3-4 uur? Nog eerder dan ik dacht dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:57 schreef BasEnAad het volgende:
Het is inderdaad heel vroeg opstaan, 4 uur, soms 3 uur om bestellingen klaar te maken en broden te bakken.
Veel zogenaamde echte bakkers krijgen trouwens gewoon alles aangeleverd, het zijn vooral afbakkers.
Klopt, maar dat zijn er nog niet zo veel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Elk dorpje heeft wel minimaal 1 of 2 bakkers. Steden een stuk meer.
2 uur in de nacht tot 10/11 ochtend bedoel je toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:02 schreef qltel het volgende:
Een vriend van mij is bakker. Die werkt van 2 uur tot een uur of 10 a 11 en op vrijdagavond van 7 tot +/- 2.
Hij vind het een prachtig beroep, maar mij lijkt het niks.
Klopt. En op vrijdag in de avond. Dus van 7 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
2 uur in de nacht tot 10/11 ochtend bedoel je toch?
Hard werken voor je brood.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:55 schreef Skillstorm het volgende:
Hoe is het om bakker als beroep te hebben?
Ik wil niks doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:07 schreef Jellereppe het volgende:
Wat wil je gaan doen? Normaal eenheidsworst brood verkopen aan het plebs of goed brood verkopen aan betere restaurants/hotels die daarvoor willen betalen?
Ah, sorry.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik wil niks doen.
Maar gewoon een discussie er over Is leuk.
Aan de ene kant geen verkeerd ritme, dat heb ik nu al.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Klopt. En op vrijdag in de avond. Dus van 7 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts.
Ja ja, leuke garpjens.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:12 schreef quinoahipster het volgende:
Maar als je een goedlopende zaak hebt kun je er een prima boterham mee verdienen.
quote:
quote:Bakkers werken vaak in ruimtes waar koolhydraatstof aanwezig is. Deze stof zet zich gemakkelijk af op het oppervlak van tanden, en kan het tandglazuur en zelfs het tandbeen beschadigen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pas op voor je tanden!
[..]
[..]
Tja, het Is wel goedkoper in de supermarkt uiteraard dus mensen vergeven het.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:20 schreef Jellereppe het volgende:
Gewoon net zoals AH doen. Brood afbakken en het verkopen als 'vers'. Fabrieksbrood dat ze daar even in 5 minuten afbakken. Een bakker die verstand heeft van kwaliteitsbrood, die zou gehakt maken van het brood dat daar in de schappen ligt. Ze verkopen Oerbrood wat in feite totaal geen Oerbrood is, en zo kunnen we wel verder gaan. De consument wordt in zijn poepgaatje genomen waar hij bij staat.
Het is zeker goedkoper, maar ze verspreiden vaak genoeg leugens.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, het Is wel goedkoper in de supermarkt uiteraard dus mensen vergeven het.
Het is heul wel ambachtelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is zeker goedkoper, maar ze verspreiden vaak genoeg leugens.
Geef het vod waar dat keurmerk op staat maar aan mij. Ik weet daar een heel goede bestemming voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:29 schreef n00b13 het volgende:
Kijk maar, er staat het AH ambachtelijk keurmerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |