quote:
Ik weet dat we muzikaal veel overeenkomsten hebben, maar bij Rammstein houdt dat toch echt opquote:
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat we muzikaal veel overeenkomsten hebben, maar bij Rammstein houdt dat toch echt op
quote:
Ik zit toevallig net een banaan te etenquote:
Ik zou niet durven.quote:
Als je met je muis op de banner klikt, krijg je extra vuurwerk.quote:
Ziet er wel beter uit. Nu de rest van Fok nog.quote:
Hoort een forum niet lekker oudbollig te zijn?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ziet er wel beter uit. Nu de rest van Fok nog.
Nee, al kan ik het mij met de autistische Fok achterban best goed voorstellen dat er maar weinig op verandering zitten te wachten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoort een forum niet lekker oudbollig te zijn?
zegquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, al kan ik het mij met de autistische Fok achterban best goed voorstellen dat er maar weinig op verandering zitten te wachten.
Veranderingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, al kan ik het mij met de autistische Fok achterban best goed voorstellen dat er maar weinig op verandering zitten te wachten.
Wen er maar aan. Niets aan te veranderenquote:
Ik kan er wel aan wennen, duurt alleen een tijdje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Niets aan te veranderen
Veranderd om autisten te pesten.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veranderd om autisten te pesten.
Zit je nou te haten op Sheryl Crow?quote:
Door pokémon flippo's te verzamelen kon je in direct contact komen met Sylvie Meis, geniale marketing destijds van Lays.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:39 schreef Dos37 het volgende:
Roos heeft heel wat Chips gegeten om Flippo's te bemachtigen.
okequote:
Snol with a capital assquote:
twitter:Pandaplint twitterde op maandag 18-11-2013 om 23:30:02@effeekdom @gerardekdom Ik zoek een plaat van een tweeling met een raar accent en brillen. Ze zingen over 500 miles. Heb je een idee? #drPop reageer retweet
Krijg ik een luchtgitaar als ik het weet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |