ik zit toevallig net een banaan te etenquote:
Ik zou niet durven.quote:
Als je met je muis op de banner klikt, krijg je extra vuurwerk.quote:
Ziet er wel beter uit. Nu de rest van Fok nog.quote:
Hoort een forum niet lekker oudbollig te zijn?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ziet er wel beter uit. Nu de rest van Fok nog.
Nee, al kan ik het mij met de autistische Fok achterban best goed voorstellen dat er maar weinig op verandering zitten te wachten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoort een forum niet lekker oudbollig te zijn?
zegquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, al kan ik het mij met de autistische Fok achterban best goed voorstellen dat er maar weinig op verandering zitten te wachten.
Veranderingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, al kan ik het mij met de autistische Fok achterban best goed voorstellen dat er maar weinig op verandering zitten te wachten.
Wen er maar aan. Niets aan te veranderenquote:
Ik kan er wel aan wennen, duurt alleen een tijdje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Niets aan te veranderen
Veranderd om autisten te pesten.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veranderd om autisten te pesten.
Zit je nou te haten op Sheryl Crow?quote:
Door pokémon flippo's te verzamelen kon je in direct contact komen met Sylvie Meis, geniale marketing destijds van Lays.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:39 schreef Dos37 het volgende:
Roos heeft heel wat Chips gegeten om Flippo's te bemachtigen.
okequote:
Snol with a capital assquote:
twitter:Pandaplint twitterde op maandag 18-11-2013 om 23:30:02@effeekdom @gerardekdom Ik zoek een plaat van een tweeling met een raar accent en brillen. Ze zingen over 500 miles. Heb je een idee? #drPop reageer retweet
Krijg ik een luchtgitaar als ik het weet?quote:
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Krijg ik een luchtgitaar als ik het weet?
MUZ / Help, ik zoek... #355quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje
Het gaat iets van maybe hmhmhmhm crazy, and after all. Intro is alleen met gitaar, wordt gezongen door een man. Clip is zwartwit
Enige idee????????????!!!!!!!!!!
Je hebt de beving overleefd?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MUZ / Help, ik zoek... #355
xd
Fotoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen dit er een viesdik wijf tegenover me in de trein ruim te gapen en dr inkijk te showen.![]()
![]()
Ja, ik ben net op tijd naar mijn schuilkelder gevluchtquote:
DIE LUCHTgitaar.quote:
Jij houdt helemaal niet van tetten ouwe reusquote:
Ik moet het natuurlijk wel allemaal kunnen beoordelen... En ik ben nogal visueel ingesteld...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt helemaal niet van tetten ouwe reus
Bovendien vind ik de tetten van mijn vriendin best gezelligquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt helemaal niet van tetten ouwe reus
Tijd voor de verkiezing: Beste lied met zwart wit video clip.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje
Het gaat iets van maybe hmhmhmhm crazy, and after all. Intro is alleen met gitaar, wordt gezongen door een man. Clip is zwartwit
Enige idee????????????!!!!!!!!!!
streepjesquote:
Dat duurde lang.quote:
Er moet ook nog gewerkt wordenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er moet ook nog gewerkt worden
Werkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er moet ook nog gewerkt worden
Jij snapt 't.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn papa is deze maand 10 jaar niet meer.
Jouw pa is dan ook een heldquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten
Aawwwquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
M'n moeder ook hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Jouw pa is dan ook een held
Mama van de Spice Girlsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n moeder ook hoormaar goed, daar gaat het nummer niet over
Top nummer, brengt mij stiekem toch in tranen.quote:
Meer een verkapte excuus ofzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:17 schreef Remzz het volgende:
Probeert gabberpiet () nu nog zijn gelijk te halen, 20 jaar later ofzo
Tijdens de 90s week worden ook alle jeugdzondes uit die tijd opgerakeld.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:20 schreef satecl het volgende:
Haha Gabber PietHeerlijk dat hij er nog steeds mee zit
Kunnen ze bert ook even in de studio zetten als straf voor zijn medewerking aan de nasi a la iwanius?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens de 90s week worden ook alle jeugdzondes uit die tijd opgerakeld.
Oh ja, die sesamstraat figuurtjes in zijn foto'squote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen ze bert ook even in de studio zetten als straf voor zijn medewerking aan de nasi a la iwanius?
Ieder jaar hetzelfde ja... Terwijl er nog veel meer gemaakt is. Hard en zoals dit (happy).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker alleen maar de standaard plaatjes dus
Dat was toch altijd zoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker alleen maar de standaard plaatjes dus
Hoe weet ze dat? De stream is ook uit de jaren '90 zo te zienquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was toch altijd zo
Die rooie lijkt op m'n vriendin aldus een collega
ze = hijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe weet ze dat? De stream is ook uit de jaren '90 zo te zien
Ohquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ze = hij
Goeie vraagnet was de stream betere kwaliteit volgens moij, voor het gabberen, toen zag hij haar en zei hij dat
(toen had ze ook haar haar los)
deze vond ik wel aardig andersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:37 schreef Qunix het volgende:
Zo'n goeie overgang geloof ik niet in van Paul... Vooraf dus opgenomen.
Hij is handig met fruity loops, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij heeft dit thuis op zijn computer gemaakt. Dit is niet live.
ja ok, dacht effe dat je bedoelde dat t niet van zijn hand isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, iets van Gabber Piet ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo alle klassiekers zijn geweest, nu iets anders graag.
Je hebt rainbow in the sky gejinxt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo alle klassiekers zijn geweest, nu iets anders graag.
Fruity Loopsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is handig met fruity loops, dat blijkt maar weer.
Komt 'ie nu!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt rainbow in the sky gejinxt.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
80's Requestquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:04 schreef hornage het volgende:
80's Request hebben ze in 2006 voor het laatst gedaan, dus 2x deze zelfde matige 90's happy mix en dan is het ook weer klaar.
Dan kunnen we gaan zeuren over hardstyle en jump
De eerste was toch nog steeds het beste![]()
Hipsterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Geen V-Hals meer?
Verdomme![]()
Ik draag geen V-Halzen, V-Halzen dragen mij
quote:
Eens.quote:
Neequote:
quote:
Wie niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis Henk en zijn anekdotes over Syb.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis Henk en zijn anekdotes over Syb.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn top 5 ook rond:
1. Mariah Carey - Emotions
2. City to City - The Road Ahead
3. De Sjonnies - Dans je de hele dag met mij
4. Flashback - Black Betty
5. R.E.M. - Everybody Hurts
Honourable mention voor The Mavericks - Dance The Night Away en Celine Dion - Immortality
Wat een aidsplaat. Zelfs Dreamlover is veel beter.quote:
Deze versie is veel leuker dan de albumversie, koortje erbijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een aidsplaat. Zelfs Dreamlover is veel beter.
Ja, maar jij houdt van schreeuwende en krijsende vrouwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Deze versie is veel leuker dan de albumversie, koortje erbij
Dreamlover is gewoon puur genot
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt van schreeuwende en krijsende vrouwen.
Net als SC, maar die wil dat niet altijd.
Ik heb er dan weer weinig mee als ze het zo overdrijven als Mariah doet
Bij jou staat '74-'75 zeker op 1?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:15 schreef alors het volgende:
Dit vind ik ook echt tergend
Die clip ook, die zwoele blikken in de camera
En deze dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:15 schreef alors het volgende:
Dit is ook wel echt een kutplaat.quote:
Wel in de top5 iig jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij jou staat '74-'75 zeker op 1?
Nog niet gehoord deze week trouwens, flopshow
Nou dit vind ik dan wel weer best mooi. Dat andere nummer vind ik wel beter, To The Moon And Back.quote:
Dit vind ik nog steeds best wel een zeiknummer eigenlijkquote:
Prachtig nummerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:15 schreef alors het volgende:
SC zit in de wachtkamer van de tandartsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaal of kammen
SC vindt dit leuk.
twitter:skyradio101fm twitterde op woensdag 01-10-2014 om 11:30:31Sky Radio start Sky Radio Christmas op DAB+ ! Luister vanaf nu ook via DAB+ radiotoestellen naar ons themakanaal. http://t.co/H9AL9ojqQE reageer retweet
Ten goede verbeterd, zag er geweldig uit op pc! Op mobiel helaas niet, maar mogelijk dat dit ook ooit eens aangepakt wordt.quote:
het zal wel een kwestie van wennen zijn, Het ziet er wel frisser uitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ten goede verbeterd, zag er geweldig uit op pc! Op mobiel helaas niet, maar mogelijk dat dit ook ooit eens aangepakt wordt.
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ten goede verbeterd, zag er geweldig uit op pc! Op mobiel helaas niet, maar mogelijk dat dit ook ooit eens aangepakt wordt.
Ik ben d'r nog niet echt enthousiast over, vooral niet op desktop... vooral bij de reacties is véééééél te veel lege ruimte, ik scroll me een ongeluk...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |