Accepted.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil je wel kindjes geven. Ik ga dan weg wanneer ze kunnen lopen en kom weer terug wanneer ze uit huis zijn
Hoeveel wil je er? En misschien kan Zargos ook een contract makenquote:
Mininaal 3 Insallah.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er? En misschien kan Zargos ook een contract maken
Is haalbaar, maar krijg ik alimentatie?quote:
Nee. Hoef ook niet. Gimme the kids and go away.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is haalbaar, maar krijg ik alimentatie?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Hoef ook niet. Gimme the kids and go away.
Gast!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gaat allemaal op een natuurlijke manier toch? Anders doe ik het voor niets
Hij heet Zagrosquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er? En misschien kan Zargos ook een contract maken
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de een of andere manier moest ik gewoon echt proesten hierom.Wtf.
Als ik jou zou vragen, drink jij wat van mij? Zou je daarom lachen? Blijft het daarbij? Ik moet het toch proberen, ik weet alleen niet hoe...quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik jou zou vragen, drink jij wat van mij? Zou je daarom lachen? Blijft het daarbij? Ik moet het toch proberen, ik weet alleen niet hoe...
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik jou zou vragen, drink jij wat van mij? Zou je daarom lachen? Blijft het daarbij? Ik moet het toch proberen, ik weet alleen niet hoe...
Zo surrealistisch dit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
quote:
Haters gaan haten.quote:
typ 1234quote:
Ik, maar heb wind tegenquote:
Annabelle, ik kan niet zonder jou, Annabellequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
typ 1234
Omg kutyoutube met hun kutreclames. Opeens reclame voor de film Annabelle ofzo.![]()
Enge shit.
Ik vind deze echt goed. Zoveel emotie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Annabelle, ik kan niet zonder jou, Annabelle
Is dat een Chuckie remake?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
typ 1234
Omg kutyoutube met hun kutreclames. Opeens reclame voor de film Annabelle ofzo.![]()
Enge shit.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:30 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wil je meeten en bitchslaps geven!![]()
KB zag hem tijdens een yoga les.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik vind deze echt goed. Zoveel emotie.
een kennerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Annabelle, ik kan niet zonder jou, Annabelle
dunno heb niet gekekenquote:
Dat was iemand andersquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
KB zat met hem tijdens een yoga les.
Hahahquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik vind deze echt goed. Zoveel emotie.
Ik twijfel. Er gaan geruchten dat veel mensen scheten laten tijdens het yoga'enquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat was iemand anders![]()
![]()
Zou jij met KB willen yoga'en?
heb geen scheten gelaten, wtfquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel. Er gaan geruchten dat veel mensen scheten laten tijdens het yoga'en
Lezen! Ik zeg 'veel mensen'. Nergens zeg ik dat jij het doet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb geen scheten gelaten, wtf
Ik vetrouw jou niet meer. Ik wacht nog steeds op jouw foto die je gisteren had beloofdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:38 schreef Santello het volgende:
Vinden jullie dit een goed nummer?
Ik kan hier heel goed op dansen. 300 likes plaats ik een filmpje.
Hahaaaa! Dat ging niet helemaal via mobiel. Dus. Wacht ff dan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vetrouw jou niet meer. Ik wacht nog steeds op jouw foto die je gisteren had beloofd
maar de vraag was of je wilde yoga'en met mij en toen begon je over scheten en toen voelde ik mij indirect aangevallen maok ik zou vroeg gaan slapen ditdat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lezen! Ik zeg 'veel mensen'. Nergens zeg ik dat jij het doet.
Als je zo graag wilt kom ik volgende keer wel meequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar de vraag was of je wilde yoga'en met mij en toen begon je over scheten en toen voelde ik mij indirect aangevallen maok ik zou vroeg gaan slapen ditdat.
Trusten.
Ik wacht al bijna 24 uurquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaaaa! Dat ging niet helemaal via mobiel. Dus. Wacht ff dan.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Diezelfde ervaring had ik met walvissushi.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een keer ijsbeervlees gehad. Veelste vet
Dikke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |