maar de vraag was of je wilde yoga'en met mij en toen begon je over scheten en toen voelde ik mij indirect aangevallen maok ik zou vroeg gaan slapen ditdat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lezen! Ik zeg 'veel mensen'. Nergens zeg ik dat jij het doet.
Als je zo graag wilt kom ik volgende keer wel meequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar de vraag was of je wilde yoga'en met mij en toen begon je over scheten en toen voelde ik mij indirect aangevallen maok ik zou vroeg gaan slapen ditdat.
Trusten.
Ik wacht al bijna 24 uurquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaaaa! Dat ging niet helemaal via mobiel. Dus. Wacht ff dan.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Diezelfde ervaring had ik met walvissushi.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een keer ijsbeervlees gehad. Veelste vet
Dikke.
Is wel wwn chill leven als ijsbeer. Beetje in het sneeuw liggen. Glijden. Zwemmen. Zeehonden pranken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Diezelfde ervaring had ik met walvissushi.
En een winterslaapquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is wel wwn chill leven als ijsbeer. Beetje in het sneeuw liggen. Glijden. Zwemmen. Zeehonden pranken.
Wat. Is. Dit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je verstaat Irakees toch?
https://m.facebook.com/st(...)2&id=417694835035721
Mn alterego.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Is. Dit._! Mijn god zeg.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er? En misschien kan Zargos ook een contract maken
quote:
Nu is het echt helemaal naar de klote daar...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je verstaat Irakees toch?
https://m.facebook.com/st(...)2&id=417694835035721
BUG / Op of Post wijzigen, en opeens is alles weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hela opeens is mn hele post weg, wowow hoe dan.
Is het al weer ramadan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
KB net nr de hema geweest en me ingehouden bij alle gebakjes en choco.
GOED HE?!
Tik eerst mijn naam goed, met je vieze strakke fietserslegging.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind de reacties van stomorol in dit topic maar een beetje raar. Ze lijkt wel heel erg dom te zijn.
Is dit meer mensen opgevallen?
In Shaa Allah.quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind de reacties van stomorol in dit topic maar een beetje raar. Ze lijkt wel heel erg dom te zijn.
Is dit meer mensen opgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |