Is wel wwn chill leven als ijsbeer. Beetje in het sneeuw liggen. Glijden. Zwemmen. Zeehonden pranken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Diezelfde ervaring had ik met walvissushi.
En een winterslaapquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is wel wwn chill leven als ijsbeer. Beetje in het sneeuw liggen. Glijden. Zwemmen. Zeehonden pranken.
Wat. Is. Dit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je verstaat Irakees toch?
https://m.facebook.com/st(...)2&id=417694835035721
Mn alterego.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Is. Dit._! Mijn god zeg.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er? En misschien kan Zargos ook een contract maken
quote:
Nu is het echt helemaal naar de klote daar...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je verstaat Irakees toch?
https://m.facebook.com/st(...)2&id=417694835035721
BUG / Op of Post wijzigen, en opeens is alles weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hela opeens is mn hele post weg, wowow hoe dan.
Is het al weer ramadan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
KB net nr de hema geweest en me ingehouden bij alle gebakjes en choco.
GOED HE?!
Tik eerst mijn naam goed, met je vieze strakke fietserslegging.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind de reacties van stomorol in dit topic maar een beetje raar. Ze lijkt wel heel erg dom te zijn.
Is dit meer mensen opgevallen?
In Shaa Allah.quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind de reacties van stomorol in dit topic maar een beetje raar. Ze lijkt wel heel erg dom te zijn.
Is dit meer mensen opgevallen?
Ik vind stomorol de lading beter dekken eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tik eerst mijn naam goed, met je vieze strakke fietserslegging.
toppiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
KB net nr de hema geweest en me ingehouden bij alle gebakjes en choco.
GOED HE?!
Ijsbeertje. Als ik zo jouw posts een beetje analyseer dan constateer ik verschillende dingen. Ik snap niet wat je hier doet. Het enige wat je hier komt doen is een beetje trollen en stoken. Waarom?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind stomorol de lading beter dekken eigenlijk
Ik probeer te integreren nu ik in Rotterdam ben gaan wonen. Turken op fok lijkt me daarvoor een uitermate geschikt topic.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Ijsbeertje. Als ik zo jouw posts een beetje analyseer dan constateer ik verschillende dingen. Ik snap niet wat je hier doet. Het enige wat je hier komt doen is een beetje trollen en stoken. Waarom?
Verder loop je constant verschillende personen in dit topic te beledigen en aan te vallen. Waarom?
Prima Bertus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind stomorol de lading beter dekken eigenlijk
Ja nvm. Kregen gevulde koeken oo werk ivm goede maand etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
toppie![]()
![]()
Ik ben aan het stuiterennnn
Je lijkt net een klein kind.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik probeer te integreren nu ik in Rotterdam ben gaan wonen. Turken op fok lijkt me daarvoor een uitermate geschikt topic.
En nu de echte reden a.u.b. Probeer te reflecteren op je gedrag.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik probeer te integreren nu ik in Rotterdam ben gaan wonen. Turken op fok lijkt me daarvoor een uitermate geschikt topic.
Jij lijkt mij een ster in adviseren weet je dat?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:37 schreef Santello het volgende:
[..]
En nu de echte reden a.u.b. Probeer te reflecteren op je gedrag.
Op zoek naar gezelligheid bij mijn turkse landgenoten. Zoals Mrstylo. Ik geef hem dan ook graag op als referentie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:37 schreef Santello het volgende:
[..]
En nu de echte reden a.u.b. Probeer te reflecteren op je gedrag.
Supersterquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een ster in adviseren weet je dat?
Gespreksmethodes en al.
Moooooi wat seg jij 3yyyyy...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zoek naar gezelligheid bij mijn turkse landgenoten. Zoals Mrstylo. Ik geef hem dan ook graag op als referentie.
Ik kan alleen niet tegen stuitende domheid zoals mevrouw stomorol tentoonspreidt. Dan knapt er iets bij mij.
Geef me meer voer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Superster![]()
Ik ga jouw reacties met deze strekking turven.
Tussenstand: II
Ik had niet het idee dat je Turks was. Waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zoek naar gezelligheid bij mijn turkse landgenoten. Zoals Mrstylo. Ik geef hem dan ook graag op als referentie.
Ik kan alleen niet tegen stuitende domheid zoals mevrouw stomorol tentoonspreidt. Dan knapt er iets bij mij.
Turkse Nederlanders zijn ook landgenoten van mij hoor, wat ben jij voor racist vriendquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat je Turks was. Waar kom je vandaan?
Welke domheid? Waarom zie jij dat wel en ik niet? Is het niet wat anders wat je stoort?
Kon beide kanten op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Turkse Nederlanders zijn ook landgenoten van mij hoor, wat ben jij voor racist vriend
Not a single fuck was givenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Turkse Nederlanders zijn ook landgenoten van mij hoor, wat ben jij voor racist vriend
Werk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Daar hoor jij als vrouw zijnde expert in te zijn. Waar hang je uit?
ik voer je welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Werk.
Dan naar school even.
Dan naar huis pas.
Daarna eventueel voer fixen.
Je moet ook niet rauw eten he.....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind schapenvlees stinken. Het ruikt altijd naar de stal.
Dan nog. Die smaak krijg je er bijna niet uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:55 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Je moet ook niet rauw eten he.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |